Gå til innhold

Svik fra partner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er langt over abortgrensen, så det er ikke et alternativ. Og ja, det er helt forferdelig fortvilende å tenke på at jeg nå blir alene med tre små barn. Jeg har alltid drømt om tre barn da, så jeg får bare håpe på å en gang i fremtiden møte en mann som faktisk har lyst til å tilbringe tid med meg. Jeg har fått veldig avsmak og det er egentlig den største grunnen til at dette er blitt helt uholdbart. Det føles som at jeg forakter han for det han gjør mot meg og oss. Men går jeg så kommer han nok til å bli fortvilet og ikke forstå det. Så han er ganske desillusjonert, ts.

Anonymkode: 9884b...a07

Om du går og han blir fortvilet, hva så? Det betyr ikke at du skal bli. Det er jo han som fucker dette opp. Hvorfor skal du og ungene tilpasse dere så sinnsykt for han mens han lever livet som en ungkar? Det er jo det han gjør. Han lever ikke som en to, snart tre barnsfar. Egetripp, det er det han driver på med. 

Anonymkode: 912c8...926

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han har tatt seg jobb som trailersjåfør- utenlands transport så er denne arbeidstiden troverdig. Dustebransje.

Anonymkode: 1de02...4ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 22.19):

Det er egentlig det jeg begynner å drømme om. Slik at barna slipper overgangen å måtte flytte og jeg slipper helvetet det er å flytte. Men jeg tror ikke jeg har sjans å betjene lånet vi har på huset alene. Og takk, det hjelper veldig på, ts.

Anonymkode: 9884b...a07

Søk opp bidragskalkulatoren til nav og legg inn hva det sannsynlige samværet ville blitt for å få en pekepinn på hva bidraget hans ville blitt. Man har også krav på utvidet barnetrygd og overgangsstønad i 3(?) år såfremt du ikke tjener for mye. Prøv å spar opp mest mulig for å kunne betale ned på lån slik at du kan ha avdragsfrihet. 
Snakk med banken om avdragsfrihet osv., og søk evt husbanken om rimeligere lån.

Husk at han også eier en andel i huset og sannsynligvis vil kreve å få ut denne delen dersom du velger å skille lag.

Allier deg med venner og familie. Kan noen hjelpe en ettermiddag i uken annenhver uke f.eks.? Da kan du kanskje få litt hjelp 1-2 ganger i uken?

Selv om det er jævlig en periode nå så vil du kunne se tilbake på at det var verd det❤️

Ville ikke utsatt det for lenge, forsøk heller å ordne opp i mest mulig før fødsel.

Anonymkode: abf0a...d8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...