Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge bør man vente fra bruddet er et faktum til man begynner å treffe andre? Er det i det hele tatt noen som gidder date folk som er i et ferskt brudd?

Anonymkode: db0ee...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på årsaken og hvor reflektert man er. Treffer du en likesinnet, så byr det på minst utfordringer. 

Anonymkode: 6a265...1df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten komplikasjoner, vennskapelig samarbeid.

Skrevet

Jeg var inne på datingsider et par uker etter at eksen flyttet. Det føltes riktig for meg. 

Jeg er fullstendig ferdig med fyren, da han gikk bak ryggen min, løy til meg OG var utro, så det var ikke noe å redde der. Ble i grunn bare letta når han flytta og jeg slapp å se han hver dag. Det er snart 1 år siden vi flyttet fra hverandre nå.

Nå dater jeg en kjempefin fyr, som jeg absolutt tror det er verdt å satse på. Traff han for første gang forrige helg og skal treffe han igjen nå til helgen. Jeg gleder meg veldig til å se han igjen 🥰

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skeptisk til å date folk som akkurat har kommet ut av et forhold.

Anonymkode: d805b...73c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som er single etter lange etablerte forhold med gode relasjoner til eksen er som regel bra folk da, og pleier bli snappet opp fort.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger alltid å lande litt og finne meg selv igjen før jeg finner andre. Men det er jo meg, og jeg tror man merker når man er klar for å treffe noen. Selv styrer jeg unna de som har vært single i et kvarter og de som snakket om eksen i annenhver setning.

Anonymkode: c74b1...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...