AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april Har KLP sin aksjeglobal indeksfond og ser det bare synker i verdi. Vet jer er sent ute nå. Men burde jeg bytte til et annet fond? I såfall til hva? (må hels være hos KLP) Anonymkode: f34a3...a64
Båtsjåfør Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Jeg synes du bør beholde aksjefondet, da den vil stige igjen før eller siden - akkurat når det skjer vet vel ingen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Det er ikke noe i veien med fondet. Men det har en nedtur som alle andre fond på grunn av en viss pi** av en ostepop. De to beste alternativene var/er å selge rett etter valget eller ha is i magen og vente på han sier god natt. Anonymkode: b2e7e...9e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april Solgte det samme fondet for et år siden. Mens Dow Jones har steget 6,7% på et år, har gullprisen steget 39%. Helt riktig,- jeg re-investerte i gullmynter for et år siden. mens fond har gått ned, har gull steget med 39% på et år. Anonymkode: 61c3c...9de 1
Hololo Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april jeg har selv KLP global og setter inn penger som før, har faktisk økt innskuddet i disse nedgangstiden. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Nei, du har et godt og billig fond. La pengene stå. Anonymkode: c1a6a...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Dette er vel heller tiden for å øke opp sparing, hvis man har mulighet til det. Uansett hvilket aksjefond du har nå, vil det nok gå nedover med det du har investert. Men det betyr også at du får mer for pengene ved kjøp du nå gjør. Og så går det opp igjen på et eller annet tidspunkt. Så hva du gjør er også avhengig av tidshorisont. Slik det ser ut, bør nok tidshorisonten være minst 4 år.... Anonymkode: 7b90b...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Jeg tenker slik jeg tenkte omtrent på denne tiden: Skulle ønske jeg hadde noen hundretusen likvide midler å kjøpe aksjer for. Desverre har jeg ikke det, så jeg sitter stille i båten og venter på bedre tider (mens jeg fremdeles har de månedlige trekkene/kjøpene som vanlig). Det blir nok en stund med nedgang nå, men da får man iallefall fond på "tilbud". Anonymkode: ebea5...e83 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april Jeg har det samme fondet, og gjør som før. Satte nettopp inn mine månedlige 12 000, og om en uke går det inn 5 000 til. Jeg har sparehorisont på 30 år, og antar å tro at børsene på et tidspunkt mellom nå og da snur. Det har alltid gjort det tidligere. De som investerte på bunnpunktet i 2008 har fått eventyrlig avkastning. I mellomtiden får vi kjøpe billig og vente tålmodig. Buy low, sell high☺️ Anonymkode: b3348...8ac
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tenker slik jeg tenkte omtrent på denne tiden: Skulle ønske jeg hadde noen hundretusen likvide midler å kjøpe aksjer for. I 2020 skulle det stå. Anonymkode: ebea5...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå