Gå til innhold

Reise med baby på 5mnd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ser du skriver du skal ha bæresele, men at det begrenser seg hvor lenge baby orker være i den? Baby skal jo kunne sitte lenge i sele. Jeg reiste med baby på 4 mnd, og visste hun kan bli utålmodig i selen ved bæring innover mot meg. Bæring utover tenkte jeg ikke var helt heldig da det kunne bli mye sanseinntrykk (i tillegg til at hun enda var litt lita). Nå kommer det an på hvilken sele du har, men jeg har ergobaby omni 360, og den kan man bære baby på hofta. Det virka hun veldig fornøyd med da hun fikk muligheten til å se seg mer rundt enn ved innovervendt bæring, men også at hun kunne vende seg innover mot meg når hun fikk nok av sanseinntrykk. Følte også selv av hoftebæring var mer skånsomt for egen rygg, enn å ha baby på magen.

Anonymkode: 79f30...704

Skjønner hva du mener. Men jeg kjenner bare mini ganske godt, utålmodigheten tar fort over. Men som sagt har jeg tenkt å bruke bæresele, det er ikke noe problem! jeg bare spør om litt tips og råd for reisen og komfor for mini. 

Tenkte det var nødvendig med en vogn av noe slag på flyplassen, men siden mange har erfaringer at det går fint med bare bæresele krysser jeg fingrene for at det går bra her og.

Jeg har najell rise bæresele, skal titte på den du nevner, tusen takk 🙂

Anonymkode: ad833...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så lenge det også står "Full liggestilling" så går det fint for en som er 5 mnd også selv om det står "Anbefalt fra 6 mnd", regner med du har en annen vogn du bruker til daglig.

Du må nesten sjekke målene på den sammenslått om den er godkjent som håndbagasje på fly så du får lov å ta den med helt til gaten :) Vi har beemoo easy fly den fikk vi med på fly som håndbagasje. Ikke den beste trilla med helt grei og ikke så dyr som de som er best i test. Men har du større budsjett er det etterhvert veldig praktisk å ha en trille i tillegg til vanlig vogn synes vi så man kan jo kjøpe en bedre og dyrere med en gang. Er mange tester der ute på reisetriller.

Anonymkode: cb403...ac7

Trille hadde vært ideelt, jeg skal titte litt. Men tror jeg bare går for bæreselen denne gang, men jeg blir å reise mye med mini så må nok investere i en trille etter hvert. Tusen takk for tipset 🙂

Anonymkode: ad833...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...