AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Hva har skjedd her? Ingenting på trumf-kontoen, og ingenting registrert for mars? Og nå er det jo april.... Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april Fått nytt kort du har glemt å registrere? Anonymkode: e5352...fc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fått nytt kort du har glemt å registrere? Anonymkode: e5352...fc7 Nei, jeg har det på Visa-kortet, jeg har ikke endret en eneste ting. TS Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april Jeg har Trumf i Visa-kortet som jeg har brukt i ett år, det går ut 6/27. Ingenting er endret siden i fjor sommer. TS Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Trumf er vel koblet til kontonummer, ikke kort Så har ingenting med det å gjøre… Anonymkode: 98d8b...9f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april Er det ingen andre som har opplevd dette? Ser nå på kvitteringene mine for mars at hele trumf-bonusen er borte, så jeg har falt ut av systemet Jeg har vel ingen rettigheter heller....jeg har blitt snytt for en tusenlapp Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det ingen andre som har opplevd dette? Ser nå på kvitteringene mine for mars at hele trumf-bonusen er borte, så jeg har falt ut av systemet Jeg har vel ingen rettigheter heller....jeg har blitt snytt for en tusenlapp Anonymkode: 14a80...ac7 Men har du prøvd å ta kontakt med Trumf da? Anonymkode: 98d8b...9f7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april Du har jo kjøpene registrert på bankkortet ditt, så du kan dokumentere overfor Trumf hva du har handlet for. Men de får ikke skilt ut ekstra bonus for grønt/frukt da, bare av å se totalsummen som er brukt hos Kiwi f.eks. Kontakt Trumf først og fremst og forhør deg hva som har skjedd her, og om de kan hjelpe deg å få den tapte bonusen. Evt mot at du dokumenterer (klipp og lim) transaksjoner fra butikken(e) som gir bonus i tiden det har falt ut hos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Del Skrevet 3. april Hvorfor har du ikke overført? Får ingen renter. Anonymkode: 1e120...412 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Del Skrevet 3. april Du har betalt med fysisk kort og ikke mobilen ikke sant? Hvis man betaler med mobilpay samler man ikke trumfbonus Anonymkode: 9284f...db1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor har du ikke overført? Får ingen renter. Anonymkode: 1e120...412 Hva mener du? Det står Saldo 0,00 på skjermbildet? Anonymkode: dd9f7...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men har du prøvd å ta kontakt med Trumf da? Anonymkode: 98d8b...9f7 Ja har gjort det nå. De sa de skulle finne ut hva som har skjedd, og så finne en løsning på bonusen jeg ikke har fått. TS Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du har betalt med fysisk kort og ikke mobilen ikke sant? Hvis man betaler med mobilpay samler man ikke trumfbonus Anonymkode: 9284f...db1 Har aldri betalt med mobil. Har kun gjort akkurat det samme som jeg har gjort i årevis. TS Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Del Skrevet 3. april Million skrev (1 time siden): Du har jo kjøpene registrert på bankkortet ditt, så du kan dokumentere overfor Trumf hva du har handlet for. Men de får ikke skilt ut ekstra bonus for grønt/frukt da, bare av å se totalsummen som er brukt hos Kiwi f.eks. Kontakt Trumf først og fremst og forhør deg hva som har skjedd her, og om de kan hjelpe deg å få den tapte bonusen. Evt mot at du dokumenterer (klipp og lim) transaksjoner fra butikken(e) som gir bonus i tiden det har falt ut hos deg. Jeg har alle kvitteringene, så kommer til å sende det til dem ja. TS Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 3. april #15 Del Skrevet 3. april Ryddet for avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:12 #16 Del Skrevet mandag kl 05:12 Jeg ser nå at det samme har skjedd med meg, men at det begynte å kødde seg til i månedsskifte mars/april! Vi byttet kort i april; men det står at trumf er knyttet til KONTONUMMER, så bankkortbytte skal ikke ha noe å si. Vi har ikke tatt vare på kvitteringer, og det står "Trumf registrert" når jeg har betalt… må ta kontakt med trumf jeg og 😂 Anonymkode: 98d8b...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:20 #17 Del Skrevet mandag kl 05:20 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser nå at det samme har skjedd med meg, men at det begynte å kødde seg til i månedsskifte mars/april! Vi byttet kort i april; men det står at trumf er knyttet til KONTONUMMER, så bankkortbytte skal ikke ha noe å si. Vi har ikke tatt vare på kvitteringer, og det står "Trumf registrert" når jeg har betalt… må ta kontakt med trumf jeg og 😂 Anonymkode: 98d8b...9f7 Problem solved. Samboeren betaler med Apple Pay og registrerer ikke kortet sitt først… så mine handler registreres, men ikke hans. Og gjett hvem som handler mest…. Jaja Anonymkode: 98d8b...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:02 #18 Del Skrevet mandag kl 07:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problem solved. Samboeren betaler med Apple Pay og registrerer ikke kortet sitt først… så mine handler registreres, men ikke hans. Og gjett hvem som handler mest…. Jaja Anonymkode: 98d8b...9f7 Da må han gå over til å bruke trimf-pay så får han ekstra bonus i stedet. Anonymkode: 6e4db...69b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:18 #19 Del Skrevet mandag kl 12:18 NÅ har jeg funnet ut hva som har skjedd. Jeg trodde at jeg hadde endret kontonummeret som jeg skulle overføre bonus til, men det jeg egentlig hadde endret var kontonummeret som kortet skal være knyttet til, og det er IKKE knyttet til det nummeret, så da ble det bare tull. Så de sa jeg skulle ta bilde av alle kvitteringene og sende til dem i en mail, så får jeg etterregistrert bonusen. Heldigvis tar jeg alltid vare på kvitteringene i tilfelle det er varer som er dårlige, så.... og jeg har skjønt at butikkene tjener på at man IKKE tar vare på kvitteringene, som man også kan se lenger opp i tråden. Det er nemlig derfor de alltid spør om du vil ha kvittering TS Anonymkode: 14a80...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:27 #20 Del Skrevet mandag kl 12:27 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): NÅ har jeg funnet ut hva som har skjedd. Jeg trodde at jeg hadde endret kontonummeret som jeg skulle overføre bonus til, men det jeg egentlig hadde endret var kontonummeret som kortet skal være knyttet til, og det er IKKE knyttet til det nummeret, så da ble det bare tull. Så de sa jeg skulle ta bilde av alle kvitteringene og sende til dem i en mail, så får jeg etterregistrert bonusen. Heldigvis tar jeg alltid vare på kvitteringene i tilfelle det er varer som er dårlige, så.... og jeg har skjønt at butikkene tjener på at man IKKE tar vare på kvitteringene, som man også kan se lenger opp i tråden. Det er nemlig derfor de alltid spør om du vil ha kvittering TS Anonymkode: 14a80...ac7 bra du fant ut av det! Grunnen til at de spør om du vil HA kvitteringen er fordi de er pliktig å tilby deg den, ikke for å lure deg om du sier nei… Du står fritt til å ta i mot. Butikkene verken taper eller vinner på å gi deg kvitteringen. DU derimot, er ansvarlig for å ikke feilregistrere ting.. At du har tatt vare på alle er bra for deg, men har ingenting med om de tjener på kvitteringen eller ikke… Anonymkode: 98d8b...9f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå