AnonymBruker Skrevet 5. juni #121 Skrevet 5. juni Noen her som kjøpte switch 2 bundle? Ser at det for det meste er den som det er mest igjen av på nettbutikker overraskende nok. Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 6. juni #122 Skrevet 6. juni Er det noen her som faktisk har fått fingrene sine på en konsoll? Hva er førsteinntrykket? Anonymkode: dcf9b...132
AnonymBruker Skrevet 6. juni #123 Skrevet 6. juni Noe her kjøpt og testet nye Mario kart? Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 6. juni #124 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen her som faktisk har fått fingrene sine på en konsoll? Hva er førsteinntrykket? Anonymkode: dcf9b...132 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe her kjøpt og testet nye Mario kart? Anonymkode: 70e74...7fb Ganske godt inntrykk med Mario Kart World og Free Roam. 1. Videoer man har sett på Youtube og Direct gir ikke spillet rettferdighet. Kartet føles mye større ut, det føles helt vilt stort og uoversiktelig ut. I tillegg er det så sinnsykt mange detaljer, gjenstander, NPC, detaljene kommer så mye bedre frem når man har god tid til free roam og virkelig kan utforske. Kartet føles mye større ut enn det gjorde på youtube klipp og directs. 2. Natt og dag syklusen. Dette blir nevnt på direkt , men å oppleve natt, dag og ulike vær på samme område, gir spillet en dybde jeg ikke visste at jeg savnet i Mario Kart. 3. Blue coins virket ganske enkelt ut i Direct, men blue caps med time trialsnog coins er bokstaveligtalt over alt på mappet. Og noen av de er faktisk ganske vanskelig, ikke bare pga tid, men fordi det faktisk krever litt å få til gode hopp, rails og wall ride. 4. Hopp, raid og wall ride ser mye lettere ut enn det faktisk er. Dette innfører et nytt competetivt aspect som overgår drift og wheely fra tidligere spill. 5. Grafikken ser fantastisk ut. 4K, 60hz og HDR med riktig TV ser utrolig ut. Et detaljnivå og opplevelse som Nintendo ikke har kunne tilbudt med tidligere konsoller. Konklusjon. Jeg hadde en stor hype på forhånd, og dette spillet innfrir. Min konklusjon er at dette spillet overgår Mario Kart Deluxe på alle måter. Anonymkode: 26179...450 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #126 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det noen her som faktisk har fått fingrene sine på en konsoll? Hva er førsteinntrykket? Anonymkode: dcf9b...132 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noe her kjøpt og testet nye Mario kart? Anonymkode: 70e74...7fb Jeg spiller ikke selv, men sønnen på 13 er veldig fornøyd med både konsollen og Mario Kart. Driver og skal vise meg nye kule ting han oppdager hele tiden. 😛 Han syntes det var dyrt da vi fikk vite prisen (men var likevel ikke i tvil om å kjøpe). Men konklusjonen er at det var verdt det. 😉 Anonymkode: 98f20...065 1
k4ren Skrevet 8. juni #127 Skrevet 8. juni (endret) Jeg synes fortsatt mario kart på wii u holder stand. Ønsker ikke switch 2 da vi også har eneren, og det holder i lange baner. Endret 8. juni av k4ren
AnonymBruker Skrevet 8. juni #128 Skrevet 8. juni k4ren skrev (32 minutter siden): Jeg synes fortsatt mario kart på wii u holder stand. Ønsker ikke switch 2 da vi også har eneren, og det holder i lange baner. Dette er vel egentlig bare en oppgradering til switch med Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 13. juni #129 Skrevet 13. juni Alle som var fått seg en switch 2 eller venter med å kjøpe til der er flere nye spill? Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 19. juni #130 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 22.15): Alle som var fått seg en switch 2 eller venter med å kjøpe til der er flere nye spill? Anonymkode: 70e74...7fb Jeg venter til det kommer spill jeg er interessert i. Kanskje prisen går ned også? Anonymkode: daf0f...99d
AnonymBruker Skrevet 19. juni #131 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg venter til det kommer spill jeg er interessert i. Kanskje prisen går ned også? Anonymkode: daf0f...99d Håper det, føles for dyrt nå. Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 19. juni #132 Skrevet 19. juni Min tenåring var lite interessert, han har prøvd det på skolen et par ganger men synes ikke det er helt den store forskjellen så da har jeg is i magen selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å kjøpe men det er ingen nye spill som vi kunne tenkt oss så vi venter. Anonymkode: 63123...e11
AnonymBruker Skrevet 20. juni #133 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Min tenåring var lite interessert, han har prøvd det på skolen et par ganger men synes ikke det er helt den store forskjellen så da har jeg is i magen selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å kjøpe men det er ingen nye spill som vi kunne tenkt oss så vi venter. Anonymkode: 63123...e11 Manglende synstest eller skole med helt shit TV? Anonymkode: 26179...450 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #134 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Min tenåring var lite interessert, han har prøvd det på skolen et par ganger men synes ikke det er helt den store forskjellen så da har jeg is i magen selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å kjøpe men det er ingen nye spill som vi kunne tenkt oss så vi venter. Anonymkode: 63123...e11 Er knapt forskjell ja Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 21. juni #135 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er knapt forskjell ja Anonymkode: 70e74...7fb Hvis man ikke ser forskjell på 1080p og 4k, og SDR og HDR, så kan man begynne å lure? Anonymkode: 26179...450 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #136 Skrevet 22. juni Noen her som skal ha DK Bananza? Anonymkode: 70e74...7fb
Fountaine Skrevet 22. juni #137 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Noen her som skal ha DK Bananza? Anonymkode: 70e74...7fb Ja, ser bra ut.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #138 Skrevet 24. juni Noen som har fått kjøpt microsd expresskort? Har bestilt fra multicom hvor det stod det var forventet på lager i går, og nå er det utsatt til 1. juli. Ser ikke ut som det er på lager noen steder. Anonymkode: f3982...fae
AnonymBruker Skrevet 24. juni #139 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Noen som har fått kjøpt microsd expresskort? Har bestilt fra multicom hvor det stod det var forventet på lager i går, og nå er det utsatt til 1. juli. Ser ikke ut som det er på lager noen steder. Anonymkode: f3982...fae Har tenkt at jeg ikke trenger siden nye switch har like mye plass som første switchs sd kort. Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 24. juni #140 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Noen som har fått kjøpt microsd expresskort? Har bestilt fra multicom hvor det stod det var forventet på lager i går, og nå er det utsatt til 1. juli. Ser ikke ut som det er på lager noen steder. Anonymkode: f3982...fae Ja, jeg kjøpte det samtidig med Switch'en 6. Juni på elkjøp. Anonymkode: 16686...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå