AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #21 Del Skrevet torsdag kl 18:44 Ville dukket opp personlig på Boligkontoret. Men høres merkelig ut at du ikke får kontakt. Jeg ville satset på en god dialog om refinansiering ved å selge leiligheten og kjøpe et nytt sted og forklare utfordringene ved å bo der dere bor nå. Anonymkode: 37cd0...ce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:47 #22 Del Skrevet torsdag kl 20:47 Flytt. Anonymkode: 8c0c1...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:00 #23 Del Skrevet torsdag kl 21:00 Kan jeg spør om hva som er så galr der dere bor nå? Er det ikke noe dere kan gjøre for å gjøre det trivligere der? Anonymkode: 4dd69...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet fredag kl 02:48 #24 Del Skrevet fredag kl 02:48 Million skrev (På 2.4.2025 den 15.48): Huff, ja, da forstår jeg at sønnen din ikke trives. Hvorfor skulle ikke sønnen trives på Stovner? Bydel Stovner er jo stor, mange trivelige plasser der har jeg hørt (av bekjente med blått hår, stripete knestrømper og piercing i nesa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:20 #25 Del Skrevet fredag kl 05:20 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan jeg spør om hva som er så galr der dere bor nå? Er det ikke noe dere kan gjøre for å gjøre det trivligere der? Anonymkode: 4dd69...471 Mye rus, psykiatri, aggressive mennesker, lite samhold, intrigemakere ++++ Anonymkode: 69a20...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå