AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:47 #61 Del Skrevet torsdag kl 14:47 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Tull. De fleste er jo «ordentlige menn». Og blir ordentlige partnere og pappaer. Det er en god del tullinger også, men det er jo helt merkelig å gå i den klisjéfella du befinner deg i. Anonymkode: 55e19...fd4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet torsdag kl 15:10 #62 Del Skrevet torsdag kl 15:10 (endret) Nå er de færreste menn slik at de utnytter damer. Er vel mer tenåringsgutter som driver å fester hele tiden, kun tenker på seg selv, og gjerne utnytter jenter for å få sex. Hvorfor noen finner seg i slik oppførsel er ikke godt å si, men på grunn av usikkerhet og følelser kanskje? Jeg lurer enda mer på hvorfor noen jenter og kvinner lar usikkerhet og dårlig selvbilde ta overhånd. Som lar seg bli utnytta av noen, gjør alt for at slike guttunger skal like de, fikser på utseendet sitt, lar seg bli brukt kun til sexdukke. Gjør alt han sier og bestemmer. Hvorfor? Ingen fortjener å bli behandlet som sexdukke, men noen velger det jo selv. Hvorfor? De gjør alt for å bli likt og få oppmerksomhet fra gutter og menn. Dra på guttetur er ingenting galt i. Selvfølgelig må folk, både kvinner og menn, få reise på guttetur og venninnetur selv om de er i ett forhold. Endret torsdag kl 15:12 av GlitrendeSjokolade 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl 15:16 #63 Del Skrevet torsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Og som vanlig så er det kvinner sin feil når menn viser seg å være drittsekker🙄 Skjønner du ikke at mange menn ikke viser de dårlige sidene før man er langt inn i ett eventuelt forhold? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:18 #64 Del Skrevet torsdag kl 15:18 De som har vært verst mot meg er menn som ikke så ut som typiske bad boys, de så ordentlige snille og gode ut, men var noen ulver i fåreklær. Disse såkalte bad boysa er jo ærlige og åpne om hva du kan forvente av dem i det minste. Anonymkode: cd7a8...fbb 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:46 #65 Del Skrevet torsdag kl 15:46 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De som har vært verst mot meg er menn som ikke så ut som typiske bad boys, de så ordentlige snille og gode ut, men var noen ulver i fåreklær. Disse såkalte bad boysa er jo ærlige og åpne om hva du kan forvente av dem i det minste. Anonymkode: cd7a8...fbb Tegnene er alltid der, men kvinner flest overser dem i disse dager. Anonymkode: 2cf99...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #66 Del Skrevet torsdag kl 19:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tegnene er alltid der, men kvinner flest overser dem i disse dager. Anonymkode: 2cf99...306 Ja legg alt på oss kvinner du. Hvilket tegn? Anonymkode: cd7a8...fbb 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet torsdag kl 19:31 #67 Del Skrevet torsdag kl 19:31 Det er ingen som tvinger noen til å være i et forhold. Det er ikke mennenes skyld at dere selv velger å bli værende når dere fint kunne dratt. Og vice versa, selvsagt. Folk må ta ansvar for sine liv, fremfor å sutre i sånne kakle-syklubb-tråder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:38 #68 Del Skrevet torsdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kunne vært at denne brukeren ikke var klar over at hen framsto som kynisk, så da spiller jeg ballen tilbake for å se hvor bevisst hen er på det. Hva menn må finne seg i? Det er mye 😂 - ustabile kvinnfolk - masete kvinner - shoppegale damer - lite sex - at kvinner nedprioriterer menn i forhold (Han er jo så trygg og god likevel) - kvinner tar menn for gitt (vice versa) - noen kvinner forventer at mannen hopper når hun sier hopp Sikkert mye mere, men dette er de største fallgruvene som jeg kommer på i farta. Hvorfor skulle menn finne seg i det? Det lurer jeg også på. Mest sannsynlig fordi han elsker henne. Håper det er det som er grunnen, og at det ikke er for å tenke at nå blir det noe på meg. Jeg håper ikke menn finner seg i dette, for veldig mye av dette er vondt. Samtidig så synes jeg ikke synd i dem. Om menn ikke lærer seg å kjenne sin verdi.. Hvem skal gjøre det da? Verdi gjelder både kvinner og menn. Var det et godt nok svar? Anonymkode: 90cff...e77 Hvorfor synes du ikke synd i dem? Det er akkurat det samme tilfellet som tråden tar for seg. Mennesker som elsker et annet som tar den andre for gitt. Dette er noe mange må igjennom, noen flere ganger før de finner sin verdi. Noen er heldigere og slipper dette da de treffer bedre med kjærligheten. Hvor ble det av empatien? Anonymkode: 5b411...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:06 #69 Del Skrevet torsdag kl 20:06 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og jeg blir satt ut av hvor mye en kvinne tenker hun kan kontrollere et annet voksent menneske. Slutt å være hønemor, så skal du se at du får et balansert og fullverdig forhold. Bare se på bruddstatistikken hos lesbiske og homofile. Det er ganske avslørende at det er kvinnene som er krevende å leve med, ikke mennene… Anonymkode: 2cf99...306 Hva mener du vi kvinner forsøker å kontrollere når det kommer til menn? Anonymkode: 548d6...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:32 #70 Del Skrevet torsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja legg alt på oss kvinner du. Hvilket tegn? Anonymkode: cd7a8...fbb Tegnene på manipulasjon er alltid der tidlig når det forekommer… Anonymkode: 2cf99...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet torsdag kl 20:57 #71 Del Skrevet torsdag kl 20:57 Jeg synes dette er et interessant tema, og jeg tror jeg har svaret: Om man er usikker på seg selv, er det mye lettere å prøve å fikse/redde andre enn å ta tak i egne problemer. Det gjelder både kvinner og menn, og fremgangsmåten til de som utnytter andre er at de tilbyr selskap, kjælighet og følelsen av å gjøre en forskjell for andre. Du ser det i menn som sender masse penger til en "fattig" kvinne på internett (som er en dude i nigeria) og du ser det hos kvinner som tar inn kriminelle tapere som kun utnytter dem. Jeg tror at å ikke stigmatisere folk som har gjort feil valg er et viktig 1. steg i riktig retning. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet torsdag kl 21:12 #72 Del Skrevet torsdag kl 21:12 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 20.52): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Den der er så usann. Nei, kvinner liker ikke bad boys. Ikke de fleste ihvertfall. Har hørt menn med høye tanker om seg selv snakke sånn. Eller det kan være dårlig selvtillit også når de føler de må legge all skyld på kvinnen som ikke liker de ordentlige gutta, men foretrekker bad boys. Du vet mange menn kan være veldig snille i begynnelsen eller? Det er så stygt å si kvinner fortjener det. Du er ikke mye snill. Kjenner en mann som sier det samme som deg. Han har holdt ut med dårlig kvinnfolk. Var også hun som gikk. Kanskje jeg skulle sagt det samme til han, at han tydeligvis liker bad girls når han til og med hadde tenkt å bli. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:23 #73 Del Skrevet torsdag kl 21:23 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 19.44): Blir satt ut av alt jeg leser her. Det er damer som finner seg i så mye fra menn! Menn som bare tenker op seg selv, som nedsakker damer, bestemmer det meste. De er ikke gode partnere, de bruker damer. De har overtaket når dama er betatt, de følger damer på sosiale medier og blir forbanna om det blir påpekt. Det er menn som vil leve livet sitt, men ha ei i reserve. De vil feste, dra på guttetur. Men hvorfor vil de da ha ei dame? Dette overrasker meg, hvorfor vil damer tålerere dette. Sier absolutt ikke at alle menn er sånn, vet det ikke er det. Daiting kulturen er blitt tøff, for alle. Er det de unge jentene som tålererer mye, eller hva? Blir trist av å høre disse historiene. Anonymkode: c15f0...142 For mange menn viser ikke sitt sanne jeg før langt inn i forholdet, da ønsker dama gjerne at det skal fungere, men vær sikker, hver gang mannen gjør det du sier så flytter hun brikken en rute frem, når spillet er ferdig går hun, å mannen tror ofte det er en ting som ledet til brudd, men det er alle de små tingene, bare det at de menn du beskriver ikke hører hva dama sier når hun sier ifra er nok til at brikken flyttes frem, de fleste kvinner går mentalt før de fysisk forlater Anonymkode: b7d37...3e6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet fredag kl 01:17 #74 Del Skrevet fredag kl 01:17 I den grad dette er et reelt fenomen, lukter det lang vei at det er et resultat av "motsetninger tiltrekker". Å, så flott med noen som utfyller meg! Med det resultat at man ikke forstår hverandre. Sikkert fint og flott med en ekstrovert og en introvert som "balanserer hverandre". Eller en emosjonell person og en rasjonell person. Å, så bra samspill! Men så har en støv på hjernen og den andre er et rotehue. Den ene er A-menneske, den andre er B-menneske. Den ene skal organisere, den andre vil ta ting på sparket. I stedet for å klage, burde man heller sikte mot noen som har felles tankesett og verdier... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet fredag kl 01:41 #75 Del Skrevet fredag kl 01:41 knooters skrev (20 minutter siden): I den grad dette er et reelt fenomen, lukter det lang vei at det er et resultat av "motsetninger tiltrekker". Å, så flott med noen som utfyller meg! Med det resultat at man ikke forstår hverandre. Sikkert fint og flott med en ekstrovert og en introvert som "balanserer hverandre". Eller en emosjonell person og en rasjonell person. Å, så bra samspill! Men så har en støv på hjernen og den andre er et rotehue. Den ene er A-menneske, den andre er B-menneske. Den ene skal organisere, den andre vil ta ting på sparket. I stedet for å klage, burde man heller sikte mot noen som har felles tankesett og verdier... Nei det er et femomen av at folk ikke orker/ønsker/evner å fikse seg selv, så de ser etter en person som også er destruktiv - gjerne mer destruktiv. Folk burde gå mer i terapi og date mer. Og alle burde høre mer på vennene sine. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:20 #76 Del Skrevet fredag kl 02:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor synes du ikke synd i dem? Det er akkurat det samme tilfellet som tråden tar for seg. Mennesker som elsker et annet som tar den andre for gitt. Dette er noe mange må igjennom, noen flere ganger før de finner sin verdi. Noen er heldigere og slipper dette da de treffer bedre med kjærligheten. Hvor ble det av empatien? Anonymkode: 5b411...30a Jeg har vondt av mennesker som har det slik, for de har det ikke bra. Å synes synd på et annet menneske gjør dem ikke noe godt. Å ikke synes synd på noen, er ikke det samme som at man ikke har empati. Empatibegrepet er mer sammensatt enn som så. Jeg har medfølelse for dem, for jeg vet hva det vil si og bli tatt for gitt. Å stakkarsligjøre ved å synes synd på noen kan gjøre vondt verre. Så det er jeg litt forsiktig med. Når man synes synd på noen så sympatiserer man. Det hender jeg gjør det, men ikke alltid. Takk for at du spør. Om jeg skulle synes synd på alle mennesker så hadde jeg ikke klart å fokusere på meg selv i det hele tatt, og det trengs innimellom. Man kan ikke utslette seg selv på vegne av andre. Det går ikke. Så det kommer an på hvor høy grad av empati man har, i forhold til hvilke grenser man trenger å sette. For meg er det slik, for andre kan det være annerledes. Det kommer an på hvordan man tenker om det. Jeg tar ingen for gitt. Det viser jeg med takknemlighet, og mitt kjærlighetsspråk. Mitt kjærlighetsspråk er anerkjennende ord og berøring. Anonymkode: 90cff...