AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april Er det butikker som selger glidemiddel? Vet de har på apoteket, men er litt flaut når det står andre rundt og ser hva jeg kjøper eller når de spør hva jeg leter etter. Tenker matbutikk e..l. helst med selvskanning 🙈 Anonymkode: 3646d...385
Hunmedham Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april (endret) Jada, de har det der kondomene henger. Vi hiver oppi en tube RFSU sammen med varene rett som det er. Går du i en butikk med selvbetjente kasser slipper du å vise at du tilhører de sjeldne menneskene som har sex innimellom. Endret 2. april av Hunmedham 4 5
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Hunmedham skrev (3 minutter siden): Jada, de har det der kondomene henger. Vi hiver oppi en tube RFSU sammen med varene rett som det er. Går du i en butikk med selvbetjente kasser slipper du å vise at du tilhører de sjeldne menneskene som har sex innimellom. Takk. Har aldri lagt merke til at de har glidemiddel ved kondomene. Har nok aldri stått der lenge nok 😄 Anonymkode: 3646d...385
Even Tuell Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det butikker som selger glidemiddel? Vet de har på apoteket, men er litt flaut når det står andre rundt og ser hva jeg kjøper eller når de spør hva jeg leter etter. Tenker matbutikk e..l. helst med selvskanning 🙈 Anonymkode: 3646d...385 De fleste butikker som selger kondomer har også glidemiddel i en eller annen form. Det er ofte små flasker og høy pris .. men trenger man nå, så er det jo et alternativ... eller bare bestill på internett og få det levert til pakkeboks. Da får du både godt utvalg, neppe noe dyrere og du slipper flauhet. Nettbutikken woome.no tar gjerne 19kr i frakt og leverer raskt. Litt nysgjerrig... hvorfor synes du det er flaut? Er det like flaut å kjøpe kondomer? ... og siden du nevner apoteket, hva med alt annet selger ... vortemiddel, snørsuger, klyster og gudene vet hva?
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april normal sin er billig og veldig bra. Prøvde RFSU sin fra matbutikken men den STINKER parfyme og er ekkel i konsistensen. Normal sin er perfekt i konsistens og lukter ikke så mye Anonymkode: 3d29d...334 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april Even Tuell skrev (21 minutter siden): De fleste butikker som selger kondomer har også glidemiddel i en eller annen form. Det er ofte små flasker og høy pris .. men trenger man nå, så er det jo et alternativ... eller bare bestill på internett og få det levert til pakkeboks. Da får du både godt utvalg, neppe noe dyrere og du slipper flauhet. Nettbutikken woome.no tar gjerne 19kr i frakt og leverer raskt. Litt nysgjerrig... hvorfor synes du det er flaut? Er det like flaut å kjøpe kondomer? ... og siden du nevner apoteket, hva med alt annet selger ... vortemiddel, snørsuger, klyster og gudene vet hva? Matbutikk går fint, der "forsvinner" man mer i mengden. Apotek er flaut fordi de ansatte kommer bort og snakker med deg. I tillegg er det ofte andre kunder i nærheten. Litt det samme på Normal. Skulle han i dag, så ble matbutikken 😊 Anonymkode: 3646d...385
AnonymBruker Skrevet 2. april #9 Skrevet 2. april Marinfett, 200 ml - Biltema.no Anonymkode: 3d176...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april Netthandel? Apotekene har det og, ellers har du alltids kondomeriet, matbutikker, normal og sikkert flere steder. Ps., de på Apoteket selger nok mye som er mer pinlig enn glidemiddel. Anonymkode: 2ede8...7ed 1
lilyy Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april Jobber på apoteket, kom til oss! Jeg lover, vi tenker ikke noe over hva du kjøper i det hele tatt. Veldig mye rart i løpet av en dag - det er ikke flaut!!
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Skrevet 3. april Nei det er ikke flaut, bare å slå av en prat med den som sitter i kasse eller i køen. Sleng den på båndet og si "gjelder og ha god gli i påska, både for de som er hjemme og de som drar til fjells, og jeg liker at det blir litt bakglatt" Anonymkode: eefb7...f02 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Skrevet 3. april Om du synes det er flaut å handle glidemiddel eller kondomer er du ikke gammel nok til å ha sex. Styr unna RFSU sin. Den har en ubehagelig konsistens. Gå på normal, ev apoteket. Selv digger jeg den man får på gratiskondomer.no og helsestasjoner Litt upraktisk med at det er posjonspakker som er no herk å åpne. Anonymkode: aa979...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Skrevet 3. april Vittig 😃 Dette er vel like flaut dom å kjøpe bind eller tamponger 🤣 Anonymkode: a2535...fa6
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Styr unna RFSU sin. Den har en ubehagelig konsistens. Nja. Vi har prøvd alle varianter, fra Lelos dyre til Kondomeriets egen. Men konklusjonen er at den grønne RFSU Aqua på Kiwi er i særklasse glattest. Uansett hva annet vi har, sørger vi alltid for å ha den i nattbordskuffen. Anonymkode: bc083...96f
Bamseklemmer Skrevet 4. april #17 Skrevet 4. april (endret) Jeg bruker Natusan Babyolje (tips fra en kvinne) Huden blir så smidig og pen etterpå😊 Også Malibu coconut oil, den dufter så godt.. Endret 4. april av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 5. april #19 Skrevet 5. april Tåler dessverre ikke så mange. Tåler den fra gratiskondomer.no og så aqua glide sensitive. Sistnevnte kunne vært mer drøy, men sånn er det bare.. Anonymkode: 098e1...c9c
Phitta Phjong Skrevet 6. april #20 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 17.35): Er det butikker som selger glidemiddel? Vet de har på apoteket, men er litt flaut når det står andre rundt og ser hva jeg kjøper eller når de spør hva jeg leter etter. Tenker matbutikk e..l. helst med selvskanning 🙈 Anonymkode: 3646d...385 Normal har en hylle med glidemidler og leker, men det er jo ikke selvscanning. Selv går jeg heller på Kondomeriet. Der er det jo det mest naturlige i verden for de som jobber der, så ingen kikker rart på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå