Gjest Gjest_Carolina_* Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har sett ham i "Beat for beat2, men hvor har han blitt av, Renè Andersen? Noen som vet om han har gitt ut en egen CD siste tiden? Håper vi får se mer til ham, han er jo skikkelgi flink, spesielt med storband! Noen som vet om han er singel?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Bjørnemannen og jeg satt akkurat og prata om ham, faktisk, og fant ut at drømmeepisoden av Beat for Beat må være med Jørn Lande, Roy Kahn, René Andersen og Jan Werner Danielsen Vet ikke hvor han har gjort av seg, men jeg mener han har ett navn til som han har begynt å bruke nå? Husker ikke hva det er...
Pimbila Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Jo, han heter Odd René. Vet ikke hva han gjør nå.
Gjest Emera Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Han synger da ennå, han. Opptrådde i hvertfall på Nordlysfestivalen i Tromsø i januar. Utrolig bra sanger!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Utrolig bra sanger! ← Ja, han er en av de ytterst ytterst få som kunne ha sunget seg rett... *kremt* Det der sa jeg ikke høyt
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 På www.nrk.no kan man se webT vav gamle Beat for Beat -opptak...spørsmålet blir om noen her husker i hvilken måned/år Odd Renè Andersen opptrådte der.. Er han singel? Hvor bor han?
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 jeg og Evelina satt akkurat og prata om ham, faktisk, og fant ut at drømmemannen er Jan Werner Danielsen (fritt etter Bjørnsdatter)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 (fritt etter Bjørnsdatter) ← Ja, det var nok Bjørnemannen enig i, tenker jeg! *rotflmao*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Kjører du forresten jevnlig søk etter Jan Werner i forumet, eller? Nothing gets past you honey...
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Ja, det var nok Bjørnemannen enig i, tenker jeg! *rotflmao* ← *later som ingenting*
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Kjører du forresten jevnlig søk etter Jan Werner i forumet, eller? Nothing gets past you honey... ← Hi hi --- og dessuten så jeg deg på jobben din på fredag. Men du hadde nesa i en bukett som vanlig og titta ikke opp en gang...................
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Hi hi --- og dessuten så jeg deg på jobben din på fredag. Men du hadde nesa i en bukett som vanlig og titta ikke opp en gang................... ← Nei, det er det vanlige det... og du var jo så overlegen at du ikke kunne si hei en gang, ikke sant? Var det den svære hvite buketten, forresten? Sleit litt med den...
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Han synger da hvertfall enda.Var fast innslag på lørdager for ikke lenge siden, i et program med han derre krølltoppen,Dan et eller annet? :klø: I et program som het noe med klasse(kampen?) :klø: Jepp, dette var et opplysende innlegg gitt
liv Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Han er ikke singe, har barn og bor i Fredrikstad distriktet et sted.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 Han er ikke singe, har barn og bor i Fredrikstad distriktet et sted. ← Aj, aj...typisk: de kjekkeste er opptatt!
Amanlis Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 Hehe, tydelig at Fredrikstadsangere er etterlyst her på KG om dagen. Leste tidligere i dag at noen var interessert i Åge "Glam" Sten Nilsen's sosiale staus. Odd Renè Andersen er knallflink til å synge, min favoritt er "Livredd"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå