AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:56 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:56 Har vært sånn i noen år nå. I dag foreksempel, tuslet en tur i varmen og var helt gjennomsvett. Skal ikke mer til enn å gå en liten tur eller rydde litt i huset før jeg er klissvåt! Blir gal! Er det flere som meg?? Noen tips eller råd? Anonymkode: ff3aa...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:58 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:58 Jeg var sånn da jeg var overvektig. Nå skal det ekstremt mye til før jeg svetter en dråpe. Anonymkode: 0f91b...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:16 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:16 Overgangsalder? Drikker du vann? Trener du ellers? Anonymkode: b061f...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:23 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:23 Ja, jeg har alltid vært sånn og har flere i slekta som også er det. Generalisert hyperhidrose er diagnosen. Jeg har god effekt av oxybutynin-tabletter (men de reduserer også spyttproduksjonen og er derfor ikke så bra for tennene). Det har blitt noe bedre med vektnedgang fra lett fedme til normalvektig, som i at terskelen for at svetten bryter er mildt økt. Men har jeg først begynt å svette, gir det seg liksom ikke og er i voldsomme mengder. Anonymkode: 5ae3a...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:17 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:17 Jeg hadde det sånn, legen sa det car for tidlig for overgangsalder. 4 år etterpå fikk jeg hormonbehandling av en annen lege og svetten stoppet opp. Anonymkode: a352c...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå