AnonymBruker Skrevet 17. april #61 Del Skrevet 17. april Okapi skrev (11 minutter siden): Må jo gå an å sammenligne opp mot alternativene når man vurderer et produkt. Så du ser på ulovlig nedlasting som et alternativ. Playstation handler ikke om Nintendo, hvor vanskelig er det å holde seg til tema for folk? Når jeg klikker meg inn på en Nintendo tråd så er jeg ikke interessert i å høre om hvor fantastisk Playstation 5 er. Det er revnende likegyldig, da det ikke har noe med saken å gjøre. Eller er du typen som går inn i en tråd om biler, kun for å snakke om hvor fantastisk det er å sykle i steden? Sammen ubrukelige logikk. Anonymkode: 26179...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 17. april #62 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du ser på ulovlig nedlasting som et alternativ. Playstation handler ikke om Nintendo, hvor vanskelig er det å holde seg til tema for folk? Når jeg klikker meg inn på en Nintendo tråd så er jeg ikke interessert i å høre om hvor fantastisk Playstation 5 er. Det er revnende likegyldig, da det ikke har noe med saken å gjøre. Eller er du typen som går inn i en tråd om biler, kun for å snakke om hvor fantastisk det er å sykle i steden? Sammen ubrukelige logikk. Anonymkode: 26179...450 Det er såvidt jeg ser ingen som har foreslått ulovlig nedlasting. I en tråd som handler om en ny Tesla, synes jeg det er helt greit å påpeke det dersom man mener en tilsvarende modell fra Toyota er et bedre alternativ. For min egen del, som vurderer en Switch 2, er det jo absolutt interessant å vite hva folk synes om alternativene. Du kan da ikke være prinsippielt imot å sammenligne produkter fra forskjellige konkurrenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #63 Del Skrevet 17. april Okapi skrev (1 minutt siden): Det er såvidt jeg ser ingen som har foreslått ulovlig nedlasting. I en tråd som handler om en ny Tesla, synes jeg det er helt greit å påpeke det dersom man mener en tilsvarende modell fra Toyota er et bedre alternativ. For min egen del, som vurderer en Switch 2, er det jo absolutt interessant å vite hva folk synes om alternativene. Du kan da ikke være prinsippielt imot å sammenligne produkter fra forskjellige konkurrenter? Så dette er ikke å promotere ulovlig nedlasting? Anonymkode: 26179...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 17. april #64 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så dette er ikke å promotere ulovlig nedlasting? Anonymkode: 26179...450 Nei. Vedkommende impliserer at mange flere kan komme til å begynne med det (noe jeg ærlig talt tror er feil), men promotering er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #65 Del Skrevet 17. april Det har jeg ikke råd til. Så det kan jeg ikke unne meg dessverre Anonymkode: ab448...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå