Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i prosessen med å starte min andre runde med IVF privat Samtidig som jeg nå har fått godkjenning og innkalling til IVF i det offentlige. Den private klinikken er en klinikk i utlandet som er veldig opptatt av at man er dedikert til prosessen. Så det å være åpen om at jeg også gjennomfører behandling offentlig i Norge vil ikke bli særlig godt tatt i mot. Samtidig så vet jeg ikke om sykehuset i Norge er særlig fan av at man også prøver privat i utlandet Samtidig. Så jeg er litt usikker hvordan jeg bør legge opp dette. Fikk time i det offentlige i juli. Så spørsmålet er vel om hvor tett kan man ha egguttak? Feks kjøre ett uttak i det private og deretter i det offentlige. Men må man ha en månedes pause i mellom? Årsaken til utlandet er dårlig eggkvalitet og ønsker å genteste eggene før innsett. Noen tips?

Anonymkode: 7b03f...207

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I det offentlige er det vanlig med så raske forsøk som mulig. Men det blir jo en mnd pause uansett. I hvert fall hvis du skal ha nedregulering. Det starter man på første mensdag. Ingen klinikker er nok så pessimistiske at man bare forventer at et forsøk mislykkes og er klar med nye medisiner. 

Det er neppe mulig med doble forløp. Tror heller ikke det går fortere slik

Anonymkode: df16d...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...