AnonymBruker Skrevet 24. juni #141 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har tenkt at jeg ikke trenger siden nye switch har like mye plass som første switchs sd kort. Anonymkode: 70e74...7fb Overførte alle spillene fra original switchen, så det ble helt fullt med en gang. Vil ha 512 gb, men ser at de har den på 256 flere steder da. Anonymkode: f3982...fae
male32 Skrevet 24. juni #142 Skrevet 24. juni Dette er første gang jeg ikke har kjøpt et nytt Nintendo system på utgilvelsesdagen. Jeg er veldig interessert i DK Bananza og prøve Zelda og Mario Odyssey med oppdateringene. Jeg liker ikke Joy cons på Switch 1, så håper de nye er bedre. Jeg reiser bort i august og tenkte å kjøpe Switch2 før jeg reiser, så jeg har noe å spille da. Jeg har noen bekymringer for skjermen, har sett en del kommentarer på at den medfølgende docken riper opp skjermen.
4ette3 Skrevet 24. juni #143 Skrevet 24. juni male32 skrev (1 minutt siden): Dette er første gang jeg ikke har kjøpt et nytt Nintendo system på utgilvelsesdagen. Jeg er veldig interessert i DK Bananza og prøve Zelda og Mario Odyssey med oppdateringene. Jeg liker ikke Joy cons på Switch 1, så håper de nye er bedre. Jeg reiser bort i august og tenkte å kjøpe Switch2 før jeg reiser, så jeg har noe å spille da. Jeg har noen bekymringer for skjermen, har sett en del kommentarer på at den medfølgende docken riper opp skjermen. Lurt å kjøpe skjermbeskytter og ta det på før du begynner å bruke. Min switch er helt fin, men venninnen min sin som ikke hadde skjermbeskytter har allerede riper fra docken.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #144 Skrevet 16. juli Donkey Kong Bananza har kommet ut og fått ekstremt god kritikk av omtrent samtlige anmeldere. Anonymkode: 141a4...69a
AnonymBruker Skrevet 16. juli #145 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 19.15): Overførte alle spillene fra original switchen, så det ble helt fullt med en gang. Vil ha 512 gb, men ser at de har den på 256 flere steder da. Anonymkode: f3982...fae Bare å slette de du ikke skal spille, det jeg gjør Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 16. juli #146 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 22.02): Min tenåring var lite interessert, han har prøvd det på skolen et par ganger men synes ikke det er helt den store forskjellen så da har jeg is i magen selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å kjøpe men det er ingen nye spill som vi kunne tenkt oss så vi venter. Anonymkode: 63123...e11 Ja bedre å vente til flere spill kommer, for ellers så er switch 1 og 2 ganske like Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 17. juli #147 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Donkey Kong Bananza har kommet ut og fått ekstremt god kritikk av omtrent samtlige anmeldere. Anonymkode: 141a4...69a Det gjør alle Nintendo maskot spill da 😅 Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 17. juli #148 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det gjør alle Nintendo maskot spill da 😅 Anonymkode: 70e74...7fb Det er sant. Men kan legge til at spillet sammenlignes med Mario Odyssey både når det kommer til hvor bra spillet er vanskelighetsgraden. Skriver det siste fordi 2D-Donkey Kong-spillene som også har fått ekstremt god kritikk hadde en del høyere vanskelighetsgrad enn Mario-spillene. Slik jeg leser anmeldelsene så er Bananza et spill man vil like om man likte Mario Odyssey. Jeg sier ikke at 2D-Donkey Kong spillene var nærmest umulige å fullføre. I tillegg har det alltid vært enkelte deler av Mario-spillene som har vært vanskelig. Så prøver ikke å gjøre ting svart-hvitt. Anonymkode: 141a4...69a
male32 Skrevet 18. juli #149 Skrevet 18. juli Gleder meg til å pprøve Bananza. Elsket Mario Odyssey, et av mine favoritt Mario spill. Har nå endelig fått bestilt Switch 2 med Mario Kart. Ikke bestilt Bananza enda. Noen som vet hvor mye det koster på e-shop?
Fountaine Skrevet 20. juli #150 Skrevet 20. juli male32 skrev (På 18.7.2025 den 19.35): Gleder meg til å pprøve Bananza. Elsket Mario Odyssey, et av mine favoritt Mario spill. Har nå endelig fått bestilt Switch 2 med Mario Kart. Ikke bestilt Bananza enda. Noen som vet hvor mye det koster på e-shop? Det koster 769 kr.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #151 Skrevet 20. juli Kjipt det ikke kommer til switch 1 slik at alle kan spille det Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #152 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 23.35): Kjipt det ikke kommer til switch 1 slik at alle kan spille det Anonymkode: 70e74...7fb Ja, er selvsagt kjipt for de som ikke har Switch 2. Men skal Switch 2 selge så trenger de eksklusive spill. I tillegg er det ikke engang sikkert om Bananza på Switch 1 hadde blitt noe bra. Konseptet i spillet er at man skal kunne ødelegge alt. Det er svært ressurskrevende og anmelderne sier at det er helt i ytterkanten av hva Switch 2 klarer. Mulig Bananza på Switch 1 hadde blitt ektremt laggete eller at man måtte endret spillet slik at langt mindre av banene var mulig å ødelegge. Anonymkode: 141a4...69a
AnonymBruker Skrevet 22. juli #153 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, er selvsagt kjipt for de som ikke har Switch 2. Men skal Switch 2 selge så trenger de eksklusive spill. I tillegg er det ikke engang sikkert om Bananza på Switch 1 hadde blitt noe bra. Konseptet i spillet er at man skal kunne ødelegge alt. Det er svært ressurskrevende og anmelderne sier at det er helt i ytterkanten av hva Switch 2 klarer. Mulig Bananza på Switch 1 hadde blitt ektremt laggete eller at man måtte endret spillet slik at langt mindre av banene var mulig å ødelegge. Anonymkode: 141a4...69a Breath of the Wild kom på Wii u og solgte likevel massivt på Switch 1. Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #154 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Breath of the Wild kom på Wii u og solgte likevel massivt på Switch 1. Anonymkode: 70e74...7fb Wii U og Switch er bortimot like kraftige. Switch 2 er i en helt annen liga. Anonymkode: 8f374...004
AnonymBruker Skrevet 22. juli #155 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wii U og Switch er bortimot like kraftige. Switch 2 er i en helt annen liga. Anonymkode: 8f374...004 Uenig der, switch var en betydelig oppgradering fra Wii u. Switch 1 og 2 ser ganske likt ut, det er til switch hva Wii u var til Wii 😛 Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #156 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Uenig der, switch var en betydelig oppgradering fra Wii u. Switch 1 og 2 ser ganske likt ut, det er til switch hva Wii u var til Wii 😛 Anonymkode: 70e74...7fb Dette er ikke å være enig eller uenig i, det er tørre fakta, ikke synsing. Wii U og Switch ligger ytelsesmessig betydelig nærmere hverandre enn Switch og Switch 2. For en mer subjektiv vurdering kan du jo også se på en hel haug med ports fra Wii U til Switch som ikke gjør noe særlig med framerate eller oppløsning (Breath of the Wild, Donkey Kong, 3D World, Mario Kart og en drøss med andre). BotW er på alle tre konsoller, så hvis du er interessert kan du jo sammenligne ytelsen der. Anonymkode: 8f374...004 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #157 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er ikke å være enig eller uenig i, det er tørre fakta, ikke synsing. Wii U og Switch ligger ytelsesmessig betydelig nærmere hverandre enn Switch og Switch 2. For en mer subjektiv vurdering kan du jo også se på en hel haug med ports fra Wii U til Switch som ikke gjør noe særlig med framerate eller oppløsning (Breath of the Wild, Donkey Kong, 3D World, Mario Kart og en drøss med andre). BotW er på alle tre konsoller, så hvis du er interessert kan du jo sammenligne ytelsen der. Anonymkode: 8f374...004 Hver gang såkalte remasters vs orginals eller f.eks type ps4 vs ps5 differences dukker opp på YouTube så er forskjellen knapt synlig og i det meste så er det bare lysere grafikk. Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #158 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hver gang såkalte remasters vs orginals eller f.eks type ps4 vs ps5 differences dukker opp på YouTube så er forskjellen knapt synlig og i det meste så er det bare lysere grafikk. Anonymkode: 70e74...7fb Breath of the Wild er 720p 30 fps på Wii U 900p 30 fps på Switch 1080 60 fps på Switch 2 håndholdt, 4k 60 fps docked Den siste der er nok oppskalert, men hvis vi ser bortsett fra docked snakker vi fortsatt om et ytelseshopp på 25% mellom de to første, til et på 140% mellom de to nederste. Anonymkode: 8f374...004
AnonymBruker Skrevet 22. juli #159 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Breath of the Wild er 720p 30 fps på Wii U 900p 30 fps på Switch 1080 60 fps på Switch 2 håndholdt, 4k 60 fps docked Den siste der er nok oppskalert, men hvis vi ser bortsett fra docked snakker vi fortsatt om et ytelseshopp på 25% mellom de to første, til et på 140% mellom de to nederste. Anonymkode: 8f374...004 Hvis alt dette betyr mye for deg så hadde du vel fått mest ut av å game på data da? Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #160 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis alt dette betyr mye for deg så hadde du vel fått mest ut av å game på data da? Anonymkode: 70e74...7fb Jeg spiller på alt mulig rart jeg, både Switch, PS og PC, og er ikke spesielt opptatt av å ha det beste hele tiden. Det er jo ikke dermed sagt at jeg ikke klarer å forholde meg til virkeligheten. Det du påsto er jo faktuelt feil, og det må det da være lov å påpeke? Anonymkode: 8f374...004 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå