Gå til innhold

Dårligst i Europa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor går kondombruken ned her i landet, da den heller burde gå opp? Burde det ikke være en del av undervisningen på skolen med slike filmer, eller er det eldre menn som slurver mest?

https://www.vg.no/video/327927/drligst-i-europa-p-dette?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_term=dre-svp-327927-1743590923%3Adre-67ed160a781

Anonymkode: c9a61...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor går kondombruken ned her i landet, da den heller burde gå opp? Burde det ikke være en del av undervisningen på skolen med slike filmer, eller er det eldre menn som slurver mest?

https://www.vg.no/video/327927/drligst-i-europa-p-dette?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_term=dre-svp-327927-1743590923%3Adre-67ed160a781

Foreldrene har sluttet å lære barna om blomster og bier, er nok derfor.

Anonymkode: b3848...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Foreldrene har sluttet å lære barna om blomster og bier, er nok derfor.

Anonymkode: b3848...a6c

Hvor tar du denne påstanden fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (4 minutter siden):

Generasjon Prestasjon er mer opptatt av jobb og studier enn drekking og puling.

De er mer opptatt av TikTok og antidepressiva 

Anonymkode: 9cbac...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men er det ikke grunn til å ta det litt mer seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De er mer opptatt av TikTok og antidepressiva 

Anonymkode: 9cbac...c88

Hvis det hadde vært sant hadde ikke manglende kondombruk vært et problem. 
Barnslig utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt kondomer siden jeg var en ung mann.. og før den tid fikk jeg clamydia..
Etter den tiden har jeg verken brukt kondomer eller fått kjønnsykdommer. og heller ingen graviditet.. Men jeg har testet meg gjenvlig, både hos sjømannslegen og fastlegen. Nå bruker jeg bare hjemmetesting, og testen dekker clamydia, gonorre og syfilis.

Jeg har alltids noen liggende.. Så mens vi venter på "svar".. sitter vi å krysser fingrene, og er klar for gymnastikk🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke brukt kondomer siden jeg var en ung mann.. og før den tid fikk jeg clamydia..
Etter den tiden har jeg verken brukt kondomer eller fått kjønnsykdommer. og heller ingen graviditet.. Men jeg har testet meg gjenvlig, både hos sjømannslegen og fastlegen. Nå bruker jeg bare hjemmetesting, og testen dekker clamydia, gonorre og syfilis.

Jeg har alltids noen liggende.. Så mens vi venter på "svar".. sitter vi å krysser fingrene, og er klar for gymnastikk🤭

Er det så lenge siden du har brukt kondom, må jo kondomene dine ha gått ut på dato? Jeg hadde en del slike liggende jeg også, (gått ut på dato), men de kom til anvendelse likevel da madammen brukte de til å ha utenpå dildoen sin. (hender hun glemmer å vaske den, så da tredde hun på de i stedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det så lenge siden du har brukt kondom, må jo kondomene dine ha gått ut på dato? Jeg hadde en del slike liggende jeg også, (gått ut på dato), men de kom til anvendelse likevel da madammen brukte de til å ha utenpå dildoen sin. (hender hun glemmer å vaske den, så da tredde hun på de i stedet).

Vel.. jeg har vel kanskje brukt kondom 2-3 ganger etter at jeg var ung.. Men det er jo snart 35 år siden.
På den tiden var det jo flaut, og ikke alltid like lett å få tak i kondomer.. Da brukte vi en brødpose og eletrikker tape.. hun syntes faktisk det var bedre enn kondom, for det "raspet" litt mere inni musa.. som hun sa

Men jo.. jeg har en pakke kondomer liggende klar, i tilfelle jeg "skrenter" borti en Baronesse🥰😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Vel.. jeg har vel kanskje brukt kondom 2-3 ganger etter at jeg var ung.. Men det er jo snart 35 år siden.
På den tiden var det jo flaut, og ikke alltid like lett å få tak i kondomer.. Da brukte vi en brødpose og eletrikker tape.. hun syntes faktisk det var bedre enn kondom, for det "raspet" litt mere inni musa.. som hun sa

Men jo.. jeg har en pakke kondomer liggende klar, i tilfelle jeg "skrenter" borti en Baronesse🥰😅

Ha Ha 👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...