AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:30 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:30 Kjøpt nytt spisebord fra Bohus, og linken til vedlikehold fungerer ikke. Hvilken type olje bør jeg bruke til bordet? Bordet er helt lyst, så ønsker ikke farge. Ble jeg velge matt eller med glans? Virker ikke som bordet er spesielt behandlet fra før. Anonymkode: 9c5cb...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:54 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:54 Hvilket bord er det du har? Anonymkode: 3e825...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:45 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvilket bord er det du har? Anonymkode: 3e825...311 Det heter Honey. Har kjøpt Osmo olje nå. Så satser på at det blir bra Anonymkode: 9c5cb...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:52 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjøpt nytt spisebord fra Bohus, og linken til vedlikehold fungerer ikke. Hvilken type olje bør jeg bruke til bordet? Bordet er helt lyst, så ønsker ikke farge. Ble jeg velge matt eller med glans? Virker ikke som bordet er spesielt behandlet fra før. Anonymkode: 9c5cb...c4a Selv kjører jeg osmo hardvoksolje silkematt fargeløs. Gir minst behandlet utseendw, varer evig og kan flekkes på om det trengs uten at det syntes Anonymkode: d1669...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:53 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv kjører jeg osmo hardvoksolje silkematt fargeløs. Gir minst behandlet utseendw, varer evig og kan flekkes på om det trengs uten at det syntes Anonymkode: d1669...48d Kjøpte bord i ei i 2010. Holder fortsatt. Vurderer et tynt strøk med oppfriskning. Har hatt 3 unger ved bordet Anonymkode: d1669...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:06 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:06 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjøpt nytt spisebord fra Bohus, og linken til vedlikehold fungerer ikke. Hvilken type olje bør jeg bruke til bordet? Bordet er helt lyst, så ønsker ikke farge. Ble jeg velge matt eller med glans? Virker ikke som bordet er spesielt behandlet fra før. Anonymkode: 9c5cb...c4a Produsentens anbefaling til stell og vedlikehold skal ligge i samme pakke som bordet. Bruker du feil produkter så ødelegger du bordet. Er du usikker så ringer du og spør. Finer er tynn plate satt utenpå billige plater. Så den kan ikke slipes om du bruker feil produkt. Anonymkode: 40cdf...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:08 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:08 Det bordet skal vel ikke oljes? Anonymkode: 40cdf...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:54 #8 Del Skrevet torsdag kl 07:54 Honey er ett hvitoljet bord, hvor det anbefales å bruke Guardian hvitolje på av Bohus. Om du bruker andre pleiemidler enn anbefalt, risikerer du å få avslag på reklamasjon dersom noe skjer med bordet. Anonymkode: 3e825...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det bordet skal vel ikke oljes? Anonymkode: 40cdf...5cb Jo, det skal det. Anonymkode: 3e825...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:25 #10 Del Skrevet torsdag kl 10:25 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Honey er ett hvitoljet bord, hvor det anbefales å bruke Guardian hvitolje på av Bohus. Om du bruker andre pleiemidler enn anbefalt, risikerer du å få avslag på reklamasjon dersom noe skjer med bordet. Anonymkode: 3e825...311 Hvor ser du dette? Takk for tips 😀 Anonymkode: 9c5cb...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:36 #11 Del Skrevet torsdag kl 13:36 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor ser du dette? Takk for tips 😀 Anonymkode: 9c5cb...c4a Ikke meg du svarer, men vi fikk nettopp nytt bord, i heltre, og der er det skrevet både i mail og det lå lapp inni pakken med bordet angående olje og at feil bruk av olje/feile pleie produkter =ingen reklamasjon og at midlene kan ta skade dersom vi ikke følger vedlagte vedlikeholds plan. Anonymkode: 40cdf...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå