AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april Har en som nettopp har blitt 3 år og leggingen har aldri vært mer krise enn nå. Ungen klikker fordi den ikke vil legge seg. Har faste rutiner osv. Når blir det bedre?😅 Anonymkode: 7b13f...bdb
Furstina Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april Alle barn er ulike. Det er vanskelig og si. Barnet prøver og tester grenser. Det er normalt En dag er det bedre, en dag husker dere ikke hvor vanskelig det var.
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Med eldste barnet rundt 2 år. Med yngste barnet rundt 5 år. Med mellomste så har det enda ikke gitt seg helt etter 8 år. Stort sett går det greit men plutselig en kveld går det ikke i det hele tatt. Anonymkode: 3a53a...a88 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april Senest når den flytter ut... Ungen min har aldri klikka. Den legger seg til og med uten at jeg sier noe som helst nå når den er tenåring. Anonymkode: 8fb06...67a
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april 11 år og still going strong😆 dette til tross for gode rutiner, forbedelser osv. Skal sies at han alltid har slitt med overganger, men det begynner å komme seg nå. De tre andre, som er eldre, har det aldri vært noe problem med. Anonymkode: 798c6...eaa
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april Noen er vel slik hele tiden Vi har aldri hatt noe problem. Lagt seg uten noe bråk eller tull. Gikk tilogmed å la seg selv før tiden når de merket de trengte det fra 12 års alder. Nå er de nå 18 og 20 og legger seg tidlig i forhold til mange andre i den alderen. Ene finner senga ved 20.30 og den andre seinest 21.30. Begge er åpe før 6 om morgenen Anonymkode: aaddc...282
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april Ny Bruker skrev (23 minutter siden): Fra 5 år. Pusser tdnner og går i senga selv. Fem år gamle barn skal ikke pusse tenner selv, hvis du faktisk mente at barnet gjør det også (ikke bare går selv til soverommet). Anonymkode: 8244d...4a3
AnonymBruker Skrevet 2. april #9 Skrevet 2. april Har aldri vært noe klikking her. Barna er 5 og 7 Anonymkode: 07eb7...0a2
Grønnastar Skrevet 2. april #10 Skrevet 2. april (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en som nettopp har blitt 3 år og leggingen har aldri vært mer krise enn nå. Ungen klikker fordi den ikke vil legge seg. Har faste rutiner osv. Når blir det bedre?😅 Anonymkode: 7b13f...bdb På hvilken måte "klikker" barnet? Har selv en på 3,5 som er særdeles aktiv i løpet av en dag, og som har mye meninger og tidligere har vært litt vanskelig å få til å sove alene, men å "klikke" pga legging har han aldri gjort, så jeg er spent på hva du mener. Endret 2. april av Grønnastar
AnonymBruker Skrevet 2. april #11 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en som nettopp har blitt 3 år og leggingen har aldri vært mer krise enn nå. Ungen klikker fordi den ikke vil legge seg. Har faste rutiner osv. Når blir det bedre?😅 Anonymkode: 7b13f...bdb Ikke vis aggresjon!!! Da blir det MYE VERRE! Anonymkode: 2d6a1...7cd
AnonymBruker Skrevet 2. april #12 Skrevet 2. april Legg degsamnen med han da vel! Anonymkode: 2d6a1...7cd
AnonymBruker Skrevet 2. april #13 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke vis aggresjon!!! Da blir det MYE VERRE! Anonymkode: 2d6a1...7cd Jeg har heller aldri vært aggressiv, hvor fikk du det fra?😅 Anonymkode: 7b13f...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #14 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Legg degsamnen med han da vel! Anonymkode: 2d6a1...7cd Det gjør jeg. Anonymkode: 7b13f...bdb
AnonymBruker Skrevet 2. april #15 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en som nettopp har blitt 3 år og leggingen har aldri vært mer krise enn nå. Ungen klikker fordi den ikke vil legge seg. Har faste rutiner osv. Når blir det bedre?😅 Anonymkode: 7b13f...bdb Disse innleggene er en klassiker hver gang vi stiller klokka som sommertid. De stakkars barna. Som plutselig forventes å bli soveklare en time tidligere, når de nesten nettopp hadd vent seg til tiden etter klokkestilling på høsten. Kort svar her fra livet med nå hysterisk tullete 7 & 9-åringer til leggetid, er at det går over til høster når høstmørket kommer. Evt etter laaaaange dager i bassenget i sommer. Nå er det sommer og det er fest! Sånn er det bare… høres tullete ut, men jeg har for lengst erfart hva å stille klokka til sommertid gjør med mine barn i alle fall… og det tross at de selvsagt må opp en time tidligere osv. Tar noen uker før det justerer seg, men helt i vintermodus må vente til høsten gitt. Men, får bar kose oss med lys kvelder og gå for kvalitetestid når de uansett ikke vil sove Anonymkode: 0a589...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. april #17 Skrevet 2. april Grønnastar skrev (22 minutter siden): På hvilken måte "klikker" barnet? Har selv en på 3,5 som er særdeles aktiv i løpet av en dag, og som har mye meninger og tidligere har vært litt vanskelig å få til å sove alene, men å "klikke" pga legging har han aldri gjort, så jeg er spent på hva du mener. En ting er tannpussen, vil aldri pusse tenner hverken morgen eller kveld, har aldri fått det til uten mye tøys som å ikke åpne munnen, plutselig snu seg bort når jeg pusser, dytter tannbørsten ut med tungen osv. Klikker på den måten at han får gråteanfall/suttreanfall, sier han vil leke mer og ikke vil sove, må bæres til sengen, tøyser rundt i sengen og drøyer tiden. jeg legger meg ned han, hvis ikke går han bare ut av sengen og hyl gråter. Anonymkode: 7b13f...bdb
AnonymBruker Skrevet 2. april #18 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Disse innleggene er en klassiker hver gang vi stiller klokka som sommertid. De stakkars barna. Som plutselig forventes å bli soveklare en time tidligere, når de nesten nettopp hadd vent seg til tiden etter klokkestilling på høsten. Kort svar her fra livet med nå hysterisk tullete 7 & 9-åringer til leggetid, er at det går over til høster når høstmørket kommer. Evt etter laaaaange dager i bassenget i sommer. Nå er det sommer og det er fest! Sånn er det bare… høres tullete ut, men jeg har for lengst erfart hva å stille klokka til sommertid gjør med mine barn i alle fall… og det tross at de selvsagt må opp en time tidligere osv. Tar noen uker før det justerer seg, men helt i vintermodus må vente til høsten gitt. Men, får bar kose oss med lys kvelder og gå for kvalitetestid når de uansett ikke vil sove Anonymkode: 0a589...9e4 Det har ingen ting med klokka å gjøre her, han er sånn året rundt. Anonymkode: 7b13f...bdb
AnonymBruker Skrevet 2. april #19 Skrevet 2. april Jeg er straks 40 og har det likt. Hater å legge meg! Anonymkode: ffe13...33f 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #20 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En ting er tannpussen, vil aldri pusse tenner hverken morgen eller kveld, har aldri fått det til uten mye tøys som å ikke åpne munnen, plutselig snu seg bort når jeg pusser, dytter tannbørsten ut med tungen osv. Klikker på den måten at han får gråteanfall/suttreanfall, sier han vil leke mer og ikke vil sove, må bæres til sengen, tøyser rundt i sengen og drøyer tiden. jeg legger meg ned han, hvis ikke går han bare ut av sengen og hyl gråter. Anonymkode: 7b13f...bdb Det er selvstendighetsalderen....innfør belønningssystem...og ha på Karius ogbaktus på tv...prat ofte om viktigheten av tannpuss....når dere er rolige Anonymkode: 2d6a1...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå