Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spiller på alt mulig rart jeg, både Switch, PS og PC, og er ikke spesielt opptatt av å ha det beste hele tiden. Det er jo ikke dermed sagt at jeg ikke klarer å forholde meg til virkeligheten. Det du påsto er jo faktuelt feil, og det må det da være lov å påpeke?

Anonymkode: 8f374...004

Joa bare lurte på :)

Anonymkode: 70e74...7fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 17.34):

Breath of the Wild er

• 720p 30 fps på Wii U
  • 900p 30 fps på Switch
  • 1080 60 fps på Switch 2 håndholdt, 4k 60 fps docked

Den siste der er nok oppskalert, men hvis vi ser bortsett fra docked snakker vi fortsatt om et ytelseshopp på 25% mellom de to første, til et på 140% mellom de to nederste.

Spillutviklerne sa også at de opprinnelig forsøkte å lage Bananza for Switch 1, men at de gikk over til å gjøre det eksklusivt til Switch 2 da de så at Switch 2 gjorde det mulig å lage et mye bedre spill og et spill som ikke ville vært mulig på Switch 1. 

Jeg synes ikke det er å uventet heller for mange ønsket at Nintendo skulle lage Switch 2 nettopp fordi Switch 1 ikke var kraftig nok til å takle en del spill. 

Skjønner selvsagt at folk skulle ønske at de slapp å kjøpe ny konsoll for å spille spillet.  I tillegg til at jeg skjønner at folk skulle ønske konsollen var billigere enn den er. 

Anonymkode: 141a4...69a

Skrevet

Fikk Switch 2 onsdag og satt på skjermbeskytter. Fikk noen små bobler og en litt større en midt på skjermen. De små boblene gikk bort, men den store midt på skjermen får jeg ikke bort. Noen tips?

Ellers veldig fornøyd med Switch 2 så langt. Mario Kart World er utrolig morsomt. Storkoser meg :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 13.23):

Spillutviklerne sa også at de opprinnelig forsøkte å lage Bananza for Switch 1, men at de gikk over til å gjøre det eksklusivt til Switch 2 da de så at Switch 2 gjorde det mulig å lage et mye bedre spill og et spill som ikke ville vært mulig på Switch 1. 

Jeg synes ikke det er å uventet heller for mange ønsket at Nintendo skulle lage Switch 2 nettopp fordi Switch 1 ikke var kraftig nok til å takle en del spill. 

Skjønner selvsagt at folk skulle ønske at de slapp å kjøpe ny konsoll for å spille spillet.  I tillegg til at jeg skjønner at folk skulle ønske konsollen var billigere enn den er. 

Anonymkode: 141a4...69a

Switch 1 fikk botw for 8 år siden nå der hadde nok klart dk bananza, ingen switch spill har vært like store som botw og totk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Switch 1 fikk botw for 8 år siden nå der hadde nok klart dk bananza, ingen switch spill har vært like store som botw og totk. 

Hvorfor tror du at det var størrelsen som var problemet?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kartet kunne antagelig vært 7 ganger større uten problemer. Problemet er alle objektene i DK som kan ødelegges. BOTW har begrenset draw distance og alle endringer glemmes etter kort tid. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...