Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter spent på om jeg får SMS av power i dag. Forhåndsbestilte med klikk og hent.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen som har tenkt å betale 1100kr for fysisk Mario kart? 😛

Anonymkode: 70e74...7fb

Nei. Jeg elsker Nintendo og Mario Kart, men det kommer ikke på tale. Prisene er spinnville.  

Anonymkode: 96cad...af8

Skrevet

Power hadde kansellert min ordre, uten og informere om det. Og kunne ikke levere før om noen dager. Bestilte fra Elkjøp, og står at det skulle ta en dag, så håper virkelig jeg får den i morgen.

AnonymBruker
Skrevet
momo skrev (47 minutter siden):

Power hadde kansellert min ordre, uten og informere om det. Og kunne ikke levere før om noen dager. Bestilte fra Elkjøp, og står at det skulle ta en dag, så håper virkelig jeg får den i morgen.

Ikke ha for store forhåpninger. Broren min bestilte fra Elkjøp for lenge siden, det har stått forventet levering i dag hele tiden og står det fortsatt, men de har ennå ikke sendt den.

Anonymkode: 98f20...065

AnonymBruker
Skrevet

Så for 1 time siden at mange avbestiller fra komplett da de ikke har startet pakkingen engang.Da er sjansen for levering denne uka liten….og helligdag til mandag.

Anonymkode: 85d9b...9d4

Skrevet

Ja jeg har fått oppklart litt. Butikken jeg har bestilt til, de har fått inn flere konsoller. Min ordre, de kunne si den var på en bil, på vei.

Så … akkurat det jeg tenkte, forhåndsbestilling betyr 🤬, Hadde vært bedre å ventet.

Er redd jeg skjøt megselv i foten for jeg la jo med en Pro kontroller sammen med Mario Kart World Bundle konsollen. At problemet er pro kontrolleren.

Men fikk høre at ordren var på bil, så jeg må bare vente å se. Tenker verste tilfelle, kan jeg reservere en i butikk i dag, go det ut dagen i dag og i morgen, kansellere orderen min og reise å kjøpe en i morgen i butikk. Men jeg får nå se. Kjipt at de er elendige på planlegging og logistikk 😭😩😤

AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (19 minutter siden):

Ja jeg har fått oppklart litt. Butikken jeg har bestilt til, de har fått inn flere konsoller. Min ordre, de kunne si den var på en bil, på vei.

Så … akkurat det jeg tenkte, forhåndsbestilling betyr 🤬, Hadde vært bedre å ventet.

Er redd jeg skjøt megselv i foten for jeg la jo med en Pro kontroller sammen med Mario Kart World Bundle konsollen. At problemet er pro kontrolleren.

Men fikk høre at ordren var på bil, så jeg må bare vente å se. Tenker verste tilfelle, kan jeg reservere en i butikk i dag, go det ut dagen i dag og i morgen, kansellere orderen min og reise å kjøpe en i morgen i butikk. Men jeg får nå se. Kjipt at de er elendige på planlegging og logistikk 😭😩😤

Hvorfor ikke bare kjøpe i butikk med en gang og kansellere ordren?🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Donkey Kong Bananza kan ende med å være veldig likt et 3D-Mario-spill. Så du kan jo sjekke anmeldelsene til det spillet når de kommer. 

Anonymkode: 141a4...69a

Ja, er enig i det. Men har liksom ikke noe forhold til Doneky Kong, så det frister ikke så veldig egentlig. 
Ser at alle butikkene i området her jeg bor er tomme, egentlig like greit for da slipper jeg å vurdere om jeg burde slå til. 😅

Anonymkode: dcf9b...132

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke bare kjøpe i butikk med en gang og kansellere ordren?🤔

Jeg får ikke spilt noe i dag uansett, så da kan jeg jo håpe på å få ordren min som den er. Pro kontrolleren ser ut til å være vanskelig å få tak i.

Så hvis det stemmer at ordren er på en bil, er det godt mulig jeg kan få den før helgen. Jeg får som sagt ikke spilt eller noe i dag uansett, er mer før helgen jeg ønsker å ha den. 

AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (1 time siden):

Jeg får ikke spilt noe i dag uansett, så da kan jeg jo håpe på å få ordren min som den er. Pro kontrolleren ser ut til å være vanskelig å få tak i.

Så hvis det stemmer at ordren er på en bil, er det godt mulig jeg kan få den før helgen. Jeg får som sagt ikke spilt eller noe i dag uansett, er mer før helgen jeg ønsker å ha den. 

Man man bruke switch 1 pro kontroll

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så for 1 time siden at mange avbestiller fra komplett da de ikke har startet pakkingen engang.Da er sjansen for levering denne uka liten….og helligdag til mandag.

Anonymkode: 85d9b...9d4

Komplett har alltid vært slik.

Husker jeg forhåndsbestilte RTX 3090 hos dem i sin tid. Skulle få det på release, men neida, levering ble utsatt med 3 mnd.

Endte opp med å legge inn bestilling hos Proshop, fikk ikke til release, men iværtfall langt bedre enn hva Komplett klarte.

Rart de aldri lærer eller forstår at de taper kunder og ganske mange salg med måten de opererer med forhåndsbestillingene sine.

Anonymkode: 26179...450

AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (3 timer siden):

Pro kontollerer er ikke vanskelig å få tak i. Hadde flere pro kontroller til Switch 2 i hyllene på både Elkjøp og Power.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som ikke vet, man kan bruke switch 1 pro kontrollere på switch 2 :)

AnonymBruker
Skrevet

Ser at switch 2 pro kontroller koster 1290kr, holy shit :hakeslepp:

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pro kontollerer er ikke vanskelig å få tak i. Hadde flere pro kontroller til Switch 2 i hyllene på både Elkjøp og Power.

Ingen butikker i nærheten her har på lager.

Er jo mulig at ikke alle Elkjøp og Power har lagt dem tilgjengelig for klikk og hent da, men netter sier at ingen Elkjøp har på lager, og nærmeste Powerbutikk med en på lager et 72km unna, og det er 2 ferjer på veien og jeg skulle kjørt, ikke en tur jeg kommer til å ta.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere bare switch og så Mario kart world seperat til over 1000kr eller kjøper dere bundelen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kjøper dere bare switch og så Mario kart world seperat til over 1000kr eller kjøper dere bundelen?

Igjen fisking etter at folk skal skrive en negativ kommentar?

At du gidder 🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Igjen fisking etter at folk skal skrive en negativ kommentar?

At du gidder 🙄

Nå synes jeg at du skal slutte å tillegge folk meninger, om du ikke liker meg så leave me be, jeg er her for å diskutere switch på både godt og ondt og det må du bare tåle ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt å kjøpe når det ikke er noen interessante spill… får nok bruke den gamle switchen litt til!

Anonymkode: daf0f...99d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt uaktuelt å kjøpe når det ikke er noen interessante spill… får nok bruke den gamle switchen litt til!

Anonymkode: daf0f...99d

Håper at det kommer switch 2 med logoer og design slik som vi fikk med Wii u, kunne godt tenkt meg en switch 2 med Zelda design. Den jeg kjøpte med Wii u 1 år etter den kom ut, fristet meg å kjøpe switch 2 nå men samtidig så er det knapt noe å gjøre på den så jeg valgte å ha is i magen hehe :P gamecube spillene frister men de har jeg også fra før av så 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...