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:30 #77 Del Skrevet fredag kl 15:30 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 21.30): Og likevell er det de som fremstår som ordentlig og snille menn som er de som endrer seg mest og gjør mest skade.... Og en ordentlig mann ville aldri, aldri, lagt skylda på de som blir behandlet dårlig. Victimblaming er så langt i fra hva en ordentlig mann driver med, det er ett gigantisk rødt flagg. "Du fortjente det", det er nettopp det alle slemme menn sier når de unnskylder sin dårlige oppførsel. Anonymkode: 47d92...565 Du er ikke et offer for ting du selv velger. Anonymkode: 3e84e...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:34 #78 Del Skrevet fredag kl 15:34 Blått skrev (På 2.4.2025 den 22.15): Du kunne like godt skrevet: «ble du voldtatt? Ja, men det er din egen skyld for at du gikk utenfor husets fire vegger. Skjerp dere damer». Jeg er enig med de som sier at ordentlig menn skriver ikke sånn som du skriver. Du har forklart på veldig få setninger hvorfor du blir valgt bort, og med mindre du jobber med holdningene dine så vil du fortsette med å bli valgt bort. Nei. Men han kunne like godt skrevet: «Ble du voldtatt? Ja, men det er din egen skyld, fordi du valgte en fyr som flere ganger tidligere er dømt for voldtekt, som knapt snakket om annet enn hvordan han likte å voldta, og du valgte ham fordi du syntes såpass brutal dominans hørtes spennende og pirrende ut». Nei, da er du faktisk ikke noe offer. Anonymkode: 3e84e...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:57 #79 Del Skrevet fredag kl 15:57 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du er ikke et offer for ting du selv velger. Anonymkode: 3e84e...718 Dette er veldig stigmatiserende. Du aner ikke hva du snakker om. Man er ikke et offer med mindre man ser på seg selv som et offer, og man blir frarøvet det mest verdifulle man har. Egenkjærligheten sin ❤️ Fordi man velger å tro det beste om andre. Det er faktisk utrolig tøft å stå i! Jeg har veldig respekt for alle mennesker som har klart å komme seg ut av et usunt, og destruktivt forhold. Dere er mine helter! Fantastisk godt jobba, og dette burde applauderes istedenfor å trøkke på dem. Anonymkode: 90cff...e77 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet lørdag kl 20:50 #80 Del Skrevet lørdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 17.30): Du er ikke et offer for ting du selv velger. Anonymkode: 3e84e...718 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 17.34): Nei. Men han kunne like godt skrevet: «Ble du voldtatt? Ja, men det er din egen skyld, fordi du valgte en fyr som flere ganger tidligere er dømt for voldtekt, som knapt snakket om annet enn hvordan han likte å voldta, og du valgte ham fordi du syntes såpass brutal dominans hørtes spennende og pirrende ut». Nei, da er du faktisk ikke noe offer. Anonymkode: 3e84e...718 Hva faen feiler det deg? Tror du voldtektsmenn viser den stygge siden der når de møter et annet menneske? Det er svært få damer som liker dette du påpeker her. Bitter er du! AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 17.57): Dette er veldig stigmatiserende. Du aner ikke hva du snakker om. Man er ikke et offer med mindre man ser på seg selv som et offer, og man blir frarøvet det mest verdifulle man har. Egenkjærligheten sin ❤️ Fordi man velger å tro det beste om andre. Det er faktisk utrolig tøft å stå i! Jeg har veldig respekt for alle mennesker som har klart å komme seg ut av et usunt, og destruktivt forhold. Dere er mine helter! Fantastisk godt jobba, og dette burde applauderes istedenfor å trøkke på dem. Anonymkode: 90cff...e77 Du👏👏👏❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå