AnonymBruker Skrevet 2. april #21 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det spørs jo helt på hva kalori forbruket er. Hvis man for eksempel pleier å spise 4000 kalorier om dagen så er ikke 1000 mindre enn det så beinhardt. Jeg har gått ned 5kg på en mnd. hvor mye av det som var vann, muskler eller fett vet jeg ikke, men jeg gikk ned en drøy kilo i uka lange helt til jeg begynte å nærme meg normal bmi da gikk det saktere… Anonymkode: 92afc...f2f Her tror jeg du tenker helt feil. TS må ligge 1000 kcal i underskudd på sitt daglige energibehov, ikke i forhold til hva vedkommende vanligvis spiser. Anonymkode: 5c38f...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #22 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har bmi 27, og skulle gjerne gått ned 4 kg til en tur. Er det noen som har klart 4-5 kg på 1 måned? Måtte du trene mye eller kun kosthold? Anonymkode: d727f...589 bmi 30 er jo normal vekt så vidt jeg vet så da trenger du ikke å gå ned noe mer da Anonymkode: e4214...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 2. april #23 Del Skrevet 2. april Jeg gikk iallfall ned 4,2 kg da jeg begynte vektnedgang i januar. Regner med en del er vann, men det vil det nok være i ditt tilfelle og. Trente ikke og sultet ikke. Jeg spiste ca 1600 kalorier til dagen(var 85,5 kg og 174 cm da jeg begynte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #24 Del Skrevet 2. april Litt over 4 kilo. Anonymkode: dc77e...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #25 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): bmi 30 er jo normal vekt så vidt jeg vet så da trenger du ikke å gå ned noe mer da Anonymkode: e4214...afd Jeg er 165 høy og om jeg har bmi på 30 har jeg fedme. Jeg må ha bmi under 25 for å være normalvektig. Anonymkode: 26f3a...a4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #26 Del Skrevet 2. april 10. omgangssyke. Anonymkode: 1874f...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #27 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): bmi 30 er jo normal vekt så vidt jeg vet så da trenger du ikke å gå ned noe mer da Anonymkode: e4214...afd Bmi 30 er overvekt. Med mindre man har mye muskler. Anonymkode: 1874f...326 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #28 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): bmi 30 er jo normal vekt så vidt jeg vet så da trenger du ikke å gå ned noe mer da Anonymkode: e4214...afd Bmi 30 er fedme faktisk. 25-29 er overvekt. Anonymkode: 1874f...326 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #29 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Her tror jeg du tenker helt feil. TS må ligge 1000 kcal i underskudd på sitt daglige energibehov, ikke i forhold til hva vedkommende vanligvis spiser. Anonymkode: 5c38f...79e Poenget til den du svarte var jo at ts neppe opprettholder sin bmi27 ved å spise 1500-1800kcal daglig. Tipper hun spiser i gjennomsnitt nærmere 3000. Og da er det veldig enkelt å legge seg på 16-1900 i første omgang. Anonymkode: 927f9...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #30 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er 165 høy og om jeg har bmi på 30 har jeg fedme. Jeg må ha bmi under 25 for å være normalvektig. Anonymkode: 26f3a...a4a Det gjelder oss alle😄 Anonymkode: 927f9...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #31 Del Skrevet 2. april Tror jeg gikk ned 15 på en måned, ekstrem kjærlighetssorg. Kunne bruke en time på å få ned en banan liksom, det gikk dagevis mellom hvert måltid. Anonymkode: 5343a...e61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #32 Del Skrevet 2. april 10 kg i mnd på kvasi-keto, veldig lav karbo Anonymkode: bb482...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #33 Del Skrevet 2. april Har gått ned 6-7kg på en måned på det meste. Har nå gått ned snart 40kg på et år. Anonymkode: d736c...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #34 Del Skrevet 2. april Jeg gikk ned 20 kg på 4 måneder etter en livskrise. Tror jeg spiste 1 banan om dagen. Anonymkode: 1e0e3...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 2. april #35 Del Skrevet 2. april TLR skrev (6 timer siden): Ja og små måltider for å øke forbrenningen Nja. Få måltider og periodisk faste kan for mange være bedre for forbrenningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #36 Del Skrevet 2. april Tror det meste jeg har gått ned på kort tid er 3 kg på to uker. Gikk fra 55-52. Men da fikk jeg en BMI på 18, som er i laveste sjiktet for meg. Anonymkode: 92a31...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #37 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): bmi 30 er jo normal vekt så vidt jeg vet så da trenger du ikke å gå ned noe mer da Anonymkode: e4214...afd Det er jo fedme. Bmi 19-25 er normal Anonymkode: d727f...589 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #38 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Poenget til den du svarte var jo at ts neppe opprettholder sin bmi27 ved å spise 1500-1800kcal daglig. Tipper hun spiser i gjennomsnitt nærmere 3000. Og da er det veldig enkelt å legge seg på 16-1900 i første omgang. Anonymkode: 927f9...2d6 Jeg spiser ikke 3000 kcal for å ha bmi 27. Jeg legger på meg bare ved å spise 2000 kcal. Er 46 år og må bevege meg mye og spise lite for å gå ned. TS Anonymkode: d727f...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #39 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): 10 kg i mnd på kvasi-keto, veldig lav karbo Anonymkode: bb482...9cf Da hadde du vel en høy bmi? Og mistet mye vann Når jeg ser på dr.now (de som veier 300 kg) så forventer han 30 kg ned på 2 mnd) Anonymkode: d727f...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #40 Del Skrevet 2. april Jeg gikk ned 8 kg på 4 uker, 12 kg på 8 uker. Keto, under 4 gr karbo om dagen. 71 kg 4 uker: 63 kg 8 uker: 59 kg Anonymkode: defce...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå