Pearl Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Hei Er det noen som vet om det er mulig å få tak i slike dukker i Norge. Har vært inne på Ebay og sett på disse fantastiske dukkene og kunne godt tenkt meg en, men det hadde vært så mye greiere å fått sett dem i virkeligheten først. Dukkene ser ut som helt virkelige babyer, er til og med litt sånn våte i håret som nyfødte er til å begynne med. Har dere ikke sett dem, så MÅ dere se, det er helt utrolig.
Gjest -eline- Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 ...skummelt... de ser jo ut som babyer jo! ...og føles visst visstnok som babyer også... (noe som jeg strengt tatt synes er litt ekkelt...de er jo livløse...) ...bare et spørsmål: hva skal man med en?
koldbruna Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...tot=1412&page=2
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Disse var skumle! ← Scary shit!!!!!
koldbruna Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Synes heller ikke at disse er flotte. Har ei venninne som har ei slik dokke liggende i ei Vogge på stua. Ser ut som en ordenlig baby som ligger der
Gjest Bøllefrøet Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Det første jeg tenkte var; hva er vitsen med de?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Ja, bra lagd, for all del, men å ha en så realistisk dukke av en nyfødt... får frysninger jeg. Det er den største angsten, det, å se barnet sitt sånn - helt livløst. Huff, håper jeg aldri får se en sånn dukke i virkeligheten!
Elle Melle Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Hvorfor i alle dager er de så skjeve i fjeset? De ser jo ut som byttinger hele gjengen.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...tot=1412&page=2 ← Så søt De andre var ikke like fine nei.
monja Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Så søt De andre var ikke like fine nei. ← Enig. Den lille jenta var nydelig. De andre var jo helt grusomme.
Chihiro Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Jeg synes de var ekle alle sammen. Er det voksne som kjøper disse dukkene? Hvorfor? (jeg har heller aldri skjønt hvorfor noen gamle damer har dukker "på pynt" i stuene sine)
Cata Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Syntes også den lille jenta var litt skummel, selv om hun var godt laget og egentlig veldig søt. Hun ble rett og slett for realistisk. Jeg tror jeg bare ville gått og ventet på at hun skulle gitt lyd fra seg om jeg hadde hatt henne i huset *grøsse* . Når det gjelder de andre, så var den mørkhårede "babyen" helt fryktelig. Som hentet ut fra et skrekkabinett. Men de fleste var jo godt laget da.
monja Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Synes generelt sånne dukker er skumle. Sikkert sett for mange skrekkfilmer.....
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 Åååh HJELP! Og jeg som er alene hjemme :hår: Den babyen med et øye igjen og forvridd bein Og de med navlestreng. Urk. Godt håndverk, for all del, men jeg hadde aldri tort å gå inn i et rom med slike dokker. Takke meg til pusekatter og levende babyer.
monikabrx Skrevet 13. mars 2006 #17 Skrevet 13. mars 2006 Disse var skumle! ← Uuæææææ :hår: :hår: Jeg vil ikke ha en...
Pearl Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #18 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har faktisk ikke tenkt på at disse kunne virke skumle, men jeg forstår jo tankegangen, spesielt med tanke på en livløs baby. Hadde vel egentlig tenkt å få tak i en som de to jentene mine kunne leke med, men etter prisen å forstå så er det kanskje mer for samlere. Mest av alt ble jeg fasinert over at det faktisk er mulig å lage noe så realistisk som disse dukkene.
Pearl Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #19 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Foreste de som CatPower hadde link til er jeg enig var ekle Men her er noen som er fine da selv om de kan virke skumle på mange av dere siden de virker så realistiske: http://cgi.ebay.com/Reborn-Away-In-A-Mange...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/Cain-Beautiful-preemie...1QQcmdZViewItem Pluss mange mange fler. Sorry men husker ikke hvordan jeg legger inn link. Ehh, fikk det vist til ja. Endret 13. mars 2006 av Pearl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå