AnonymBruker Skrevet i går, 02:43 #1 Del Skrevet i går, 02:43 Er 2 gangs. Ble satt igang med første og på overtid. Er det virkelig ingen håp om at fødselen starter av seg selv snart? Har absolutt ingen tegn eller symptomer på at fødsel er nær Er så lei og vil bare bli ferdig, men ønsker jo helst at det skal skje av seg selv.. Noen med samme erfaring med første fødsel, som pluttselig bare gikk i fødsel med nummer to av seg selv så sent? Anonymkode: 55900...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:12 #2 Del Skrevet i går, 03:12 Med første hadde jeg ingen tegn på at fødsel nærmet seg. Gikk topptur en kveld og møtte på en gjeng på turen. De kommenterte at det var leeeenge til jeg kom til å føde. Så ikke fødeklar ut i det heletatt. Våknet dagen etter på morningen og vannet gikk helt uten forvarsel. Så fødsel kan absolutt starte selv om det ikke er noe tegn til det. Masse lykke til med siste innspurt ♡ krysser fingrene at fødsel er like rundt hjørnet Anonymkode: 533c2...1f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #3 Del Skrevet i går, 07:11 Hadde heller ingen tegn til fødsel, før vannet plutselig gikk når jeg var 41+5. Hadde time til igangsetting 9 timer etter vannet gikk, så var overlykkelig. Var misfarget fostervann da, så ble en overvåket fødsel. Men alt gikk fint. Det er fortsatt håp! Anonymkode: 08342...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:23 #4 Del Skrevet i går, 07:23 Har bare ett barn da, men likevel; hadde ingen tegn til fødsel overhodet. Nada. Ingen fysiske ubehag noe sted, ingen nedpress, ingen slimpropp ingenting. Fikk likevel plutselig rier 41+6, kvelden før igangsettelse 😊 Så alt håp er ikke ute! Anonymkode: ea458...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #5 Del Skrevet i går, 07:34 Gråt! Se noe som setter i gang en skikkelig god gråt og gråt deg helt tom, for så å gjøre noe som gir et skikkelig velbehag, alt fra en deilig dusj, massasje, god klem, favoritt film osv. Det senker adrenalinnivået og øker oxytocin. Anonymkode: 3dae9...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #6 Del Skrevet i går, 07:38 Det hadde ikke jeg heller, før vannet plutselig gikk og riene startet litt etter det 😊 Tok vel en lang, varm dusj før jeg gjorde noen øvelser stående på gulvet og plutselig ble det vått. Anonymkode: 4ccec...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #7 Del Skrevet i går, 07:42 Lykke til med fødsel! Kjenner jeg ble misunnelig på det du står i nå🤭 Hilsen 6 barnsmor 🤗 Anonymkode: 335ff...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:02 #8 Del Skrevet i går, 09:02 Min ene kom 42+6. Så de kommer jo. 🤪 Anonymkode: 01905...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet i går, 09:06 #9 Del Skrevet i går, 09:06 Jeg måkte tung, våt snø da jeg var sju måneder på vei, og fikk sterke kynnere mens jeg holdt på, så jeg ga meg og gikk inn. Dagen etter måtte jeg på sykehus pga premature rier og få stoppet fødselen med medisiner, fordi jeg bare var sju mnd på vei. Du kan jo prøve en lignende kraftanstrengelse? Har du ikke snø å måke, gjør noe annet tungt, som gulvvask og vindusvask over hele boligen, både utenpå og innvendig. Har også tidligere lest råd fra gamle fruer som har født i sin tid at å gå ganske heftig opp og ned trapper og virkelig anstrenge seg der, kan sette i gang noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #10 Del Skrevet i går, 11:29 Min kom 8 dager over tiden, ingen tegn. Hadde sex, lå med spermen inni meg over natta. Startet innen noen timer, kjente det begynte å stikke i livmorhalsen etter 2 timer kanskje. Anonymkode: 3c0fd...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:28 #11 Del Skrevet i går, 16:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lykke til med fødsel! Kjenner jeg ble misunnelig på det du står i nå🤭 Hilsen 6 barnsmor 🤗 Anonymkode: 335ff...2a4 Takk! Høres ut som du har hatt fine fødsler?😃 Jeg hadde en helt forferdelig vanskelig og lang fødsel første gangen, så gruer meg jo egentlig bittelitt samtidig som jeg bare vil bli ferdig.. ts. Anonymkode: 55900...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #12 Del Skrevet i går, 16:29 Tusen takk for svar, alle! Fortsatt gravid. Får håpe noe skjer de neste dagene. Ts Anonymkode: 55900...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:48 #13 Del Skrevet i går, 19:48 Huff. Føler med deg. Syv dager over tiden her uten noen som helst tegn til fødsel. Anonymkode: 534dc...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:50 #14 Del Skrevet i går, 19:50 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Huff. Føler med deg. Syv dager over tiden her uten noen som helst tegn til fødsel. Anonymkode: 534dc...a36 Hvor mange dager er det til du blir satt i gang om fødselen ikke starter selv? Anonymkode: d0e61...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:23 #15 Del Skrevet i går, 20:23 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor mange dager er det til du blir satt i gang om fødselen ikke starter selv? Anonymkode: d0e61...f48 Blir vel satt i gang 11 dager over. Hva med deg? Anonymkode: 534dc...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:07 #16 Del Skrevet i går, 21:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange dager er det til du blir satt i gang om fødselen ikke starter selv? Anonymkode: d0e61...f48 Jeg har nå fått time på sykehuset nå på mandag, da er jeg 1 uke over termin. De skal vel vurdere det da tenker jeg. ts Anonymkode: 55900...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Både min mor og mormor var på overtid med alle sine barn. Det er veldig høy sannsynlighet for å arve det av sin egen mor. jeg var 11 dager på overtid med første med null tegn til modning. Jeg er gravid igjen og er hundre prosent sikker på at jeg går overtid denne gangen og. Har du spurt moren din om hennes fødsler? Anonymkode: 39368...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Mine fødsler startet av seg selv hhv. 7 og 6 dager over termin. Som brukeren over skriver, er det ofte arvelig hvor lange svangerskap man har. Anonymkode: 4aae6...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mine fødsler startet av seg selv hhv. 7 og 6 dager over termin. Som brukeren over skriver, er det ofte arvelig hvor lange svangerskap man har. Anonymkode: 4aae6...285 Her har vi alle hatt forskjellige fødselen, ikke arvelig her, meg, min søster og min mor. Anonymkode: d0e61...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her har vi alle hatt forskjellige fødselen, ikke arvelig her, meg, min søster og min mor. Anonymkode: d0e61...f48 Er du TS? Det gjelder selvfølgelig ikke alle, men det er ganske vanlig at sånne ting går i arv. Anonymkode: 4aae6...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå