AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april Har en partner som er besatt av mitt utseende. Så besatt at han snakker om det til hans vennegjeng bestående av både kvinner og menn, hvor han da beskriver puppene mine, størrelsen deres (de er ikke store) og ellers snakker om utseendet mitt, og hele livet mitt. Jeg har uttrykket min mening, og fortalt ham at jeg vil at slike ting skal være private, og at han ikke skal snakke om meg til andre - men han er ustoppelig. Noen av dem er fellesvenner, og har fortalt meg om dette. Derfor er det litt ukomfortabelt. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 8da04...c61
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april Hva vil vi skal gjøre med det? Anonymkode: bc343...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april For meg hadde dette vært en dealbreaker. Jeg råder deg til å gjøre det slutt og heller fokusere på deg selv og ha det bra med deg og ditt. Anonymkode: 09ade...053 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Han oppfører seg som pimpen og vurderer din verdi ut i fra utseende ditt, hva tror du selv at du bør gjøre? Kunne ikke vært meg i hvert fall. Anonymkode: 2028b...ea1 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april Han må lære seg om grenser, både overfor deg og andre mennesker - dette er jo overskridende også overfor dem. Hvis han overhodet ikke har antenner er vel det litt turnoff.. Anonymkode: eb3d5...c91 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 8da04...c61 Hans mangel på respekt overfor deg, burde fortelle deg hva du bør gjøre. Anonymkode: db4fa...181 3 2
Gaia Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han må lære seg om grenser, både overfor deg og andre mennesker - dette er jo overskridende også overfor dem. Hvis han overhodet ikke har antenner er vel det litt turnoff.. Anonymkode: eb3d5...c91 Enig. Høres jo ut som at han er stolt over dama, men han uttrykker det på feil måte. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Oh mye god. Vet ikke hva jeg hadde gjort om en venn hadde snakket om partnerens pupper. Eller fine kropp. Det tyder jo på helt ekstremt dårlige utvikla sosiale antenner. Og umodenhet. Hadde blitt flau over dette Anonymkode: 470e8...5ae 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Du finner deg en voksen partner..? Anonymkode: 898b6...a60 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 16.39): Han oppfører seg som pimpen og vurderer din verdi ut i fra utseende ditt, hva tror du selv at du bør gjøre? Kunne ikke vært meg i hvert fall. Anonymkode: 2028b...ea1 Vil heller snu på det. Han vurderer SIN verdi . Ut fra ditt utseende . Han vil at alle andre skal misunne han. Anonymkode: 6de13...1bf
AnonymBruker Skrevet 5. april #11 Skrevet 5. april Jeg kuttet ut å ha sex med tilsvarende partner. Utleverte både kroppen min og seksuelle handlinger. Var ikke hevn heller at jeg bare ikke ville ha sex med ham mer. Sviket i dette gjorde at jeg ikke orket å ha sex med ham. Mistet lysten på ham. Så gikk jeg etterhvert også. Forholdet var ødelagt. Anonymkode: bf8d4...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Skrevet 5. april En mann som holdt på slik hadde 99,9 % sikkert blitt min eks da jeg fant det ut. Om jeg mot formodning ga ham en sjanse etter å ha forklart ham at dette var noe jeg ikke fant meg i at han gjorde mot meg, da hadde han blitt dumpet så fort jeg fant ut at han fremdeles ikke hadde noen respekt for meg. Dette er i beste fall en ekstremt umoden og usikker mann som vil ta mange år og hardt arbeid å få voksen. I verste fall er dette ham på det beste. Uansett ikke verdt å kaste bort noe av livet sitt på. Finn deg en mann som respekterer deg og bryr seg om deg som person og dine følelser, Ts! ❤️ Hva sier han selv om at han har fortsatt etter at du ba ham å slutte med dette? Anonymkode: 13adc...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå