AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:56 #1 Del Skrevet onsdag kl 10:56 Hvorfor går kondombruken ned her i landet, da den heller burde gå opp? Burde det ikke være en del av undervisningen på skolen med slike filmer, eller er det eldre menn som slurver mest? https://www.vg.no/video/327927/drligst-i-europa-p-dette?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_term=dre-svp-327927-1743590923%3Adre-67ed160a781 Anonymkode: c9a61...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:06 #2 Del Skrevet onsdag kl 11:06 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 10.56): Hvorfor går kondombruken ned her i landet, da den heller burde gå opp? Burde det ikke være en del av undervisningen på skolen med slike filmer, eller er det eldre menn som slurver mest? https://www.vg.no/video/327927/drligst-i-europa-p-dette?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_term=dre-svp-327927-1743590923%3Adre-67ed160a781 Anonymkode: c9a61...bd0 Ekspander Foreldrene har sluttet å lære barna om blomster og bier, er nok derfor. Anonymkode: b3848...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 11:15 #3 Del Skrevet onsdag kl 11:15 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 11.06): Foreldrene har sluttet å lære barna om blomster og bier, er nok derfor. Anonymkode: b3848...a6c Ekspander Hvor tar du denne påstanden fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 11:16 #4 Del Skrevet onsdag kl 11:16 Generasjon Prestasjon er mer opptatt av jobb og studier enn drekking og puling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:21 #5 Del Skrevet onsdag kl 11:21 Snok1 skrev (På 2.4.2025 den 11.16): Generasjon Prestasjon er mer opptatt av jobb og studier enn drekking og puling. Ekspander De er mer opptatt av TikTok og antidepressiva Anonymkode: 9cbac...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:26 #6 Del Skrevet onsdag kl 11:26 Mulig det, men er det ikke grunn til å ta det litt mer seriøst? Anonymkode: c9a61...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 11:30 #7 Del Skrevet onsdag kl 11:30 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 11.21): De er mer opptatt av TikTok og antidepressiva Anonymkode: 9cbac...c88 Ekspander Hvis det hadde vært sant hadde ikke manglende kondombruk vært et problem. Barnslig utsagn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 12:28 #8 Del Skrevet onsdag kl 12:28 Jeg har ikke brukt kondomer siden jeg var en ung mann.. og før den tid fikk jeg clamydia.. Etter den tiden har jeg verken brukt kondomer eller fått kjønnsykdommer. og heller ingen graviditet.. Men jeg har testet meg gjenvlig, både hos sjømannslegen og fastlegen. Nå bruker jeg bare hjemmetesting, og testen dekker clamydia, gonorre og syfilis. Jeg har alltids noen liggende.. Så mens vi venter på "svar".. sitter vi å krysser fingrene, og er klar for gymnastikk🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:37 #9 Del Skrevet onsdag kl 12:37 Bamseklemmer skrev (På 2.4.2025 den 12.28): Jeg har ikke brukt kondomer siden jeg var en ung mann.. og før den tid fikk jeg clamydia.. Etter den tiden har jeg verken brukt kondomer eller fått kjønnsykdommer. og heller ingen graviditet.. Men jeg har testet meg gjenvlig, både hos sjømannslegen og fastlegen. Nå bruker jeg bare hjemmetesting, og testen dekker clamydia, gonorre og syfilis. Jeg har alltids noen liggende.. Så mens vi venter på "svar".. sitter vi å krysser fingrene, og er klar for gymnastikk🤭 Ekspander Er det så lenge siden du har brukt kondom, må jo kondomene dine ha gått ut på dato? Jeg hadde en del slike liggende jeg også, (gått ut på dato), men de kom til anvendelse likevel da madammen brukte de til å ha utenpå dildoen sin. (hender hun glemmer å vaske den, så da tredde hun på de i stedet). Anonymkode: c9a61...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 12:58 #10 Del Skrevet onsdag kl 12:58 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 12.37): Er det så lenge siden du har brukt kondom, må jo kondomene dine ha gått ut på dato? Jeg hadde en del slike liggende jeg også, (gått ut på dato), men de kom til anvendelse likevel da madammen brukte de til å ha utenpå dildoen sin. (hender hun glemmer å vaske den, så da tredde hun på de i stedet). Anonymkode: c9a61...bd0 Ekspander Vel.. jeg har vel kanskje brukt kondom 2-3 ganger etter at jeg var ung.. Men det er jo snart 35 år siden. På den tiden var det jo flaut, og ikke alltid like lett å få tak i kondomer.. Da brukte vi en brødpose og eletrikker tape.. hun syntes faktisk det var bedre enn kondom, for det "raspet" litt mere inni musa.. som hun sa Men jo.. jeg har en pakke kondomer liggende klar, i tilfelle jeg "skrenter" borti en Baronesse🥰😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:06 #11 Del Skrevet onsdag kl 13:06 Bamseklemmer skrev (På 2.4.2025 den 12.58): Vel.. jeg har vel kanskje brukt kondom 2-3 ganger etter at jeg var ung.. Men det er jo snart 35 år siden. På den tiden var det jo flaut, og ikke alltid like lett å få tak i kondomer.. Da brukte vi en brødpose og eletrikker tape.. hun syntes faktisk det var bedre enn kondom, for det "raspet" litt mere inni musa.. som hun sa Men jo.. jeg har en pakke kondomer liggende klar, i tilfelle jeg "skrenter" borti en Baronesse🥰😅 Ekspander Ha Ha 👍👍 Anonymkode: c9a61...bd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå