AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:05 #21 Del Skrevet torsdag kl 03:05 2324 dagers streak med mannen her.. Vi er rundt 50 begge to 😅 Har også streak på over 1000 med flere venninner.. Så ja, nei, vet ikke hva jeg skal si, jeg.. Anonymkode: 10723...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:17 #22 Del Skrevet torsdag kl 06:17 er 38 selv. Har streak på litt over tusen dager med bestevenninne, mellom 700 og 800 med to kompiser, og 300 med typen. Vi prøver opprettholde streaks, men det er for moros skyld, og verden raser ikke sammen om streak skulle bli brutt. Jeg og bestevenninne sendte tullesnap bare for å beholde streak da vi var på ferie sammen. Min erfaring er at de fleste som generelt er aktiv på snap gjerne har 1-3 venner de prøver opprettholde streak med, men ikke legger mye energi i det. Anonymkode: 47483...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:20 #23 Del Skrevet torsdag kl 06:20 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette trodde jeg var forbeholdt tenåringer. Anonymkode: 35762...484 hos meg er det de elste som er "verst" på dette - noen sender sågar "påminninger" om du er i ferd med å miste streak Anonymkode: 15717...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:24 #24 Del Skrevet torsdag kl 06:24 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De fleste voksne bruker ikke Snapchat. Anonymkode: 7dda8...269 Selv foreldre og svigers i 70-årene bruker snap her Utmerket måte å dele hverdagen på når man bor et stykke fra hverandre. Samt med venninner. Tror ikke jeg kjenner noen som ikke bruker snap, uten at jeg har reflektert videre over det. Anonymkode: aa68c...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:25 #25 Del Skrevet torsdag kl 06:25 Glemte svare på HI; nei, jeg holder ikke på med streak. Sikkert noen av de jeg snaper med som gjør det, men ingen som har mast. Anonymkode: aa68c...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:31 #26 Del Skrevet torsdag kl 06:31 De eneste jeg kjenner som bruker snap er min søster (40+) og min mor (60+). Ingen av de driver med streaks (heldigvis). Anonymkode: 4dbe7...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:39 #27 Del Skrevet torsdag kl 06:39 Jeg er snart 35, og kjæresten er 41. For oss er det blitt en greie, vi er snart på 300 dager på snap, og vil jo gjerne fortsette med det 😅 men nå synes vi jo også det er koselig å sende hverandre en snap eller tre i løpet av dagen. Vi har vært sammen siden september, så vi har snappet hver dag siden vi ble kjent med hverandre. Anonymkode: afb56...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet torsdag kl 06:41 #28 Del Skrevet torsdag kl 06:41 Jeg har lange streaks med døtrene mine, vi sender ikke tullebilder av taket for å få det. Vi sender flere snap i løpet av dagen. Jeg får bilder og film av barnebarna ❤️ De får bilder av det jeg holder på med, mye morsomt Alle andre hopper jeg bevisst over en dag eller to for å unngå streak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:53 #29 Del Skrevet torsdag kl 06:53 Jeg bryr meg ikke om strikes. Synes det er koselig å ønske mennesker jeg bryr meg om God morgen. Pleier å få en hilsen tilbake. Det er veldig koselig 💕 Anonymkode: c2a97...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:17 #30 Del Skrevet torsdag kl 07:17 Nei. Det er noen jeg kommuniserer med hver dag, men ikke utelukkende via snap. Får stadig beskjed om brutt streak,.men aner ikke hva de da må ha vært på før de ble brutt..🤷 Det er ikke sånn jeg måler kvaliteten i mine relasjoner, rett og slett... Anonymkode: 1cb9d...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:25 #31 Del Skrevet torsdag kl 07:25 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen av oss gjør det 🙂 Har mange venner på snap og jeg er godt over 50. Har faktisk nær familie på 83 og 92 på snap og de poster hver dag. Koselig. Jeg kom meg på snap etter ønske fra egne barn. Jeg bryr meg ikke om streaks. Får stadig beskjed om at jeg har mistet den. Anonymkode: f39e8...38c Jeg også bruker snap mye, er 55 år og snapper med både mor og svigermor nesten daglig Datteren min har små barn og jeg elsker å få daglige snaps fra henne og livet de lever, de bor langt unna meg og det hjelper mye på savnet ❤️ Streaks har vi aldri brydd oss om. Anonymkode: 4038f...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet torsdag kl 07:29 #32 Del Skrevet torsdag kl 07:29 Snap strikes er for kids! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:30 #33 Del Skrevet torsdag kl 07:30 Jeg er 47 år gammel. Sjekker snap hver dag da jeg har mange venner og familie som snapper ofte. Selv snapper jeg ikke daglig, men legger ut jevnlig. Tenker aldri på streaks. Anonymkode: 35762...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:04 #34 Del Skrevet torsdag kl 11:04 Streaks er jo bare en gimmick laget for at folk skal bli hekta. Anonymkode: fd359...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå