AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april Jeg blir ordentlig stresset og såret når andre folk kommenterer rundt dette med barn, alder, fertilitet osv. Jeg er 28 år i år og kjenner på at jeg skulle ønske/hadde sett for meg at jeg nå skulle føle det 100% naturlig å få barn. Men jeg kjenner noe holder meg igjen, og det er primært livssituasjonen min nå, ufordringer i ekteskapet og bositusasjonen. Alt dette tror jeg ordner seg på sikt, men jeg kjenner ikke glede rundt å skal prioritere å prøve og bli gravid samtidig. Men på den andre siden er jeg inni meg klar for å bli mamma, og jeg ønsker det veldig sterkt. Jeg står litt imellom fasene "her jeg er i dag" og "hvor jeg bør være veldig snart". Jeg vet jeg må bli flinkere til å rett og slett gi meg mer faen, men hvordan kan jeg jobbe med dette? Jeg skjønner det er helt naturlig å bli såret av kommentarer rundt personlige avgjørelser, men hvorfor klarer jeg likevel ikke å la slike kommentarer prelle av? Noen erfaringer og gode råd? Hva kan jeg heller tenke på for å "stresse ned" i stedet for å stresse meg opp? Anonymkode: ea076...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå