AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Eller slår flere seg til ro uten? De få studievennene jeg har lagt til er opptatt av «hver dag» snap fremfor innhold. Vi er i tyveårene. Anonymkode: bff15...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Dette trodde jeg var forbeholdt tenåringer. Anonymkode: 35762...484 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette trodde jeg var forbeholdt tenåringer. Anonymkode: 35762...484 Jeg og. Blir så stresset om jeg må servere noe hver dag for en «flamme». Men jeg er allerede sosialt litt dum, så prøver å fremstå som mindre dum med å spørre her🙈 Anonymkode: bff15...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har en tusen dagers strike med søsteren min og bestevenninnen min. Vi er snart 40😃 Anonymkode: db25e...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Noen driver jo sånn, men ikke alle. Jeg tror det er litt generasjonsskille, jeg har andre på min alder (milennials) hvor vi har snakket om hvor utrolig sært det er at de yngre bare sender sånn random bilde av taket eller noe for å holde en streak gående. Ikke dermed sagt at alle unge gjør det, eller ingen eldre gjør det. Folk er jo forskjellige 😃 For min del er jeg opptatt av innhold og null opptatt av streaks. Og jeg snapper en del jeg altså. Eneste jeg har likt litt er å få rødt hjerte med han jeg er forelsket i, så jeg er ikke helt fremmed for å tenke på hva snap sier heller😅 Anonymkode: 96fbb...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Bryr meg ikke i det hele tatt, men jeg hadde en lang, lang pause fra snap, og tok det ikke opp igjen før jeg var over 30. Har ingen på lista som virker opptatt av streak heller, i alle fall ikke med meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har med to venninner. Vi er i midten av 30 årene. I starten så brydde jeg meg ikke stort om det og vi mistet streaken på rundt dag 50-100 flere ganger. Nå har vi over 1000 og må jo bare fortsette. 😅 Men det betyr ikke så mye, men fint å vite at jeg har kontakt med dem daglig. Vi sender ikke tilfeldige bilder men bilder fra dagen vår. Anonymkode: ada79...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden De fleste voksne bruker ikke Snapchat. Anonymkode: 7dda8...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Hørtes slitsomt ut. Det er så mye krav i hverdagen allerede, trenger ikke mer. Anonymkode: 24b77...622 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Eller slår flere seg til ro uten? De få studievennene jeg har lagt til er opptatt av «hver dag» snap fremfor innhold. Vi er i tyveårene. Anonymkode: bff15...0cf Studenter i tyveårene er ikke «voksne» i dag. De er fortsatt mentalt på nivå med tenåringer på 16-19. Anonymkode: 5c0da...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Herregud, nei. Anonymkode: 66f5f...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Nei gud forby! Skulle det skje sørger jeg for å IKKE snappe noen dager. Hater sånt tull som gjør oss avhengige! Anonymkode: 4b15f...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden Orker ikke! Blir stressa av Snap.😤 Anonymkode: e4f15...646 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller slår flere seg til ro uten? De få studievennene jeg har lagt til er opptatt av «hver dag» snap fremfor innhold. Vi er i tyveårene. Anonymkode: bff15...0cf Dette kan du bestemme helt selv for deg selv, trenger ikke bry deg om hva andre gjør. Anonymkode: 3d1d4...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden Haha, nei. Har snap og bruker snap på daglig basis men kunne ikke brydd meg om dager på rad tullet. 😂☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden Klarer det bare med samboeren. Må rope «nå mister vi streak» ofte Anonymkode: 757af...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller slår flere seg til ro uten? De få studievennene jeg har lagt til er opptatt av «hver dag» snap fremfor innhold. Vi er i tyveårene. Anonymkode: bff15...0cf Bare å drite i snap om du ikke ønsker deg det i livet ditt. Er nok en tidstyv i hverdagen som ikke binder sterkere eller nærere relasjoner. Bli heller flinkere til å ringe folk for en prat og møtes for en øl, middag hjemme hos hverandre på rundgang osv. Endret 20 timer siden av Fighter83 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden Aldri brydd meg om streaks. 45 år Anonymkode: a715e...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden Det er sånn jentene i klassen til sønnen min holder på. De er 11 år. Anonymkode: ee5f3...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): De fleste voksne bruker ikke Snapchat. Anonymkode: 7dda8...269 Noen av oss gjør det 🙂 Har mange venner på snap og jeg er godt over 50. Har faktisk nær familie på 83 og 92 på snap og de poster hver dag. Koselig. Jeg kom meg på snap etter ønske fra egne barn. Jeg bryr meg ikke om streaks. Får stadig beskjed om at jeg har mistet den. Anonymkode: f39e8...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå