Gå til innhold

Har du opplevd at noen som har løyet om dødsfall?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har/hadde en relasjon som faktisk nå har løyet om dødsfall, og løgnen ble avslørt på den måten at slektningen hen påstod var død plutselig prikket oss på ryggen og hilste på oss(vi sto sammen med relasjonen som løy om det) og ble stående å prate med oss. Ble jo forfjamset som bare det, og den skyldige måtte plutselig gå. Nå er vi blokkert på FB og snap. Ikke at denne relasjonen var veldig nær og viktig for oss, men synes uansett det er er rart.

Så da lurer jeg på, er dette et unikum eller finnes det flere som drar løgner så langt? 

Anonymkode: 91ca8...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk i klasse med et tilfelle som løy om at forelders søsken var død. Motivet var å få fri fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha ja, en jeg studerte med. En dag proklamerte han at faren var død, som jo var trist. Noen måneder senere hadde visst faren dødd IGJEN 😂😅 Og forklaringen var at første gang han "døde", var det egentlig at han hadde fått Alzheimers. Tror han døde på ekte andre gangen, da.

Anonymkode: 56ff4...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange som lyver om sånt ja… 

Det er asosial atferd, ikke normalt. Vedkommende er nok syk!

Anonymkode: 436fb...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Aldri opplevd at noen har løyet om dødsfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke jeg, men min mann. Han har en eks som hadde store problemer med å gi slipp på han, hun stalket oss flere ganger i uken, tok kontakt med han for å få han tilbake. Hun både truet og lokket, og spilte sårbar i håp om at han skulle slippe alt han holdt på med.

Så fortalte hun om en onkel eller noe som var blitt skutt alvorlig syk, og han "døde" etterhvert. Snill som mannen er, prøvde han å støtte på en armlengdes avstand. Det endte opp med at hun prøvde å få han tilbake etter alle kunstens regler, noe som endte opp med masse krangel og trusler. Uansett, nå snakker jeg meg bort.

Det viste seg at onkelen verken var syk eller død, alt var bare oppdiktet slik at hun skulle få trøst og omsorg fra mannen. (Da var det ca 2 år siden han gikk fra henne). Da dette kom frem, fikk han endelig opp øynene skikkelig for hvordan hun er og hvor mye hun manipulerer. 

Anonymkode: 93d0c...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...