AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Jeg har en tlf-konsultasjon med en spesialist imorra for å få svar på CT-bilder. Jeg er så nervøs, forstår ikke hvorfor det skal være nødvendig med tlf-konsultasjon hvis det bare skal gis beskjed om at bildene er fine. Så det er sikkert et eller annet som ikke er bra😕 Eller kan bildene likevel være fine, og det bare skal diskuteres veien videre? Anonymkode: 7c5a3...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april Ville tenkt omvendt! Hvis det er dårlige nyheter, hadde de ikke tatt det via telefon. Det kan være det er noe, men alvorlige resultater kommer ikke via telefonkonsultasjon. Anonymkode: d19e8...a29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville tenkt omvendt! Hvis det er dårlige nyheter, hadde de ikke tatt det via telefon. Det kan være det er noe, men alvorlige resultater kommer ikke via telefonkonsultasjon. Anonymkode: d19e8...a29 Håper du har rett. Vanligvis tidligere i livet har jeg bare fått en skriftlig melding på prøvesvar, bildesvar o.l, så dette er nytt for meg. Anonymkode: 7c5a3...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har en tlf-konsultasjon med en spesialist imorra for å få svar på CT-bilder. Jeg er så nervøs, forstår ikke hvorfor det skal være nødvendig med tlf-konsultasjon hvis det bare skal gis beskjed om at bildene er fine. Så det er sikkert et eller annet som ikke er bra😕 Eller kan bildene likevel være fine, og det bare skal diskuteres veien videre? Anonymkode: 7c5a3...9e0 Det er for å forklare deg tingen og at du skal ha muligheter til å stille spørsmål, slik at du blir ferdig med saken på en tlf samtale. Konsentrer deg heller om å skrive opp spørsmål, forbered deg til å snakke om det du er undersøkt for. Hadde dette vært noe alvorlig, så hadde du ikke fått gått fra røntgen stedet etter undersøkelse, eller du hadde blitt sendt rett til sykehus eller til henvisende lege. Har prøvd dette og vet derfor. Anonymkode: 32cac...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april Hvordan gikk det?❤️ Anonymkode: 93b81...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan gikk det?❤️ Anonymkode: 93b81...2f5 Det gikk greit, det var noe på bildene som må følges opp, som de ikke vet hva skyldes enda, men det var noe annet enn det de egentlig skulle utelukke (det var kreft som skulle utelukkes). Heldigvis ingen tegn til kreft🙏🏻 Anonymkode: 7c5a3...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det gikk greit, det var noe på bildene som må følges opp, som de ikke vet hva skyldes enda, men det var noe annet enn det de egentlig skulle utelukke (det var kreft som skulle utelukkes). Heldigvis ingen tegn til kreft🙏🏻 Anonymkode: 7c5a3...9e0 Godt det ikke var kreft, og håper de finner ut av det andre også, og det går fint 🩵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april Daisy-love skrev (1 minutt siden): Godt det ikke var kreft, og håper de finner ut av det andre også, og det går fint 🩵 Tusen takk, Daisy❤️ Anonymkode: 7c5a3...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå