Gå til innhold

Hvorfor finner damer i seg så mye fra menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (10 minutter siden):

Hva faen feiler det deg? Tror du voldtektsmenn viser den stygge siden der når de møter et annet menneske? Det er svært få damer som liker dette du påpeker her. Bitter er du!

Du👏👏👏❤️

❤️

Anonymkode: 90cff...e77

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.46):

Tegnene er alltid der, men kvinner flest overser dem i disse dager.

Anonymkode: 2cf99...306

Nei, kvinner aksepterte disse tegnene i større grad tidligere, da giftemål for kvinner stort sett betydde uten mulighet for å komme seg ut. Nå kan kvinner lese hva menn tidligere har skrevet på nett og velge noe annet- men det har åpenbart ført til en epedemi av ensomme menn, som skriver på internett at vold mot dem er deres egen skyld. 👆🏻

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er dette et kvinnefora og da får man både en side av saken og en overrepresentasjon av de med dårlige erfaringer.

For å si det slik, det finnes like mange spik spenna gale kvinner der ute også. De har ofte en kuet mann som de psykisk har slitt helt ned. Det har til og med vært et par tilfeller her på forumet. Jeg har en kompis hvor hun forsøker å kontrollere ham, selv etter at hun fant seg en ny mens de var i forhold. Han brukte flere år på å finne seg ny partner, og da var det drama igjen hvor hun prøvde å splitte forholdet deres.

Jeg tipper andelen dårlige menn og dårlige kvinner er omtrent lik. Kvinner er riktignok glade i å bruke et verktøy når de klager over sin partner, det er snakkeverktøyet. Ja, det er noen menn også, men menn som snakker ute deler veldig lite av privatlivet med mindre de er helt nødt.

Anonymkode: 70823...eda

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe jeg lurer på er hvorfor i alle dager dere vil ha menn i det hele tatt. Tråd ut og tråd inn diskuterer dere om hvor forferdelige menn er, og hvor mye det koster av dere å ha en relasjon til menn. Er det ikke snart på tide å innse at dere ikke er så glad i menn og dermed kanskje burde la være å ha noe med menn å gjøre annet enn rent profesjonelt?

Anonymkode: 4a8e8...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er dette et kvinnefora og da får man både en side av saken og en overrepresentasjon av de med dårlige erfaringer.

For å si det slik, det finnes like mange spik spenna gale kvinner der ute også. De har ofte en kuet mann som de psykisk har slitt helt ned. Det har til og med vært et par tilfeller her på forumet. Jeg har en kompis hvor hun forsøker å kontrollere ham, selv etter at hun fant seg en ny mens de var i forhold. Han brukte flere år på å finne seg ny partner, og da var det drama igjen hvor hun prøvde å splitte forholdet deres.

Jeg tipper andelen dårlige menn og dårlige kvinner er omtrent lik. Kvinner er riktignok glade i å bruke et verktøy når de klager over sin partner, det er snakkeverktøyet. Ja, det er noen menn også, men menn som snakker ute deler veldig lite av privatlivet med mindre de er helt nødt.

Anonymkode: 70823...eda

Jeg også kjenner en mann som er underkua sin fæle kone, men akkurat nå var det snakk om menn som behandler dama si fælt. Og det bør vi være flinkere til de fleste av oss, og slutte med den at" men damer/menn er ikke noe stort bedre de" 

Når noen snakker om hvordan de har det såpass bør man også forholde seg det vedkommende sier og ikke forsvare den andre siden. 

Alle oppegående vet at det finnes dårlige personligheter på begge sider. Min siste kommentar sier ikke at du ikke er oppegående,  men de som legger all skyld på kvinner i denne tråden og sier kvinner ber om dårlig behandling.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sannhetsøkende skrev (48 minutter siden):

Jeg også kjenner en mann som er underkua sin fæle kone, men akkurat nå var det snakk om menn som behandler dama si fælt. Og det bør vi være flinkere til de fleste av oss, og slutte med den at" men damer/menn er ikke noe stort bedre de" 

Når noen snakker om hvordan de har det såpass bør man også forholde seg det vedkommende sier og ikke forsvare den andre siden. 

Alle oppegående vet at det finnes dårlige personligheter på begge sider. Min siste kommentar sier ikke at du ikke er oppegående,  men de som legger all skyld på kvinner i denne tråden og sier kvinner ber om dårlig behandling.

Begge kjønn er representativt. Jeg har inntrykk av at damer er bedre på å søke hjelp. Menn blir ofte trodd i mindre grad dessverre 😔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Begge kjønn er representativt. Jeg har inntrykk av at damer er bedre på å søke hjelp. Menn blir ofte trodd i mindre grad dessverre 😔

Dessverre så er menn redd for å fremstå som svake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 11.53):

Noe jeg lurer på er hvorfor i alle dager dere vil ha menn i det hele tatt. Tråd ut og tråd inn diskuterer dere om hvor forferdelige menn er, og hvor mye det koster av dere å ha en relasjon til menn. Er det ikke snart på tide å innse at dere ikke er så glad i menn og dermed kanskje burde la være å ha noe med menn å gjøre annet enn rent profesjonelt?

Anonymkode: 4a8e8...578

Tror du virkelig at alle menn er drittsekker? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sannhetsøkende skrev (På 5.4.2025 den 22.50):

Hva faen feiler det deg? Tror du voldtektsmenn viser den stygge siden der når de møter et annet menneske? Det er svært få damer som liker dette du påpeker her. Bitter er du!

Nei, men hvis du velger en bad boy, og så blir overrasket over at han er en bad boy, da er du mentalt tilbakestående. Ikke et offer.

Parallellen til voldtekt var det ikke meg som trakk,

Anonymkode: 3e84e...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er hovedsaklig pga. økonomien at damer er villige til å tolerere mye urettferdigheter fra mennene da damer ofte ikke er villige til å redusere sin levestandard som er opprettholdbar kun sammen med mannen. Dette er grunnen til at jeg kommer aldri til å være økonomisk avhengig av en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 19.44):

Blir satt ut av alt jeg leser her. Det er damer som finner seg i så mye fra menn! Menn som bare tenker op seg selv, som nedsakker damer, bestemmer det meste. De er ikke gode partnere, de bruker damer. De har overtaket når dama er betatt, de følger damer på sosiale medier og blir forbanna om det blir påpekt. Det er menn som vil leve livet sitt, men ha ei i reserve. De vil feste, dra på guttetur. Men hvorfor vil de da ha ei dame? Dette overrasker meg, hvorfor vil damer tålerere dette. Sier absolutt ikke at alle menn er sånn, vet det ikke er det. Daiting kulturen er blitt tøff, for alle. Er det de unge jentene som tålererer mye, eller hva? Blir trist av å høre disse historiene.

Anonymkode: c15f0...142

Selv er jeg i et samboerskap, 6 år. Verdens mest hyggeligste, sjarmerende, hjelpsomme, følelsesmenneske jeg har møtt. Inntil vi flyttet sammen. Nå er han alle de tinga for alle andre. Har prøvd å please, snakke om følelser, egne behov og dekke hans. Nå snakker han aldri om noe som omhandler følelser lenger… vet jeg må gå men klarer ikke enda. Det er pokker meg ikke lett. Tror det henger sammen med at jeg ønsker han blur den han var. Noe jeg også vet ikke skjer. 

Anonymkode: ff1a4...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doloressa skrev (13 minutter siden):

Tenker at det er hovedsaklig pga. økonomien at damer er villige til å tolerere mye urettferdigheter fra mennene da damer ofte ikke er villige til å redusere sin levestandard som er opprettholdbar kun sammen med mannen. Dette er grunnen til at jeg kommer aldri til å være økonomisk avhengig av en mann.

Jeg er ikke økonomisk avhengig av samboer, men klarer ikke gå allikevel. 

Anonymkode: ff1a4...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...