Anonymjente1997 Skrevet onsdag kl 12:50 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:50 Hei, Jeg prøver å fikse en sykkelvogn som har falmet av solen. Den er rød, men ganske bleket, og jeg vil gjerne gjøre den svart. Stoffet er vanntett og behandlet, så jeg er usikker på hvilken maling eller spray jeg bør bruke. Jeg har vurdert flere alternativer: • Fabric paint + hårføner: Har sett at noen bruker dette, men jeg vet at tekstilmaling ikke er egnet for polyester og vanntette materialer, siden det ikke absorberes skikkelig. • “No Limit” spray: Denne er laget for alle overflater, inkludert møbler, men det er en akrylspray, og jeg har lest at akrylmaling kan sprekke noe på fleksible overflater. • Vinylspray: Mest brukt til plast og bilinteriør, men virker som et godt alternativ fordi den skal være mer fleksibel og tåle mer slitasje. Hvilken metode tror dere vil gi best resultat, og hvilke produkter anbefales? Hvor mange bokser av “No Limit” trenger jeg hvis jeg velger den? Takker for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:01 #2 Del Skrevet onsdag kl 15:01 Anonymjente1997 skrev (2 timer siden): Hei, Jeg prøver å fikse en sykkelvogn som har falmet av solen. Den er rød, men ganske bleket, og jeg vil gjerne gjøre den svart. Stoffet er vanntett og behandlet, så jeg er usikker på hvilken maling eller spray jeg bør bruke. Jeg har vurdert flere alternativer: • Fabric paint + hårføner: Har sett at noen bruker dette, men jeg vet at tekstilmaling ikke er egnet for polyester og vanntette materialer, siden det ikke absorberes skikkelig. • “No Limit” spray: Denne er laget for alle overflater, inkludert møbler, men det er en akrylspray, og jeg har lest at akrylmaling kan sprekke noe på fleksible overflater. • Vinylspray: Mest brukt til plast og bilinteriør, men virker som et godt alternativ fordi den skal være mer fleksibel og tåle mer slitasje. Hvilken metode tror dere vil gi best resultat, og hvilke produkter anbefales? Hvor mange bokser av “No Limit” trenger jeg hvis jeg velger den? Takker for tips! Skal denne sykkelvognen brukes til å frakte ting i, eller barn i? Skal du frakte barn, så ikke utsett dem for å puste inn masse kjemikalier fra maling og allskens tull fra en kalesje som har en kosmetisk «feil». Miljøet trenger heller ikke dette. Anonymkode: 54e23...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå