AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:22 #1 Del Skrevet onsdag kl 10:22 Fødte for 11 uker siden. Kjennes ikke normalt ut nedentil. Hatt sex 4 ganger og verken meg eller min mann kjenner spesielt mye… han klarer ikke komme. Plagene jeg har: - Kjennes ut som jeg får gnagsår nedentil på ene siden (blitt litt bedre) - Kjennes ut som noe er langt nede i skjeden, på ene siden.. Dette er også blitt noe bedre - Ting kjennes slapt og rart ut når jeg tar en finger inn Har ingen problemer med at jeg tisser meg ut osv. Min mann sier han kjenner nesten ingenting når han er inni meg er dette normalt???? Anonymkode: f1285...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:41 #2 Del Skrevet onsdag kl 10:41 Gjør du knipeøvelser aktivt? Anonymkode: fe02b...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:46 #3 Del Skrevet onsdag kl 10:46 Knipeøvelser er et absolutt must. Hver dag, flere ganger om dagen i minst 12 uker etter fødsel Anonymkode: 4c874...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:00 #4 Del Skrevet onsdag kl 11:00 Tror det er vanlig at det kan ta opp til et år, og det er ikke sikkert det blir akkurat som før. Amming kan også gjøre at alt blir litt mindre stramt, men det går over når ammeperioden er ferdig. Jeg merket gradvis bedring over flere måneder, men det gikk så sakte at det var vanskelig å legge merke til det. Gi kroppen tid. Anonymkode: ba071...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:21 #5 Del Skrevet onsdag kl 13:21 Kjentes som før etter 15 måneder😊 Anonymkode: f6ded...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:23 #6 Del Skrevet onsdag kl 13:23 De regner vel et års tid etter fødsel? Du har jo tross alt født et barn. Kommenterer virkelig mannen dette nå? Anonymkode: 1cca9...b47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:25 #7 Del Skrevet onsdag kl 13:25 Ca.1,5 år her. Anonymkode: 259d7...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:48 #8 Del Skrevet onsdag kl 13:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fødte for 11 uker siden. Kjennes ikke normalt ut nedentil. Hatt sex 4 ganger og verken meg eller min mann kjenner spesielt mye… han klarer ikke komme. Plagene jeg har: - Kjennes ut som jeg får gnagsår nedentil på ene siden (blitt litt bedre) - Kjennes ut som noe er langt nede i skjeden, på ene siden.. Dette er også blitt noe bedre - Ting kjennes slapt og rart ut når jeg tar en finger inn Har ingen problemer med at jeg tisser meg ut osv. Min mann sier han kjenner nesten ingenting når han er inni meg er dette normalt???? Anonymkode: f1285...96f 9 måneder svangerskap, 11 uker siden fødsel, enorme hormonsvingninger og han er kommer allerede med slike kommentarer? Wow, for en prins han er.. Det har kun gått 11 uker, du å gi kroppen din tid til å heles! Og be mannen din ta seg en bolle! Anonymkode: f843d...fae 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:56 #9 Del Skrevet onsdag kl 13:56 Gikk lang lang tid. Hadde mye smerter og ubehag, klarte ikke ha penetrerende sex før 6-7 mnd etterpå. Ble helt normalt helt av seg selv, men det tok laang tid. Anonymkode: 1be64...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:58 #10 Del Skrevet onsdag kl 13:58 Det har bare gått 11 uker. Ja det er helt normalt at ting ikke er på stell enda. Anonymkode: fe02b...1a2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:00 #11 Del Skrevet onsdag kl 14:00 Ammer du? Ville begynt å tenke på dette noen uker etter ammeslutt. Det kommer nok til å gå seg til, og hvis ikke så finnes det hjelp. Anonymkode: 71449...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:01 #12 Del Skrevet onsdag kl 14:01 Aldri er mitt svar.... Sliter enda. 25 år senere. Anonymkode: a58c2...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:40 #13 Del Skrevet onsdag kl 17:40 Tok 6 måneder for meg. Anonymkode: 6724f...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:45 #14 Del Skrevet onsdag kl 17:45 Hadde sex 14 dager etter fødsel. Det kjentes helt normalt ut. Anonymkode: a81b1...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet onsdag kl 17:52 #15 Del Skrevet onsdag kl 17:52 Etter min første fødsel var jeg sikker på at noe var galt. Føltes som om hele underlivet skulle falle ut. Var på gyn.und. men ingenting unormalt. Legen sa at det er normalt at undervivet føles annerledes etter fødsel. Etter ca 3-4 mnd begynte det å bli bedre. Hadde ikke samme plagene med nr 2 og 3. Kan være jeg ble vandt til den nye tissen,eller så kan det bare ha blitt bedre, idk 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:37 #16 Del Skrevet onsdag kl 18:37 Tok 12 mnd for meg Anonymkode: d2adc...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:52 #17 Del Skrevet onsdag kl 18:52 Vi hadde ikke samleie før va 1,5 år etter fødsel. Underlivet mitt er varig endret. Men det plager meg heldigvis ikke. Anonymkode: d378f...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:10 #18 Del Skrevet onsdag kl 19:10 Tok 18 mnd for meg Anonymkode: 59d36...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:43 #19 Del Skrevet onsdag kl 21:43 For en veldig lite mandig type du er sammen med ts. Hvis han ikke "kjenner noe" så tenker jeg problemet ligger hos han og pikk-størrelsen hans. Det ville jeg kommentert. Ikke la han snakke sånn til deg, du har nettopp født hans barn. Herregud, sett han på plass. Det går an å bruke hodet og ikke kommentere alt man tenker på. Si tilbake at du ikke kjenner han heller. Si at dette ikke ville vært noe problem om han var eksen...😏 Anonymkode: ff638...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:03 #20 Del Skrevet torsdag kl 05:03 Ble aldri normalt her heller, men ble en slags "ny normal" etter 6-7 år, men det var vel mer at jeg ble vandt til det. Er fortsatt ekstremt slapt. Anonymkode: 57a82...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå