AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:19 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:19 Har hørt at hun er veldig flink. Noen som har erfaringer med å bli spådd av henne her? Anonymkode: bf6e0...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:55 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:55 Hvem har du hørt det av? Anonymkode: 5fa28...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:28 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:28 Flink? Flink til hva da? Anonymkode: 8b36c...e21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:39 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:39 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hørt at hun er veldig flink. Noen som har erfaringer med å bli spådd av henne her? Anonymkode: bf6e0...4f6 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flink? Flink til hva da? Anonymkode: 8b36c...e21 The clue is in the first post. Anonymkode: 6ffc5...672 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:24 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:24 Har aldri hørt om henne. Ser hun er svindyr, og da blir jeg skeptisk med en gang. Jeg underviser instrumentalelever privat og har lang utdannelse i faget, men tar 1/4 av prisen denne klarsynte tar pr 60 min. Helt hårreisende! Anonymkode: ae95e...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet torsdag kl 10:26 #6 Del Skrevet torsdag kl 10:26 Ryddet for ryktespredning, latterliggjøring og avsporing. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:39 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:39 Er det hun som vant den klarsynte konkurransen på TV? Husker jeg ble imponert over henne. Anonymkode: 1b0a9...247 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet torsdag kl 10:42 #8 Del Skrevet torsdag kl 10:42 Det er faktisk ingen som vet noe om hva som skjer i fremtiden, med noen, eller om noe, utover informert gjetning og statistiske antakelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:49 #9 Del Skrevet torsdag kl 12:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det hun som vant den klarsynte konkurransen på TV? Husker jeg ble imponert over henne. Anonymkode: 1b0a9...247 Jeg også. Så ble overrasket over at noen skrev i dette forumet en ganga at ingenting hadde stemt når hun hadde konsultasjon med henne. Anonymkode: 5fa28...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #10 Del Skrevet torsdag kl 16:53 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det hun som vant den klarsynte konkurransen på TV? Husker jeg ble imponert over henne. Anonymkode: 1b0a9...247 Ja det er henne Anonymkode: bf6e0...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet torsdag kl 18:58 #11 Del Skrevet torsdag kl 18:58 Ryddet for avsporing. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:17 #12 Del Skrevet lørdag kl 07:17 Har hatt en time hos henne. Ingenting stemte. Anonymkode: 63abc...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:34 #13 Del Skrevet lørdag kl 16:34 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har hatt en time hos henne. Ingenting stemte. Anonymkode: 63abc...02c Var det du som skrev det i en annen tråd nylig også? Bare lurer på om det er en på dette forumet eller flere som har hatt den opplevelsen. Anonymkode: 5fa28...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:21 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var det du som skrev det i en annen tråd nylig også? Bare lurer på om det er en på dette forumet eller flere som har hatt den opplevelsen. Anonymkode: 5fa28...b2d Det kan jeg ikke huske. Men jeg mener oppriktig at selv om hun ikke klarte å hjelpe meg (min opplevelse) betyr det ikke at hun ikke klarer å hjelpe deg. Anonymkode: 63abc...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå