AnonymBruker Skrevet 3. juni #81 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Lite vits å kjøpe den nå da, bare ett nytt spill Anonymkode: 70e74...7fb Når du ikke har ett eneste positivt innlegg om Switch 2, og i et titalls innlegg skal snakke dritt om den. Hvorfor gidde å følge denne tråden egentlig? Har du seriøst ikke noe bedre å bruke tiden din på? Anonymkode: 26179...450 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #82 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.40): Men kun Switch-spill får en justering? Ingen andre konsoller? Det er ikke en inflasjonsjustering… det er importøren av Switch som skal melke skandinaviske kunder for penger. Anonymkode: daf0f...99d Enig. Anonymkode: 70e74...7fb 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #83 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2025 den 11.02): Har bestilt fra Komplett og håper de lærte av Playstation 5 fiaskoen.Fingers crossed for hentelapp til torsdag…… Anonymkode: 85d9b...9d4 Blir nok aldri så mye styr med Nintendo konsoller som med Xbox eller Playstation heldigvis Anonymkode: 70e74...7fb
Ariana807 Skrevet 4. juni #84 Skrevet 4. juni (endret) Forhåndsbestillte hos Power, kan angre nå at jeg valgte dem ☹️ Det sto i går forventet med første levering 6 juni, i dag står det 11 juni 😭 Jeg har jo sett at Game butikker i USA har kansellert ordrer, så bør kanskje være glad at jeg har en dato. Men når jeg ser at Platekompaniet i Oslo skal ha åpent ved midnatt for release, så kjennes det surt ut at min blir forsinket levert. Er ikke godt nok, spesielt når Power sier at de har 100+ på nettlageret 😢 Blir nok ikke langhelg med gaming på meg 😕🥺 Eneste håpet er å reise ut i morgen å se om jeg finner en konsoll og avbestille hele greia hos Power. Lurer litt på om det er min egen feil for at jeg bestilte Pro kontroller i samme bestilling, så da kan de sikkert ikke levere uten begge deler 😩 Kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg også leser dette: https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/AvnxMr/nintendo-switch-2-feberen-tusenvis-solgt-foer-lansering Forventer ikke tomme hyller nei! 🤬🤬 I Oslo sikkert. Der noen Elkjøp butikker i Oslo området har allerede på lager og har klikk og hent tilgjengelig. Kommer nok til å møte opp i butikken i morgen, og blir dritsur om de har fått inn konsoller, men at de for en eller annen grunn mener de kan fulle opp sine lager i butikken før folk får de forhåndsbestilte varene. Hva er poenget med å forhåndsbestille da liksom?! (*Jeg tar sorgene på forskudd for har ikke mye positivitet i meg akkurat for øyeblikket) Endret 4. juni av Ariana807 1
momo Skrevet 4. juni #85 Skrevet 4. juni Ariana807 skrev (1 time siden): Forhåndsbestillte hos Power, kan angre nå at jeg valgte dem ☹️ Det sto i går forventet med første levering 6 juni, i dag står det 11 juni 😭 Jeg har jo sett at Game butikker i USA har kansellert ordrer, så bør kanskje være glad at jeg har en dato. Men når jeg ser at Platekompaniet i Oslo skal ha åpent ved midnatt for release, så kjennes det surt ut at min blir forsinket levert. Er ikke godt nok, spesielt når Power sier at de har 100+ på nettlageret 😢 Blir nok ikke langhelg med gaming på meg 😕🥺 Eneste håpet er å reise ut i morgen å se om jeg finner en konsoll og avbestille hele greia hos Power. Lurer litt på om det er min egen feil for at jeg bestilte Pro kontroller i samme bestilling, så da kan de sikkert ikke levere uten begge deler 😩 Kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg også leser dette: https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/AvnxMr/nintendo-switch-2-feberen-tusenvis-solgt-foer-lansering Forventer ikke tomme hyller nei! 🤬🤬 I Oslo sikkert. Der noen Elkjøp butikker i Oslo området har allerede på lager og har klikk og hent tilgjengelig. Kommer nok til å møte opp i butikken i morgen, og blir dritsur om de har fått inn konsoller, men at de for en eller annen grunn mener de kan fulle opp sine lager i butikken før folk får de forhåndsbestilte varene. Hva er poenget med å forhåndsbestille da liksom?! (*Jeg tar sorgene på forskudd for har ikke mye positivitet i meg akkurat for øyeblikket) Har du fått Mail om dette? For jeg har forhåndsbestilt hos power, og var veldig klar for å dra og hente den i morgen. Jeg har ikke hørt noe.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #86 Skrevet 4. juni Ariana807 skrev (1 time siden): Forhåndsbestillte hos Power, kan angre nå at jeg valgte dem ☹️ Det sto i går forventet med første levering 6 juni, i dag står det 11 juni 😭 Jeg har jo sett at Game butikker i USA har kansellert ordrer, så bør kanskje være glad at jeg har en dato. Men når jeg ser at Platekompaniet i Oslo skal ha åpent ved midnatt for release, så kjennes det surt ut at min blir forsinket levert. Er ikke godt nok, spesielt når Power sier at de har 100+ på nettlageret 😢 Blir nok ikke langhelg med gaming på meg 😕🥺 Eneste håpet er å reise ut i morgen å se om jeg finner en konsoll og avbestille hele greia hos Power. Lurer litt på om det er min egen feil for at jeg bestilte Pro kontroller i samme bestilling, så da kan de sikkert ikke levere uten begge deler 😩 Kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg også leser dette: https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/AvnxMr/nintendo-switch-2-feberen-tusenvis-solgt-foer-lansering Forventer ikke tomme hyller nei! 🤬🤬 I Oslo sikkert. Der noen Elkjøp butikker i Oslo området har allerede på lager og har klikk og hent tilgjengelig. Kommer nok til å møte opp i butikken i morgen, og blir dritsur om de har fått inn konsoller, men at de for en eller annen grunn mener de kan fulle opp sine lager i butikken før folk får de forhåndsbestilte varene. Hva er poenget med å forhåndsbestille da liksom?! (*Jeg tar sorgene på forskudd for har ikke mye positivitet i meg akkurat for øyeblikket) Se om du får bestilt noe sted med klikk og hent i dag, så kan du hente i morgen? Ser flere butikker her omkring har inne på lager nå i alle fall. Anonymkode: 98f20...065 1
Ariana807 Skrevet 4. juni #87 Skrevet 4. juni momo skrev (30 minutter siden): Har du fått Mail om dette? For jeg har forhåndsbestilt hos power, og var veldig klar for å dra og hente den i morgen. Jeg har ikke hørt noe. Har ikke fått noe mail, har bare sjekket selve orderen inne på Power. Kontaktet dem i går for spørre om dette med at det sto 6 juni selv om lansering er 5 juni, men det kunne hende de ikke fikk levert til alle i tide eller noe slikt ble sagt. Det ble sagt kanskje, kanskje ikke forsinkelser, måtte vente å se. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Se om du får bestilt noe sted med klikk og hent i dag, så kan du hente i morgen? Ser flere butikker her omkring har inne på lager nå i alle fall. Anonymkode: 98f20...065 Er ingen klikk og hent i mitt område, så det er ikke mulig 😕
AnonymBruker Skrevet 4. juni #88 Skrevet 4. juni Ariana807 skrev (3 minutter siden): Har ikke fått noe mail, har bare sjekket selve orderen inne på Power. Kontaktet dem i går for spørre om dette med at det sto 6 juni selv om lansering er 5 juni, men det kunne hende de ikke fikk levert til alle i tide eller noe slikt ble sagt. Det ble sagt kanskje, kanskje ikke forsinkelser, måtte vente å se. Er ingen klikk og hent i mitt område, så det er ikke mulig 😕 Da får jeg bare se i morgen, og håpe jeg får den da. Håper du og får din i morgen. Anonymkode: b161c...d7e
AnonymBruker Skrevet 4. juni #89 Skrevet 4. juni Har ikke forhåndsbestilt og tviler på at jeg kjøper i morgen. Har veldig lyst på konsollen, men dessverre ingen spill som interesserer meg. Hadde det kommet et nytt Mario-spill (For eksempel Galaxy 2) eller Animal Crossing hadde jeg garantert kjøpt nå med en gang. Mario Kart har jeg absolutt ingen interesse av dessverre. Anonymkode: dcf9b...132
AnonymBruker Skrevet 4. juni #90 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Se om du får bestilt noe sted med klikk og hent i dag, så kan du hente i morgen? Ser flere butikker her omkring har inne på lager nå i alle fall. Anonymkode: 98f20...065 Jeg måtte gjøre det. Bestillte click og hent på Elkjøp i dag, fikk status «klar for henting» på min side og bekreftelse på sms kort tid etter. Forhåndsbestillingen jeg hadde sto det fremdeles «ventet 10. juni», så den ble avbestilt. Anonymkode: 26179...450
Ariana807 Skrevet 4. juni #91 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg måtte gjøre det. Bestillte click og hent på Elkjøp i dag, fikk status «klar for henting» på min side og bekreftelse på sms kort tid etter. Forhåndsbestillingen jeg hadde sto det fremdeles «ventet 10. juni», så den ble avbestilt. Anonymkode: 26179...450 Var det i samme butikk? For det kan jo ikke være lovlig at butikken tar inn konsoller til seg selv, men de som har forhåndsbestillt må vente? 😳 Hva er da poenget med forhåndsbestilling 🤔 Jeg var selv i kontakt med power. Og de virker til å ha sendt ut mail og endret leveringsdato, grunnet de hadde problemer på hovedlageret og med levering. Men de har sent ut produkt på biler allerede og blir å sende ut hele natten vist nok, så store sjanser for at den dukker opp i morgen. Men helgradere seg slik at vi ikke kan klage kanskje 🤔
AnonymBruker Skrevet 4. juni #92 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ikke forhåndsbestilt og tviler på at jeg kjøper i morgen. Har veldig lyst på konsollen, men dessverre ingen spill som interesserer meg. Hadde det kommet et nytt Mario-spill (For eksempel Galaxy 2) eller Animal Crossing hadde jeg garantert kjøpt nå med en gang. Mario Kart har jeg absolutt ingen interesse av dessverre. Anonymkode: dcf9b...132 Donkey Kong Bananza kan ende med å være veldig likt et 3D-Mario-spill. Så du kan jo sjekke anmeldelsene til det spillet når de kommer. Anonymkode: 141a4...69a
AnonymBruker Skrevet 4. juni #93 Skrevet 4. juni Ariana807 skrev (1 time siden): Var det i samme butikk? For det kan jo ikke være lovlig at butikken tar inn konsoller til seg selv, men de som har forhåndsbestillt må vente? 😳 Hva er da poenget med forhåndsbestilling 🤔 Jeg var selv i kontakt med power. Og de virker til å ha sendt ut mail og endret leveringsdato, grunnet de hadde problemer på hovedlageret og med levering. Men de har sent ut produkt på biler allerede og blir å sende ut hele natten vist nok, så store sjanser for at den dukker opp i morgen. Men helgradere seg slik at vi ikke kan klage kanskje 🤔 Begge var Elkjøp. Fremdeles står det ikke på lager på første bestillinga jeg la inn ved min lokale Elkjøp. Nå vet jeg at den lokale Elkjøp butikken driver og «pusser opp», så mulig det rett og slett er latskap fra butikken sin side, men orket ikke ta sjansen så derfor jeg la inn ny bestilling på nabobutikk. Den andre Elkjøp butikken jeg bestilte fra er nå tom på lager, men fikk både bekreftelse på min side, e-post og hentemelding med dato 5.6 kl 10:00 før lageret gikk tomt. Den andre Elkjøp butikken er 13 minutter fra der jeg jobber, så ikke store omveien heller 😊 Anonymkode: 26179...450
AnonymBruker Skrevet 4. juni #94 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg måtte gjøre det. Bestillte click og hent på Elkjøp i dag, fikk status «klar for henting» på min side og bekreftelse på sms kort tid etter. Forhåndsbestillingen jeg hadde sto det fremdeles «ventet 10. juni», så den ble avbestilt. Anonymkode: 26179...450 Jeg gjorde det samme. Bestilte fra Elkjøp med en gang det var mulig å forhåndsbestille, men stod forventet levering 6. juni. Veldig viktig for sønnen å få den på lanseringsdato, så jeg bestilte med klikk og hent fra power i stedet. 😛 Anonymkode: 98f20...065
AnonymBruker Skrevet 5. juni #95 Skrevet 5. juni Ariana807 skrev (19 timer siden): Forhåndsbestillte hos Power, kan angre nå at jeg valgte dem ☹️ Det sto i går forventet med første levering 6 juni, i dag står det 11 juni 😭 Jeg har jo sett at Game butikker i USA har kansellert ordrer, så bør kanskje være glad at jeg har en dato. Men når jeg ser at Platekompaniet i Oslo skal ha åpent ved midnatt for release, så kjennes det surt ut at min blir forsinket levert. Er ikke godt nok, spesielt når Power sier at de har 100+ på nettlageret 😢 Blir nok ikke langhelg med gaming på meg 😕🥺 Eneste håpet er å reise ut i morgen å se om jeg finner en konsoll og avbestille hele greia hos Power. Lurer litt på om det er min egen feil for at jeg bestilte Pro kontroller i samme bestilling, så da kan de sikkert ikke levere uten begge deler 😩 Kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg også leser dette: https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/AvnxMr/nintendo-switch-2-feberen-tusenvis-solgt-foer-lansering Forventer ikke tomme hyller nei! 🤬🤬 I Oslo sikkert. Der noen Elkjøp butikker i Oslo området har allerede på lager og har klikk og hent tilgjengelig. Kommer nok til å møte opp i butikken i morgen, og blir dritsur om de har fått inn konsoller, men at de for en eller annen grunn mener de kan fulle opp sine lager i butikken før folk får de forhåndsbestilte varene. Hva er poenget med å forhåndsbestille da liksom?! (*Jeg tar sorgene på forskudd for har ikke mye positivitet i meg akkurat for øyeblikket) Hva irriterer deg? Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. juni #96 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 10.35): Imponerende at dette er dine to eneste bidrag i hele debatten... 👍 Anonymkode: 6ea1d...311 👏 Anonymkode: 70e74...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. juni #97 Skrevet 5. juni Noen som har tenkt å betale 1100kr for fysisk Mario kart? 😛 Anonymkode: 70e74...7fb
Ariana807 Skrevet 5. juni #98 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva irriterer deg? Anonymkode: 70e74...7fb Når man forhåndsbestiller og man skal få levert produktet med første levering forventer man jo at man får det på release dato. Spesielt når sjefen i power har gått ut i media og sagt at de «forventer ikke tomme hyller», fordi de har fått så mange konsoller inn. Det irriterer meg at de har feilet på logistikken i det hele og ikke fått sendt ut produkt tidlig nok. De har vist om lanseringen av Nintendo Switch 2 lenge, og burde hatt nok tid til å planlegge å få ut produktet til riktig tid. Jeg må bare krysse fingrene for at jeg får den før helgen, men står enda 11 juni på nettet. Nesten en uke forsinket er ikke godt nok ved en forhåndsbestilling. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #99 Skrevet 5. juni Ariana807 skrev (12 minutter siden): Når man forhåndsbestiller og man skal få levert produktet med første levering forventer man jo at man får det på release dato. Spesielt når sjefen i power har gått ut i media og sagt at de «forventer ikke tomme hyller», fordi de har fått så mange konsoller inn. Det irriterer meg at de har feilet på logistikken i det hele og ikke fått sendt ut produkt tidlig nok. De har vist om lanseringen av Nintendo Switch 2 lenge, og burde hatt nok tid til å planlegge å få ut produktet til riktig tid. Jeg må bare krysse fingrene for at jeg får den før helgen, men står enda 11 juni på nettet. Nesten en uke forsinket er ikke godt nok ved en forhåndsbestilling. Jeg har for lengst måttet godta å forvente at forhåndsbestilte ting ikke kommer på releasedato. Anonymkode: 70e74...7fb
Ariana807 Skrevet 5. juni #100 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har for lengst måttet godta å forvente at forhåndsbestilte ting ikke kommer på releasedato. Anonymkode: 70e74...7fb Du har kanskje godtatt det, men det er ikke slik det skal være. Release dato er release dato. Og de skal få kritikk når de ikke klarer å ha orden i sakene sine. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå