AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:32 #1 Del Skrevet onsdag kl 08:32 Føler meg dum, for jeg skjønner ikke hvorfor? Jeg strikker Mini Augustins nr 1 babyteppe som starter med 9 masker og derettes økes det til det til slutt blir en stor sirkel. Starter derfor med strømpepinner, men da faller mm jo bare av?, siden det er i starten av omgangen? Og jeg vet jo hvor jeg startet å strikke uten hjelp av mm? Men kanskje jeg bare er så uviten at jeg ikke forstår? Hjelp 😅 Anonymkode: 04f29...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:09 #2 Del Skrevet onsdag kl 11:09 Kanskje for at du etter hvert skal kunne se hva senter av teppet er? Anonymkode: 9e8a7...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:47 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje for at du etter hvert skal kunne se hva senter av teppet er? Anonymkode: 9e8a7...612 Tror det er ganske lett å se det uten, egentlig Anonymkode: 04f29...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:52 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:52 Du må jo ikke starte omgangen med en ny strikkepinne. Starten av omgangen kan være midt på en av strømpepinnene. Anonymkode: 98731...f6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:54 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jo ikke starte omgangen med en ny strikkepinne. Starten av omgangen kan være midt på en av strømpepinnene. Anonymkode: 98731...f6b Ja, men starten av omgangen er jo ved ny strikkepinne 🤔 I mitt hode gir det mer mening å sette en markør når man har økt såpass at man kan begynne å strikke rundt? Anonymkode: 04f29...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:35 #6 Del Skrevet onsdag kl 17:35 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, men starten av omgangen er jo ved ny strikkepinne 🤔 I mitt hode gir det mer mening å sette en markør når man har økt såpass at man kan begynne å strikke rundt? Anonymkode: 04f29...b11 Det kan du selvsagt gjøre. Anonymkode: 98731...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:38 #7 Del Skrevet onsdag kl 17:38 Bruk maskemarkør etter at du har gått over til rundpinne 😉 Anonymkode: 1b76e...2fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:46 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruk maskemarkør etter at du har gått over til rundpinne 😉 Anonymkode: 1b76e...2fe Ja, det gir mer mening for meg Anonymkode: 04f29...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå