AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Hei. Eg har kjøpt en (Michael Kors JET SET CHARM XBODY - Skulderveske - black) på Zalando og eg er skeptisk. Dette er mitt første kjøp på sånne dyre vesker. Kan noen hjelpe meg. Er denne merke lappen rett? Eller er vesken falsk? Anonymkode: 13e57...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april OBS... Har ikke peiling på slikt.... Men spørsmål... Er det viktig for deg at den vesken er EKTE....? Altså at den er lagd av "michael kors"... Spørsmålet MÅ vel være om du er fornøyd med produktet du har kjøpt.... eller ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april (endret) Hvis den er dyr og du har kjøpt den hos Zalando, så er den ekte. De kan jo gå konk hvis de selger falske varer. Tenk deg rettssaker og dårlig publisitet? Endret 5. april av Gaia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april Gaia skrev (48 minutter siden): Hvis den er dyr og du har kjøpt den hos Zalando, så er den ekte. De kan jo gå konk hvis de selger falske varer. Tenk deg rettssaker og dårlig publisitet? De solgte jo nettopp en falsk genser der noen hadde bestilt ekte vare, sendt en fake i retur, og så ble den fake solgt videre. Så det kan jo skje, men det er vel helst unntaksvis 😅 Anonymkode: 2c5fd...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april Haldrup skrev (53 minutter siden): OBS... Har ikke peiling på slikt.... Men spørsmål... Er det viktig for deg at den vesken er EKTE....? Altså at den er lagd av "michael kors"... Spørsmålet MÅ vel være om du er fornøyd med produktet du har kjøpt.... eller ikke... Nå er ikke akkurat Michael Kors det merket av best kvalitet, men kvaliteten på en fake veske vil jo være mye dårligere. Ingen vil betale samme pris for en fake veske som for en ekte en. Det sier seg vel selv. Anonymkode: 2c5fd...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Det står jo en QR-kode der. Havner du på MK sin nettside om du scanner den? Ellers kan du jo også lese her: https://www.wikihow.com/Spot-a-Fake-Michael-Kors-Bag Anonymkode: 190c7...e1f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nå er ikke akkurat Michael Kors det merket av best kvalitet, men kvaliteten på en fake veske vil jo være mye dårligere. Ingen vil betale samme pris for en fake veske som for en ekte en. Det sier seg vel selv. Vel, det med kvalitet er ikke nødvendigvis riktig, har hatt fake varer som har minst like god kvalitet som ekte vare! Anonymkode: cb88b...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 21.54): Hei. Eg har kjøpt en (Michael Kors JET SET CHARM XBODY - Skulderveske - black) på Zalando og eg er skeptisk. Dette er mitt første kjøp på sånne dyre vesker. Kan noen hjelpe meg. Er denne merke lappen rett? Eller er vesken falsk? Anonymkode: 13e57...118 Zalando er jo en seriøs butikk, selv om det kan forekomme at noen sender en kopi vare i retur som noen nevnte over her. Så denne er nok ekte. Hvorfor tror du at den er fake? Anonymkode: a56a3...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Del Skrevet 6. april Haldrup skrev (22 timer siden): OBS... Har ikke peiling på slikt.... Men spørsmål... Er det viktig for deg at den vesken er EKTE....? Altså at den er lagd av "michael kors"... Spørsmålet MÅ vel være om du er fornøyd med produktet du har kjøpt.... eller ikke... Så klart er det viktig at den er ekte. Man vil jo ikke ha en fake vare når man tror man har kjøpt en ekte. Man bør uansett aldri kjøpe fake varer, det er ofte organisert kriminalitet og/eller terrororganisasjoner som står bak Anonymkode: a56a3...fec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, det med kvalitet er ikke nødvendigvis riktig, har hatt fake varer som har minst like god kvalitet som ekte vare! Anonymkode: cb88b...ac5 Det kan såklart hende at kopier er bedre, men tror ikke det er hovedregelen 😊 Anonymkode: 2c5fd...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 21.54): Hei. Eg har kjøpt en (Michael Kors JET SET CHARM XBODY - Skulderveske - black) på Zalando og eg er skeptisk. Dette er mitt første kjøp på sånne dyre vesker. Kan noen hjelpe meg. Er denne merke lappen rett? Eller er vesken falsk? Anonymkode: 13e57...118 Er du fornøyd med vesken sån ellers? Ser der er gode rabatter på den ut dagen i dag, og vurderer å kjøpe…. Lukter den skinn? Anonymkode: f110e...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipze88 Skrevet 6. april #12 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du fornøyd med vesken sån ellers? Ser der er gode rabatter på den ut dagen i dag, og vurderer å kjøpe…. Lukter den skinn? Anonymkode: f110e...26f Nei. Eg er ikke fornøyd. Det manglet en flekk med skin en plass. Luktet heller ikke skin. Derfor eg mistenkte at den var falsk. Sendte den i retur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #13 Del Skrevet 6. april Dipze88 skrev (1 minutt siden): Nei. Eg er ikke fornøyd. Det manglet en flekk med skin en plass. Luktet heller ikke skin. Derfor eg mistenkte at den var falsk. Sendte den i retur. Takk for at du deler, da sletter jeg bestillingen min. Anonymkode: f110e...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #14 Del Skrevet 7. april Til neste gang, det er andre ting å ta en uekte veske på. Ser den har metallreim, var den lett eller følte du litt tyngde fra den. En slik reim skal ikke være lett og luftig. Sømmene, er de jevne og uten synlig overlapp/fester. Logo på framsiden, sitter den rett og har den rette glansen. Haldrup skrev (På 5.4.2025 den 22.12): OBS... Har ikke peiling på slikt.... Men spørsmål... Er det viktig for deg at den vesken er EKTE....? Altså at den er lagd av "michael kors"... Spørsmålet MÅ vel være om du er fornøyd med produktet du har kjøpt.... eller ikke... Ja det er viktig av flere grunn: - Du vil ikke støætte industrien som lager og distribuerer replika, den er skitten. - En ekte veske bruker helt annen kvalitet på skinn en replika. Ved å kjøpe ekte har du en veske livet ut, en uekte varer ikke brøkdelen av tiden. - En ekte veske holder verdien og kan til og med stige i verdi og bli en investering. - Hvis du eide en merkevare, ville du syntes det var ok at andre kopierte dette og tjente på det? -Det ser dumt ut å gå med fake veske. De som kjenner dette ser det ofte lett. Anonymkode: e11ed...ca0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå