Gå til innhold

Noe rart med registreringen av Trumf-bonus....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

bra du fant ut av det! 

Grunnen til at de spør om du vil HA kvitteringen er fordi de er pliktig å tilby deg den, ikke for å lure deg om du sier nei…

Du står fritt til å ta i mot. Butikkene verken taper eller vinner på å gi deg kvitteringen. DU derimot, er ansvarlig for å ikke feilregistrere ting.. At du har tatt vare på alle er bra for deg, men har ingenting med om de tjener på kvitteringen eller ikke… 

Anonymkode: 98d8b...9f7

De er ikke pliktige til å gi deg et valg om å ikke ta den. For ikke så mange år siden så fikk du kvitteringen automatisk også i dagligvare, men det er ikke alle som er så gamle at de husker det. På et tidspunkt begynte de å gi deg valget, med unnskyldningen om at det sparte papir.
Og det er klart de tjener på at så mange velger å ikke ta den med. I mitt tilfelle vile det nå vært snakk om ca 1000 kroner for mars måned, så om jeg hadde sagt nei til kvitteringen deres så hadde de definitivt tjent på det. TS

Anonymkode: 14a80...ac7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

De er ikke pliktige til å gi deg et valg om å ikke ta den. For ikke så mange år siden så fikk du kvitteringen automatisk også i dagligvare, men det er ikke alle som er så gamle at de husker det. På et tidspunkt begynte de å gi deg valget, med unnskyldningen om at det sparte papir.
Og det er klart de tjener på at så mange velger å ikke ta den med. I mitt tilfelle vile det nå vært snakk om ca 1000 kroner for mars måned, så om jeg hadde sagt nei til kvitteringen deres så hadde de definitivt tjent på det. TS

Ja, det var bra du hadde kvitteringene nå, men du skrev tidligere at du gjemte på kvitteringene i tilfelle du måtte reklamere på dårlige varer. Normalt så har du kvitteringene i Trumf-appen for et helt år tilbake, så ingen problemer om du skal reklamere på en dårlig matvare uten papirkvittering.

Anonymkode: 168ac...f6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 13.03):

Er det ingen andre som har opplevd dette? Ser nå på kvitteringene mine for mars at hele trumf-bonusen er borte, så jeg har falt ut av systemet :( 
Jeg har vel ingen rettigheter heller....jeg har blitt snytt for en tusenlapp :( 

Har du vært i kontakt med Trumf, eller konkluderer du bare? 

Anonymkode: 089b4...be1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 13.48):

Du har betalt med fysisk kort og ikke mobilen ikke sant? Hvis man betaler med mobilpay samler man ikke trumfbonus

Anonymkode: 9284f...db1

Det er riktig! Man må betale med fysisk kort, eller via trumfpay. Jeg betaler kun via trumfpay, for da får jeg 2 prosent til daglig og 4 prosent på Trippeltrumf-dager.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

NÅ har jeg funnet ut hva som har skjedd. Jeg trodde at jeg hadde endret kontonummeret som jeg skulle overføre bonus til, men det jeg egentlig hadde endret var kontonummeret som kortet skal være knyttet til, og det er IKKE knyttet til det nummeret, så da ble det bare tull.
Så de sa jeg skulle ta bilde av alle kvitteringene og sende til dem i en mail, så får jeg etterregistrert bonusen. Heldigvis tar jeg alltid vare på kvitteringene i tilfelle det er varer som er dårlige, så.... og jeg har skjønt at butikkene tjener på at man IKKE tar vare på kvitteringene, som man også kan se lenger opp i tråden. Det er nemlig derfor de alltid spør om du vil ha kvittering ;) 
TS

De gjør ikke dette for å lure deg.... De gjør det for å spare på miljøet og ikke skrive ut unødvendig papir. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det var bra du hadde kvitteringene nå, men du skrev tidligere at du gjemte på kvitteringene i tilfelle du måtte reklamere på dårlige varer. Normalt så har du kvitteringene i Trumf-appen for et helt år tilbake, så ingen problemer om du skal reklamere på en dårlig matvare uten papirkvittering.

Jeg har jo ikke Trumf-appen i alle butikker. TS

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært i kontakt med Trumf, eller konkluderer du bare? 

Les tråden. TS

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk har jeg ikke Trumf-appen heller, for jeg har ikke mobil med en masse apper på. Min Trumf er på PC, så da må de evt. skrives ut og gis til de i butikken om jeg vil reklamere. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Faktisk har jeg ikke Trumf-appen heller, for jeg har ikke mobil med en masse apper på. Min Trumf er på PC, så da må de evt. skrives ut og gis til de i butikken om jeg vil reklamere. TS

Trenger ikke app, kan logge inn på nettsiden til trumf på mobilen også

Anonymkode: 9284f...db1

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: Sendte bilder av kvitteringene i går, og resterende bonus ble satt inn til meg i dag. Så det var kjapt! :) 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 13.26):

Hvorfor har du ikke overført? Får ingen renter.

Anonymkode: 1e120...412

🙄

Anonymkode: 878b0...9fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...