Gå til innhold

det gikk for han-

Fremhevede innlegg

Gjest anonym nå..
Skrevet

Jeg har fått meg ny kjæreste og i natt hadde vi sex for første gang. Eller, det ble egentlig ikke noe sex... :sjenert:

Jeg runket han, mens han fingret meg og etter halv minuttet fikk han utløsning. Han s at han ike kunne kontrolere når han fikk utløsning, og at han fikk ikke orgasme. Og at han alltid hadde hatt det sånn..

Altså, utløsning, men ingen orgasme?? :forvirret:

Jeg forstår ikke...

Skal til han i kveld også så det hadde vært greit å f litt tips tl hva jeg kan gjøre. Han virket flau..

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Det er jo ganske vanlig å lekke da? :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, det er fult mulig.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

huffda.. :tristbla:

Han kunne ikke komme i kveld alikevell plutselig, og jeg mistenker at det er grunnen jeg. Men jeg er nokså ærlig og kommer til å spør han om det plager han så mye! Det viktigste er at vi har det bra:)

Men må jo innrømme at jeg skvatt litt når han fikk utløsning over hele magen min- uten å merke at han hadde fått det... Jeg måtte si det til han da, "at nå er jeg litt bløt du..."

Er dette noe det går an og trene seg til for å fikse?

Han hadde aldri sagt det til noen før så jeg lurer jo litt på hva slags sex han har hatt før.. :sjenert:

Skrevet

Det går faktisk an å få orgasme uten å få utløsning også vet dere.

Selv om at i 99% av tilfellene så kommer alt på en gang...

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det er fullt mulig, og mye vanligere enn man tror, siden det ikke er helt stuerent å snakke om det. Ikke ta det personlig, iom at han sier han alltid har vært sånn, og da har det ingenting med deg å gjøre. Også bør du ta det som en stor tillitsærklæring at han tar det opp med deg.

Samboeren min har hatt det slik i lengre perioder, som regel henger det sammen med andre problemer, som gjør han stresset psykisk, og dermed greier han ikke å slappe av med sex. Ikke vær for opptatt av det, da det fort vil gjøre han mere stressa, og prøv å ha ett så avslappet forhold til sex generelt som mulig. Kan også anbefale at dere bruker tid på hverandre fysisk, uten at det nødvendigvis trenger å være seksuelt.

Skrevet

Han kom til meg sent i går kveld...

Vi snakket litt om det, og jeg har forstått det sånn at han får utløsning, og at han merker på kroppen når han skal sprute, men aldri noe orgasme, da penisen blir slapp rett etter..

Det virket som at han ikke hlt visste hvorfor det var sånn...

hmm..dette syns jeg var litt vanskelig. Jeg har alltid tenkt at sex betyr 50% i ett forhold og er vandt til at guttene jeg har vært med har vært veldig aktive med tanke på sex...

Men jeg er utrolig glad i han, og vil egentlig bare at han skal ha det bra.

Men er dette noe som går an å "reparere"??

Vil dette si at han sannsynligvis aldri har fått orgasme? (turt ike spør han sånn direkte om akkura det...)

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om dette, men vil tro at det finnes øvelser han kan gjøre for å holde ut lenger? Spesielt siden han sier at han merker når han skal til å sprute.

Hvis han klarer å holde seg litt er det kanskje lenge nok til at han blir stimulert nok til å få orgasme også?

Gjest nobilian
Skrevet
Jeg har fått meg ny kjæreste og i natt hadde vi sex for første gang. Eller, det ble egentlig ikke noe sex... :sjenert:

Jeg runket han, mens han fingret meg og etter halv minuttet fikk han utløsning. Han s at han ike kunne kontrolere når han fikk utløsning, og at han fikk ikke orgasme. Og at han alltid hadde hatt det sånn..

Jeg forstår ikke...

Skal til han i kveld også så det hadde vært greit å f litt tips tl hva jeg kan gjøre. Han virket flau..

Hm, denne skjønte jeg ikke.

Er selv av dem som opplever veldig stor forskjell på utløsning og orgasme, har kanskje hatt femti orgasmer (med ei jente) i mitt liv, en hel del flere utløsninger...

Forsto liksom ikke opplegget med fyren din, det er temmelig vanlig å få utløsning uten å få orgasme, er det så ille da?

Eller er det det at han kommer uten å få noen annen kroppslig reaksjon, bare selve spruten?

Ingen rykninger, rare lyder og ansiktsuttrykk..?

Altså, han kunne like gjerne pissa seg ut, liksom?

Hehe, skjønner ikke noe som helst..

Skrevet

han stønnet ikke, og hadde ingen spesielle ansiktsutrykk... :forvirret:

Jeg runket han ganske forsiktig i noen sekund og så måte jeg vente, og så sa han at jeg kunne gjøre det igjen, og så holdt vi på sånn bittelitt før han sa jeg kunne gjøre det som normalt og da fikk han utløsning, og penis ble slapp.(og ingen orgasme...)

Problemet her er at jeg tror ikke denne karen får orgasme så veldig ofte...faktisk begynner jeg å tvile om han noen gang har hatt det.

vet ikke helt hvordan jeg går frem, men er glad han har sagt såpass mye.Regner med at gutta syns slike ting er litt lite maskulint og blir litt flau . (uten at jeg har ett problem med det.Vil jo bare hjelpe jeg!)

Gjest Gjest
Skrevet
Det går faktisk an å få orgasme uten å få utløsning også vet dere.

Selv om at i 99% av tilfellene så kommer alt på en gang...

å? dette visste jeg ikke. men hvordan er det mulig da? er det sånn at gutten ligger der og har det "godt" når det går for han, uten at det kommer noe sæd ut av penisen?

jeg visste ikke at det er mulig for noen at "det går for dem" uten at det kommer noe sæd ut.

skjer det ofte? altså jeg mener, hvordan er statistikken på denne?

Gjest Mann 35
Skrevet

Altså, en mann kan få:

- Utløsning uten orgasme

- Orgasme uten utløsning

- Utløsning og orgasme samtidig

En utløsning er deilig for mannen, en orgasme er hakket bedre, men aller best er det når man får utlsøning og orgasme samtidig.

Det er ikke slik at dersom en mann har sex og ikke får orgasme, ja så har han ikke hatt det deilig. Selvsagt kan vi nyte sex uten å få orgasme, vi gjør det i veldig mange tilfeller, det er bare det at jentene ofte tror at når en mann spruter, ja så har han også fått orgasme.

Trådstarter

Jeg har litt vondt for å forstå hva som er problemet med kjæresten din. Er det slik å forstå at han ikke kan kjenne det når han får en utløsning, altså spruter? Siden du måtte fortelle han at det ble vått? I så fall kan jeg skjønne at det er et problem.

Eller er det slik at han kjenner utløsningen når han får den, men ikke klarer å få orgasme samtidig, eller ikke klarer å få orgasme i det hele tatt? I så fall så blir dette på samme måte som når en jente ikke klarer å få orgasme. De har jo glede av samleiet allikevel, og han har hatt det godt siden han fikk utløsning.

Skrevet

Jeg kjenner ikke til problemet i det hele tatt, men jeg vil bare si at du gjør en kjempejobb som prøver å forstå han. Du får han til å føle seg trygg, og det er et steg på veien i å finne løsninga på problemet! :)

Skrevet

jeg syns det er litt vanskelig å forstå det selv...

Men vi snakker om det i en tone som gjør at det ikke er flaut da:)

Han sier han aldri har fortalt eksene sine det, kunmeg så det tar jeg som en tillitserklæring!

Vi snakket om det, og jeg spurte han om han noen gang hadde fått orgasme (han er 26 år) og da sa han at han aldri hadde fått det med samleie. Og så spurte jeg om han fikk det da han runker, og da sa han ett par ganger men at da måtte han runke som F... (han la også til at det var sjelden han gadd) Og at selve runke greia ikke gidde han noe særlig...

Når jeg runker han så sier han at det er deilig og alt det, og selv om jeg gjør d sakte (veeeldig sakte) tar han fort vekk hånden min og sier at det blir så mye søl. Og fortsetter jeg da i 10 sek så får han utløsning.

Jeg er ikke av den oppfatning at sæd er ekkelt, så om jeg får noe på meg så driter jeg i det, og det tror jeg han syns er bra og gjør han litt avslappet.

Vi har enda ikke hatt sex, og han sier han er redd jeg vil bli skuffet! (det blir jeg ikke..digger jo fyren..)

Jeg tror altså han merker det på kroppen når han får utløsning, men aldri noen stønn eller noe sånt! han er lie pigg etter, men ereksonen går ned.

Syns jo egentlig inderst inne t det er litt kjipt at drømmemannen min (han er det!) er slik for jeg er veldig glad i sex og syns det er superviktig i ett forhold, men velger jeg denne mannen (vi er uuutrolig forelsket og har kjent hverandre i maaangen år)så får jeg ta han og ALT det som følger med han:) :hjerte:

Eneste jeg hadde likt med å skrive inn her var råd om hvordan vi kan gjøre dette til en posetiv opplevelse for han... Jeg er vant til å ikke få orgasme, men det er jo litt mer typisk at gutta skal få d da... :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette høres ut som noe som kan avhjelpes med klassisk Masters&JOhnson teknikk.

Hvis han sier fra når det kjennes ut som det skal til å sprute, så stopper du, og klemmer forholdsvis hardt rett nedenfor penishodet. Fortsett til han kjenner at trangen til å sprute går tilbake. Så fortsetter du med det som han synes er godt. Hold på sånn til han slapper av og blir mer "med" - så får dere det nok til etterhvert. Og uansett har det moro underveis...

Kanskje det kunne hjelpe ham å konsentrere seg litt om deg også? Det er i hvertfall min erfaring at det er få ting som får en mann mer opphisset enn en opphisset kvinne...

Lykke til :-)

Skrevet

ja, han er veldig konsentrert på meg altså, og fingrer og koser med meg veeeldig mye. Og han kan sakene sine!;)

:hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...