AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:44 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:44 Blir satt ut av alt jeg leser her. Det er damer som finner seg i så mye fra menn! Menn som bare tenker op seg selv, som nedsakker damer, bestemmer det meste. De er ikke gode partnere, de bruker damer. De har overtaket når dama er betatt, de følger damer på sosiale medier og blir forbanna om det blir påpekt. Det er menn som vil leve livet sitt, men ha ei i reserve. De vil feste, dra på guttetur. Men hvorfor vil de da ha ei dame? Dette overrasker meg, hvorfor vil damer tålerere dette. Sier absolutt ikke at alle menn er sånn, vet det ikke er det. Daiting kulturen er blitt tøff, for alle. Er det de unge jentene som tålererer mye, eller hva? Blir trist av å høre disse historiene. Anonymkode: c15f0...142 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:36 #2 Del Skrevet onsdag kl 18:36 Jeg vet ikke hvorfor vi damer tolerere det , men plutselig sitter jeg fast i en sånn relasjon selv, er så vanskelig å komme seg ut av det 😩 Anonymkode: 5a1da...507 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:40 #3 Del Skrevet onsdag kl 18:40 Følelser… Men er idiotisk, ja. Man bør bare gå og finne seg en ordentlig mann. Anonymkode: 68306...7ce 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:52 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:52 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Følelser… Men er idiotisk, ja. Man bør bare gå og finne seg en ordentlig mann. Anonymkode: 68306...7ce Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:21 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:21 Slik jeg har forstått det så har damer utrolig høye standarder på starten, men veldig lave standarder når de først har bunde seg. "Pair bonding" tror jeg man kaller det, når kvinnen først har valgt en mann, så er det vanskelig for henne å bytte. Anonymkode: fa2de...d8f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:23 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Ordentlige menn skriver ikke sånt tøv som dette. Anonymkode: a29a2...288 23 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 19:25 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir satt ut av alt jeg leser her. Det er damer som finner seg i så mye fra menn! Menn som bare tenker op seg selv, som nedsakker damer, bestemmer det meste. De er ikke gode partnere, de bruker damer. De har overtaket når dama er betatt, de følger damer på sosiale medier og blir forbanna om det blir påpekt. Det er menn som vil leve livet sitt, men ha ei i reserve. De vil feste, dra på guttetur. Men hvorfor vil de da ha ei dame? Dette overrasker meg, hvorfor vil damer tålerere dette. Sier absolutt ikke at alle menn er sånn, vet det ikke er det. Daiting kulturen er blitt tøff, for alle. Er det de unge jentene som tålererer mye, eller hva? Blir trist av å høre disse historiene. Anonymkode: c15f0...142 Jeg skjønner det ikke jeg heller. Hva er det som gjør at folk velger å bli værende i opplagte dårlige forhold? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet onsdag kl 19:29 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:29 Jeg tror noe av det kommer med livserfaring da blir man bedre til å sette grenser og ikke minst har lært seg etterhvert hva grensene sine er. Jeg var ikke så god på disse tingene når jeg var ung heller. Kansje noen aldri lærer heller? Ikke har gode støtte personer rundt seg å lufte ting med? Jeg måtte både ha mye erfaring og terapi før jeg lærte å ikke minst finne ut hva mine grenser var men og sette dem og stå ved dem. Nå er det "enkelt" i forhold til i 20 åra eller som ung tenåring feks. Trur mye av trådene her inne er usikre mennesker fra begge sider ❤️ Så trur jeg som ab lenger opp her sier at har man forpliktet seg sitter det lengee inne å avslutte. Kansje har man gjort forholdet" offentlig ", møtt venner og familie, introdusert barn osv. Da er nok fort veien litt lenger og mer kronglete. Tror nok mange som har barn sammen holder ut for lenge for barnas skyld også. Jo mer involvert man blir jo vanskeligere er det når plutselig en man er glad i endrer seg til det negative. Ofte har det nok skjedd gradvis også uten at man har merket det før det plutselig smeller. Hva som bor i andre mennesker er umulig å vite, de som har vært i slikt de vet og jeg har oplevd min del. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:30 #9 Del Skrevet onsdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Og likevell er det de som fremstår som ordentlig og snille menn som er de som endrer seg mest og gjør mest skade.... Og en ordentlig mann ville aldri, aldri, lagt skylda på de som blir behandlet dårlig. Victimblaming er så langt i fra hva en ordentlig mann driver med, det er ett gigantisk rødt flagg. "Du fortjente det", det er nettopp det alle slemme menn sier når de unnskylder sin dårlige oppførsel. Anonymkode: 47d92...565 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:31 #10 Del Skrevet onsdag kl 19:31 Problemet er ofte at menn utgir seg for å være bedre enn det de er i starten. Nesten ALLTID. Når de har damen i saksen blir de mer og mer seg selv.. da er det ofte både barn og hus inn i bildet og ikke så enkelt å gå. Å være alene er egentlig det beste for kvinner🤩 Anonymkode: 0807e...434 3 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:33 #11 Del Skrevet onsdag kl 19:33 Noen damer finner seg i ekstreme ting, men generelt finner ikke damer seg i særlig mye. Det er vel kvinnen som går i 2 av 3 tilfeller. Det er mange menn med late kjerringer som bare hakker på dem. De har en tendens til å bare la det skure. Anonymkode: a5860...780 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:33 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:33 Jeg vrir om spørsmålet. Hvorfor finner menn i seg så mye piss fra damer? Mas, mas, mas helt vi hiver henne ut. Gjort det tre ganger fordi jeg ikke finner meg i det. Ja, jeg er singel, og har fortsatt tenkt til å være det før jeg finner meg en ny dame. Anonymkode: f54fd...2a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:34 #13 Del Skrevet onsdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Du er ikke en ordentlig mann. Jeg har funnet en snill mann jeg han ville aldri skrevet dette til ei dame. Men jeg har brent meg før, det var følelsene for han som gjorde at jeg godtok for mye. Og at jeg var ung og uerfaren. Anonymkode: 68306...7ce 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet onsdag kl 19:41 #14 Del Skrevet onsdag kl 19:41 Jeg har lagt merke til med noen jeg har møtt og hatt kortvarige forbindelser med, at de er tøffe og mer kravstore i starten, men når det begynner å bli risiko og man begynner å se at det kan faktisk bli noe mer, så virker det som de finner seg i mer og at de blir litt redd for å miste forholdet. Jeg har tatt dette opp, og merker at de er villige til å finne seg i mer for å beholde relasjonen, og det har undret meg fordi de er egentlige veldig tøffe personer med ståpåvilje. Forholdene har ikke fungert, og dette kan nok være litt av problemet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:02 #15 Del Skrevet onsdag kl 20:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 At en mann misbruker en kvinne psykisk er ikke kvinnen sin feil. Det er en dårlig mann som velger å gjøre det, og bruker ofte manipulasjon. Hvis noen blir mobbet på skole/ jobb så sier man jo ikke «du må skjerpe deg» til den som blir mobbet. Anonymkode: e91a0...ec8 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet onsdag kl 20:07 #16 Del Skrevet onsdag kl 20:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir satt ut av alt jeg leser her. Det er damer som finner seg i så mye fra menn! Menn som bare tenker op seg selv, som nedsakker damer, bestemmer det meste. De er ikke gode partnere, de bruker damer. De har overtaket når dama er betatt, de følger damer på sosiale medier og blir forbanna om det blir påpekt. Det er menn som vil leve livet sitt, men ha ei i reserve. De vil feste, dra på guttetur. Men hvorfor vil de da ha ei dame? Dette overrasker meg, hvorfor vil damer tålerere dette. Sier absolutt ikke at alle menn er sånn, vet det ikke er det. Daiting kulturen er blitt tøff, for alle. Er det de unge jentene som tålererer mye, eller hva? Blir trist av å høre disse historiene. Anonymkode: c15f0...142 Mange menn som selger gull i starten, også når de har deg så dritter de i alt fordi at de tror ikke at dama vil gå fra dem 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet onsdag kl 20:12 #17 Del Skrevet onsdag kl 20:12 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg er en av dem som alltid blir for lenge i dårlige forhold. TIL TROSS for at jeg trives kanonbra som singel. Jeg har forsøkt å analysere opp og ned i mente, men ender alltid på det at at jeg blir for glad i folk. Og bryr meg om dem. Så selv om jeg ser at dette ikke kan funke i lengden, er jeg (liv)redd for å såre dem, og forsøker i det lengste å holde ut. Og da snakker vi år på overtid. Jeg har bare langvarige forhold på «merittlisten», og er alltid den som går. Jeg tror jeg strekker meg altfor langt fordi jeg tross alt blir glad i disse folka, og har lettere for å merke meg de positive enn negative sidene. Men når årene går og det blir mer og mer feil, så klarer jeg omsider å bryte ut. Jeg burde klart det tidligere, både for deres og min skyld. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet onsdag kl 20:15 #18 Del Skrevet onsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jammen..... de tøffe gutta er jo så spennende..... Skyld dere selv, dere får hva dere fortjener. Vi ordentlige menn blir bortvalgt gang på gang på gang på g.... Vi er jo så kjeeeeedelige ...... Skjerp dere selv damer. Anonymkode: c8bd9...194 Du kunne like godt skrevet: «ble du voldtatt? Ja, men det er din egen skyld for at du gikk utenfor husets fire vegger. Skjerp dere damer». Jeg er enig med de som sier at ordentlig menn skriver ikke sånn som du skriver. Du har forklart på veldig få setninger hvorfor du blir valgt bort, og med mindre du jobber med holdningene dine så vil du fortsette med å bli valgt bort. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet onsdag kl 20:18 #19 Del Skrevet onsdag kl 20:18 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg vrir om spørsmålet. Hvorfor finner menn i seg så mye piss fra damer? Mas, mas, mas helt vi hiver henne ut. Gjort det tre ganger fordi jeg ikke finner meg i det. Ja, jeg er singel, og har fortsatt tenkt til å være det før jeg finner meg en ny dame. Anonymkode: f54fd...2a7 Bra ☺️ finn deg noen som gjør livet ditt bedre, som gjør deg glad og lykkelig, en som du gleder deg til å se, en som du kan se for deg å bli gammel og grå med. Faren min har funnet seg i alt for mye fra min mor og de er så gamle nå at jeg dessverre har mistet håpet på skilsmisse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:18 #20 Del Skrevet onsdag kl 20:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir satt ut av alt jeg leser her. Det er damer som finner seg i så mye fra menn! Menn som bare tenker op seg selv, som nedsakker damer, bestemmer det meste. De er ikke gode partnere, de bruker damer. De har overtaket når dama er betatt, de følger damer på sosiale medier og blir forbanna om det blir påpekt. Det er menn som vil leve livet sitt, men ha ei i reserve. De vil feste, dra på guttetur. Men hvorfor vil de da ha ei dame? Dette overrasker meg, hvorfor vil damer tålerere dette. Sier absolutt ikke at alle menn er sånn, vet det ikke er det. Daiting kulturen er blitt tøff, for alle. Er det de unge jentene som tålererer mye, eller hva? Blir trist av å høre disse historiene. Anonymkode: c15f0...142 Fordi både sønner og døtre oppdras av de samme i såkalte «tradisjonelle familier» (som utgjør nesten alle av de som «finner seg» i slikt og som vi nok mer korrekt burde kalle «dysfunksjonelle familier»). Mammaen sin. Den samme moren som oppdrar sønner til å bli drittsekker må, av rent behov for å sikre sønnene en kone - oppdra døtre til å bli dørmatter. Fedrene? De er jo ikke i særlig grad involvert i barneoppdragelse i slike familier, så de kan ikke få hovedandelen av skylda. Det er «mora di» sin feil, kort oppsummert. Anonymkode: 515b6...86f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå