AnonymBruker Skrevet 4. april #41 Del Skrevet 4. april For min del, absolutt. For mannen har det blitt mindre. Hotwife 42 Anonymkode: ba686...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #42 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 13.41): Hei. Er det noen menn her som har opplevd mer sex etter giftemål? Anonymkode: 331f7...1bd Ekspander Det tror jeg er YTTERST sjeldent for å si det mildt. Både det at kvinner (eller menn) øker frekvensen på samleie jo lengre de er i forhold går mot forskning som sier at jo mer trygg men blir i et forhold - jo mindre sex Anonymkode: 155cc...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 4. april #43 Del Skrevet 4. april Jeg mistet helt interesse av å ha sex med kona etter vi ble gift og fikk barn. Hverdagen krever for mye. Sex havner derfor alt for langt ned på prioriteringslisten over ting som må gjøres med hus, kone og små barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #44 Del Skrevet 4. april SPOCA skrev (På 4.4.2025 den 11.24): Tja, vi har masse overskudd til tross for et barn med spesielle behov. Det er selvfølgelig slitsomt og krevende, men vi finner jo tid til intimitet allikevel. Det handler om prioriteringer, som veldig mye annet, mener jeg. Vi jobber også fulltid, med krevende jobber. Men, vi prioriterer det. Den lille tiden vi har, bruker vi på ting som gir glede i ekteskapet. Å la intimitet og/eller sexlivet dø hen er som å be at ekteskapet skal dø ut. Ekspander Det er alt for mye fokus på sex hele tiden i det moderne samfunnet. Ekteskapet handler om å oppdra og elske barna og drifte familielivet med alt det involverer. Menn må ta seg en bolle å slutte å mase så jævlig om sex hele tiden. Vær glad for at dere får noe i det hele tatt Anonymkode: 155cc...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #45 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.32): Absolutt, jeg har gjort masse feil oppigjennom. Det er jo relativt urimelig å legge alt ansvar på felles seksualitet over på mannen, men sånn er nå det. Jeg forsøkte å holde liv i sexen, hun gjorde ikke det. Jeg forsøkte å være leken, hun ville ha lyset av, under dyna og lå som potetsekk. Jeg spurte hva hun likte, hvordan hun ble tent, hva hun fantaserte om. Svaret var «vet ikke». Men jeg tar den. Det er jeg som gjorde feil, men jeg prøvde i alle fall. Det var mer enn hun gjorde. Anonymkode: d364a...6b5 Ekspander Det er ikke sånn at det er din feil sånn sett, mer at du er den som kunne gjort noe. Når man har mistet helt lysten (for alle eller bare for partner) er det ikke bare å skru på en bryter eller "velge å ha lyst". Trolig hadde hun ingen fantasier, ingenting som tente henne, fordi hun faktisk ikke hadde lyst på sex med deg- hun ville jo ikke opprettholde sexlivet, hun ønsket å være i et sexklst forhold med deg. Og da er det jo litt vanskelig for henne å "ta ansvar", evnt utover å gå da. Forsåvidt mener jo jeg også at hun burde ta ansvar med å være åpen om det og ærlig om det, for først da kan man sammen prøve å bygge opp et sexliv igjen eller gi det opp (jeg har selv fått til å bygge opp sexlivet hvertfall delvis igjen etter å ha mistet all lyst), men det er veldig sårt fordi man vet at de fleste blir veldig såret om man innrømmer hvor lite man faktisk tenner på de, og å da bryte opp forholdet med mannen man elsker og kanskje også faren til barna sine på grunn av noe man ikke kan noe for at man har mistet (og ikke aner hvordan man skal få tilbake igjen fordi alle former for nærhet på den måten byder en helt imot) er vondt det også. Skjønner absolutt at det er jævlig å være på den andre siden også, sexlyst som forsvinner gradvis er jævlig for begge to (man ender jo ofte opp med at den ene pusher seg til sex for å prøve å ta vare på sexlivet, selv om det føles ut som overgrep og gjør alt verre) Anonymkode: f3b70...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. april #46 Del Skrevet 4. april (endret) AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 13.01): Det er alt for mye fokus på sex hele tiden i det moderne samfunnet. Ekteskapet handler om å oppdra og elske barna og drifte familielivet med alt det involverer. Menn må ta seg en bolle å slutte å mase så jævlig om sex hele tiden. Vær glad for at dere får noe i det hele tatt Anonymkode: 155cc...4f6 Ekspander Hæ? Jeg er kvinne jeg altså. Verken min mann eller jeg maser om sex. Og jeg er faktisk helt grunnleggende uenig med deg. For meg er faktisk intimitet (som ikke trenger å være sex) og sex viktig i ekteskapet. Ellers er vi bare venner som bor sammen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man gidder å være sammen med en man verken tenner på eller vil være intim med. Ekteskapet handler også om å oppdra og elske barna, samt drifte familielivet, men det er virkelig ikke alt. Hadde det vært alt, hadde jeg gått på veggen. Gud så kjedelig om livet kun hadde handlet om barn og familie. For meg er livet mye mer enn som så: opplevelser man skaper sammen, reising, barn, familie, intimitet, sex, latter, glede og det å ha det generelt godt sammen. I tillegg kommer en jobb jeg elsker og gir mening i livet. Endret 4. april av SPOCA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #47 Del Skrevet 4. april SPOCA skrev (På 4.4.2025 den 13.23): Hæ? Jeg er kvinne jeg altså. Verken min mann eller jeg maser om sex. Og jeg er faktisk helt grunnleggende uenig med deg. For meg er faktisk intimitet (som ikke trenger å være sex) og sex viktig i ekteskapet. Ellers er vi bare venner som bor sammen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man gidder å være sammen med en man verken tenner på eller vil være intim med. Ekteskapet handler også om å oppdra og elske barna, samt drifte familielivet, men det er virkelig ikke alt. Hadde det vært alt, hadde jeg gått på veggen. Gud så kjedelig om livet kun hadde handlet om barn og familie. For meg er livet mye mer enn som så: opplevelser man skaper sammen, reising, barn, familie, intimitet, sex, latter, glede og det å ha det generelt godt sammen. I tillegg kommer en jobb jeg elsker og gir mening i livet. Ekspander Deg om det Anonymkode: 155cc...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. april #48 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 13.35): Deg om det Anonymkode: 155cc...4f6 Ekspander Ja, og deg om dine meninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 21:44 #49 Del Skrevet søndag kl 21:44 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 13.01): Det er alt for mye fokus på sex hele tiden i det moderne samfunnet. Ekteskapet handler om å oppdra og elske barna og drifte familielivet med alt det involverer. Menn må ta seg en bolle å slutte å mase så jævlig om sex hele tiden. Vær glad for at dere får noe i det hele tatt Anonymkode: 155cc...4f6 Ekspander Slike kvinner som deg kan også ta seg en bolle. Dere representerer på ingen måte alle oss kvinner. Noen av oss digger helt faktisk sex, og er opptatt av å ivareta vår egen seksualitet og sexlivet i forhold. Er så forbanna lei av at det liksom er kvinner med lav lyst/behov som liksom skal representere kvinner, og menn med høy lyst/behov som liksom skal representere menn. Lyst og behov er individuelt, og de aller fleste kvinner er helt faktisk seksuelle av seg. Flere hadde også vært seksuelle av seg ved å ivareta egen og felles seksualitet godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå