Gå til innhold

Pågående venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venninne jeg har kjent i ca et halvt år nå. Synes hun er på grensen til pågående, vet ikke om det er personligheten hennes eller om vi bare har helt forksjellige behov. Jeg har ingen andre venner jeg snakker SÅ mye med. Men titt og ofte kan hun "klikke" og skrive lange avhandlinger om at hun føler jeg har ghostet henne, at det er bedre hvis jeg sier at jeg ikke vil være venn med henne osv osv... Og så maser hun om å finne på noe flere ganger i uken. Jeg har jobb, andre forpliktelser og også andre venner, de fleste av vennene mine ser jeg kanskje et par ganger i måneden, ikke et par ganger i uken. 

Hun kan i tillegg i blant sendte flørtende meldinger og hvis hun har drukket bli litt vel på..

Nei, kanskje jeg i blant føler for å ghoste henne. Hun er jo hyggelig, men bare føler hun nesten er obsessed med meg, og synes nesten det er på grensen til ubehagelig? Noen som har erfaring med en slik relasjon? Hvordan håndterer man det??

Anonymkode: 06355...a53

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde løpt fort i motsatt retning!!!

Anonymkode: f1112...246

Enig, grøss. Lukter ustabilitet en mil unna. Fast friendship er normalen for slike 

Anonymkode: 5b45f...f86

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har en venninne jeg har kjent i ca et halvt år nå. Synes hun er på grensen til pågående, vet ikke om det er personligheten hennes eller om vi bare har helt forksjellige behov. Jeg har ingen andre venner jeg snakker SÅ mye med. Men titt og ofte kan hun "klikke" og skrive lange avhandlinger om at hun føler jeg har ghostet henne, at det er bedre hvis jeg sier at jeg ikke vil være venn med henne osv osv... Og så maser hun om å finne på noe flere ganger i uken. Jeg har jobb, andre forpliktelser og også andre venner, de fleste av vennene mine ser jeg kanskje et par ganger i måneden, ikke et par ganger i uken. 

Hun kan i tillegg i blant sendte flørtende meldinger og hvis hun har drukket bli litt vel på..

Nei, kanskje jeg i blant føler for å ghoste henne. Hun er jo hyggelig, men bare føler hun nesten er obsessed med meg, og synes nesten det er på grensen til ubehagelig? Noen som har erfaring med en slik relasjon? Hvordan håndterer man det??

Kansje hun sliter med noe? Høres litt ut som Kansje trekk av bpd men det er vel ikke lov å si. 

Anonymkode: d0f8b...c07

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en sånn venninne og ved siste lange avhandling hun skrev til meg takket jeg for vennskapet og avsluttet det. Det er det beste jeg har gjort! 

Anonymkode: 74bff...4ac

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun beklaget det at hun hadde vært så på og at det kanskje ble litt mye, og at hun flørtet med meg bare for gøy? Er ikke det en veldig merkelig ting å gjøre? Jeg gjør i hvert fall ikke det med andre venninner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slitsomt med sånne folk! Hadde ei "venninne" som ikke tålte at jeg var med andre. Og hvis hun ba meg med på noe, så godtok hun ikke et nei uten "gyldig grunn". At jeg hadde avtaler med andre var selvsagt ikke gyldig grunn, og hun kunne bli uvenner med meg pga det. At jeg ville slappe av hjemme var heller ikke gyldig grunn. Burde egentlig dumpet henne, men vi hadde liksom vært venner siden vi gikk i barnehagen. Det gikk over på videregående da vi havnet på hver vår skole og vi glidde naturlig fra hverandre. Har aldri vært flink til å "slå opp" med venner.

Anonymkode: 20af7...913

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...