Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #1 Skrevet 19. november 2002 Er det vanlig å kjøpe eller leie flosshatt og stokker til barn til bryllup. Ser ikke så mye bruksverdi til senere bruk, så kanskje greit å leie om det er mulig . Noen som har erfaring og vet hva det koster kjøp/leie av slikt utstyr??? :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Vi syns det var litt kult å ha dette som minne vi da og har kjøpt det via Rannei.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Hva betalte du for stokkene hos Ranneih da????
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #5 Skrevet 21. november 2002 :o Jeg syns det er tåpelig med stokk og flosshatt til barn. Er det sirkus dere skal ha så er det vel ok..........................
Linnie Skrevet 22. november 2002 #6 Skrevet 22. november 2002 Her var det jo mange "lure" svar.... Nå har ikke jeg vært i så mange bryllup, men ingen av de jeg har vært i hadde barna stokk eller flosshatt. Nå syntes jeg kanskje at det blir litt for "voksent" jeg... Dessuten, hvor tror du det ender etter "5" minutter? Trolig i et hjørne et eller annet sted... Dette var min personlig mening da... Lykke til da!
Susan Skrevet 25. november 2002 #7 Skrevet 25. november 2002 Her var det mye useriøse svar. Jeg syntes det er litt stilig med stokk og flosshatt. Men jeg ville nok ha leid. Jeg har 2 sønner som skal være brudesvenner, Det kan godt tenkes at den eldste skal ha flosshatt, den minste er vel for liten. Moren min ordner det, så jeg veit ikke åssen de skal se ut. Spennende syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå