AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Noen som har erfaring å dele om crew trening på a kiellands plass i Oslo? Evt som kan jamføre med HIIT timene på sats ila omtrent rett over gata? Jeg trener selv i studio på ila og syntes HIIT timene i utgangspunktet er et godt konsept, men et mareritt å delta på. Kaos fra start til slutt, alt for mange deltagere, en instruktør som står og skriker, ingen logikk eller forklaring på hvordan timen gjennomføres, bare 3 2 1 go. Jeg var der i ti minutter før jeg forlot timen av mistrivsel. Har trent crossfit i mange år, jobbet som både PT og instruktør og klarer å innrette meg godt, men denne timen var bare kaos. Hvordan er plassen på timene hos Crew? Instruktørene? Finnes det timer hvor man løper ute? På forhånd takk for svar Anonymkode: 4d148...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Sjekk Andreas Sveinsdottir på Snap. Vet hun trener der mye og virker som hun syns det er veldig bra! Anonymkode: e702d...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå