Gå til innhold

Nintendo Switch 2 kommer 5 juni!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Okapi skrev (11 minutter siden):

Må jo gå an å sammenligne opp mot alternativene når man vurderer et produkt.

Så du ser på ulovlig nedlasting som et alternativ.

Playstation handler ikke om Nintendo, hvor vanskelig er det å holde seg til tema for folk? Når jeg klikker meg inn på en Nintendo tråd så er jeg ikke interessert i å høre om hvor fantastisk Playstation 5 er. Det er revnende likegyldig, da det ikke har noe med saken å gjøre.

Eller er du typen som går inn i en tråd om biler, kun for å snakke om hvor fantastisk det er å sykle i steden? Sammen ubrukelige logikk.

Anonymkode: 26179...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du ser på ulovlig nedlasting som et alternativ.

Playstation handler ikke om Nintendo, hvor vanskelig er det å holde seg til tema for folk? Når jeg klikker meg inn på en Nintendo tråd så er jeg ikke interessert i å høre om hvor fantastisk Playstation 5 er. Det er revnende likegyldig, da det ikke har noe med saken å gjøre.

Eller er du typen som går inn i en tråd om biler, kun for å snakke om hvor fantastisk det er å sykle i steden? Sammen ubrukelige logikk.

Det er såvidt jeg ser ingen som har foreslått ulovlig nedlasting.

I en tråd som handler om en ny Tesla, synes jeg det er helt greit å påpeke det dersom man mener en tilsvarende modell fra Toyota er et bedre alternativ. For min egen del, som vurderer en Switch 2, er det jo absolutt interessant å vite hva folk synes om alternativene. Du kan da ikke være prinsippielt imot å sammenligne produkter fra forskjellige konkurrenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (1 minutt siden):

Det er såvidt jeg ser ingen som har foreslått ulovlig nedlasting.

I en tråd som handler om en ny Tesla, synes jeg det er helt greit å påpeke det dersom man mener en tilsvarende modell fra Toyota er et bedre alternativ. For min egen del, som vurderer en Switch 2, er det jo absolutt interessant å vite hva folk synes om alternativene. Du kan da ikke være prinsippielt imot å sammenligne produkter fra forskjellige konkurrenter?

Så dette er ikke å promotere ulovlig nedlasting?

IMG_6952.thumb.jpeg.b4f97a0f20a3e380e1021267ea0c10c6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så dette er ikke å promotere ulovlig nedlasting?

Nei. Vedkommende impliserer at mange flere kan komme til å begynne med det (noe jeg ærlig talt tror er feil), men promotering er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har jeg ikke råd til. Så det kan jeg ikke unne meg dessverre

Anonymkode: ab448...c32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...