AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:17 #21 Del Skrevet torsdag kl 08:17 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fødte for 11 uker siden. Kjennes ikke normalt ut nedentil. Hatt sex 4 ganger og verken meg eller min mann kjenner spesielt mye… han klarer ikke komme. Plagene jeg har: - Kjennes ut som jeg får gnagsår nedentil på ene siden (blitt litt bedre) - Kjennes ut som noe er langt nede i skjeden, på ene siden.. Dette er også blitt noe bedre - Ting kjennes slapt og rart ut når jeg tar en finger inn Har ingen problemer med at jeg tisser meg ut osv. Min mann sier han kjenner nesten ingenting når han er inni meg er dette normalt???? Anonymkode: f1285...96f Kjære deg...❤️ Du har gått gravid Du har født Kanskje du ammer også Du har blitt mor for første gang!!! Du har fysiske plager når dere har sex Han: Problemer med å komme mens dere har sex! Det er 11 uker siden du fødte!!!!! Hormonene dine er heller ikke i ``balanse`` enda Det tar tid!! Og ja, det er helt normalt at det tar opp til 6 måneder, før det føles normalt igjen,selvom fødselen var ``normal`` , altså, ingen komplikasjoner, eller noe.. Forhåpentligvis blir ikke dette en sak mellom dere fremover, det er lett for at det setter seg psykisk, noe som vil forverre det🙁 Anonymkode: 9b62c...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå