AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Jeg trenger nye sitteputer til utemøblene våre i 70x70, men fytti katta så dyrt det er! Er det noen her som enten vet om hvor man får kjøpt rimelig med de målene, eller kanskje er kreative av seg og har laget selv? I så fall, hvordan? Har nesten vært fristet til å kjøpe to madrasser, for det ville faktisk blitt billigere, men da blir det vanskelig med "putetrekk" igjen. Alle råd tas i mot med takknemlighet. Anonymkode: 03810...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trenger nye sitteputer til utemøblene våre i 70x70, men fytti katta så dyrt det er! Er det noen her som enten vet om hvor man får kjøpt rimelig med de målene, eller kanskje er kreative av seg og har laget selv? I så fall, hvordan? Har nesten vært fristet til å kjøpe to madrasser, for det ville faktisk blitt billigere, men da blir det vanskelig med "putetrekk" igjen. Alle råd tas i mot med takknemlighet. Anonymkode: 03810...010 Stoff er dyrt. Men du kan jo regne på det. Selfmade har stoff til utendørs bruk, men billig er det ikke. Enklere å kjøpe billigere puter i annet mål og klippe og sy til ønsket mål. Anonymkode: a92d8...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Jeg har tidligere kjøpt skumgummimadrass, klippet den til og sydd trekk selv. Var ikke spesielt vanskelig. Kjøpte stoff på stoff og stil. Ville ha puter i spesiell farge og størrelse, så da måtte jeg fikse selv. Anonymkode: fbad0...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå