Gå til innhold

Nintendo Switch 2 kommer 5 juni!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha den, men usikker på om jeg blir å kjøpe den når den kommer ut. Kanskje vente litt. Ingen spill som jeg må ha. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
male32 skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ha den, men usikker på om jeg blir å kjøpe den når den kommer ut. Kanskje vente litt. Ingen spill som jeg må ha. 

Får bare håpe at vi ikke får en PS5 situasjon og vi ender opp med scalpere som kjøper og selger for 10+ tusen på Finn 😛 

Anonymkode: 70e74...7fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deilig med et nytt Donkey Kong 3D spill, det første på 26 år. På tide gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på prisen, ser ut som den fort kan lande på 5-6k. Kunne nok fint stått over, har en Switch Lite liggende som har sett relativt lite bruk, men akk, må vel ha en for The Duskbloods.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (1 minutt siden):

Spent på prisen, ser ut som den fort kan lande på 5-6k. Kunne nok fint stått over, har en Switch Lite liggende som har sett relativt lite bruk, men akk, må vel ha en for The Duskbloods.

Billigere enn PS5 i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, jeg endte opp med å bruke Switch ganske lite og er ikke sååå glad i spillene på den. Er mest glad i PS5. Brukte bare Switch på reise, men så ble det også litt mye å drasse med seg når jeg reiste med ekstremt lite bagasje.

Anonymkode: 7bbd0...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som forhåndsbestiller her?

Litt usikker ennå. Kan være jeg ender med å kjøpe på lansering, siden prisen neppe kommer til å gå ned noe nevneverdig i maskinens levetid, men samtidig har de ikke egentlig annonsert noen spill jeg vil ha, som faktisk kommer i sommer.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, jeg endte opp med å bruke Switch ganske lite og er ikke sååå glad i spillene på den. Er mest glad i PS5. Brukte bare Switch på reise, men så ble det også litt mye å drasse med seg når jeg reiste med ekstremt lite bagasje.

Anonymkode: 7bbd0...ba9

Var på en måte der jeg landet også. Er jo ikke sikkert jeg kommer til å spille noe, og pakker allerede Kindle og kamera, så blir alltid et spørsmål om jeg skal stappe Switchen i sekken også. Biltur er greit nok, men er som regel ryggsekkturist, og vekt og volum teller.

Slenger ofte oppi den der isteden:

2024-07-06 20.11.18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilke spill er det som lanseres samtidig? Jeg leverer masteren rett før så blir nok gave til meg selv 😆

Anonymkode: 96cad...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om kjøp, blir det ikke før neste Zelda kommer ut. Er uhorvelig mye møkkaspill til Switch. Har den første og den støver stort sett ned.

Ps5 any day.

Anonymkode: 13de5...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (3 minutter siden):

Litt usikker ennå. Kan være jeg ender med å kjøpe på lansering, siden prisen neppe kommer til å gå ned noe nevneverdig i maskinens levetid, men samtidig har de ikke egentlig annonsert noen spill jeg vil ha, som faktisk kommer i sommer.

Var på en måte der jeg landet også. Er jo ikke sikkert jeg kommer til å spille noe, og pakker allerede Kindle og kamera, så blir alltid et spørsmål om jeg skal stappe Switchen i sekken også. Biltur er greit nok, men er som regel ryggsekkturist, og vekt og volum teller.

2024-07-06 20.11.18.jpg

Skal du ha den ved releasedato så må man forhåndsbestille, det ryktes at det vil gå tomt for forhåndsbestilling allerede første dagen så det gjelder å være kjapp.

all stars er jo ikke på håndholdt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke spill er det som lanseres samtidig? Jeg leverer masteren rett før så blir nok gave til meg selv 😆

Anonymkode: 96cad...af8

Mario Kart World

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om kjøp, blir det ikke før neste Zelda kommer ut. Er uhorvelig mye møkkaspill til Switch. Har den første og den støver stort sett ned.

Ps5 any day.

Er mye bra til switch. Zelda, smash, Mario, metroid osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (6 minutter siden):

2024-07-06 20.11.18.jpg

Hvilken maskinsak er det der? Så ut som noe jeg kunne gitt til mannen! 

Anonymkode: 9c03d...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mye bra til switch. Zelda, smash, Mario, metroid osv.

Jeg syns ikke det personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

all stars er jo ikke på håndholdt 

Alt er på akkurat hva du vil hvis du legger litt innsats i det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (1 minutt siden):

Alt er på akkurat hva du vil hvis du legger litt innsats i det. ;) 

Du mener roms og emulator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker den i grunn bare til Pokémon. Så jeg kjøper den nok etterhvert, men vet ikke om jeg har noe hastverk med å skaffe den til release 

Anonymkode: 66338...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken maskinsak er det der? Så ut som noe jeg kunne gitt til mannen! 

Anonymkode: 9c03d...089

Det er en Anbernic RG35XX. Den er utgått nå, men finnes en nyere utgave, samt en helt haug andre formfaktorer. Operativsystemet og SD-kortet er litt rotete kinagreier, så sånne dingser passer best for folk som liker å pusle litt.

Du mener roms og emulator?

Ja. Det har etterhvert blitt et svært marked for sånne dingser i alle mulige størrelser og prisklasser, som fyller en nisje Nintendo, Sony og de andre har neglisjert. Etter at 3DS forsvant er det jo ingen av de store som lager noe du kan slenge i jakkelomma lenger. Kunne kjøpt en Switch Mini om det fantes en, men til Nintendo lanserer noe sånt, finnes det Anbernic, Retroid, Miyoo, etc.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...