AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:40 #61 Del Skrevet torsdag kl 22:40 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du sett tråden, handler om mindre attraktive menn som søker casual. Handler da ikke om deg, herregud. Kasta bort tiden min her du. Hvorfor må folk som ikke er spurt svare på tråder som ikke gjelder dem. Anonymkode: 0b8dc...392 Uffda. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet fredag kl 10:03 #62 Del Skrevet fredag kl 10:03 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 10.16): Jeg lurer på dette, skulle tro de ville ha langvarig forhold.. Er det ikke utrolig vanskelig for en under gjennomsnittet mann å finne casual forhold, casual sex? Fint selvsagt at de er ærlige, men ville trodd det var da eksta vanskelig å finne noen som blir med på noe.. Anonymkode: e2fd0...579 De aller fleste menn vil ha casual sex. De aller fleste menn anses (feilaktig) av kvinner for å være "under gjennomsnittlig attraktive". Resultatet følger trivielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:41 #63 Del Skrevet fredag kl 10:41 KallePils skrev (37 minutter siden): De aller fleste menn vil ha casual sex. De aller fleste menn anses (feilaktig) av kvinner for å være "under gjennomsnittlig attraktive". Resultatet følger trivielt. Ikke akkurat feilaktig. Det er ikke slik at de fleste menn er billedskjønne. I tillegg så er det mange som verken steller seg, trener eller kler seg ordentlig. Anonymkode: 0cd75...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:44 #64 Del Skrevet fredag kl 10:44 KallePils skrev (40 minutter siden): De aller fleste menn vil ha casual sex. De aller fleste menn anses (feilaktig) av kvinner for å være "under gjennomsnittlig attraktive". Resultatet følger trivielt. Hvordan kan noen være feilaktig attraktiv? Hadde menn begynt å prøve å passe inn i «the female gaze» så hadde de nok nådd bedre opp. Men det virker som om menn prøver å tiltrekke seg andre menn. Anonymkode: 6d734...ed5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:49 #65 Del Skrevet fredag kl 10:49 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan noen være feilaktig attraktiv? Hadde menn begynt å prøve å passe inn i «the female gaze» så hadde de nok nådd bedre opp. Men det virker som om menn prøver å tiltrekke seg andre menn. Anonymkode: 6d734...ed5 Nettopp. Hva som er attraktivt, er subjektivt. Man kan ikke se at noen "feilaktig anser noen uattraktive". Hvis jeg ikke tenner på en mann eller anser ham pen, så er han uattraktiv for meg. Det er ingen feil ved at jeg ikke tenner på denne mannen. Hadde mannen vært attraktiv for meg, ville jeg har vært tiltrukket av ham. Om mannen er PEN, kan være mer objektivt. Men attraktivitet er mer enn kun ansikt/utseende. En pen mann som stinker 4 dager gammel svette og har kråkereir på hodet, er som regel ikke attraktiv, selv om han objektivt sett er pen. Anonymkode: 0cd75...64c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet fredag kl 10:49 #66 Del Skrevet fredag kl 10:49 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan noen være feilaktig attraktiv? Hadde menn begynt å prøve å passe inn i «the female gaze» så hadde de nok nådd bedre opp. Men det virker som om menn prøver å tiltrekke seg andre menn. Anonymkode: 6d734...ed5 Fordi utseende er noenlunde normalfordelt og gjennomsnitt faktisk kan regnes ut…? Denne klassikeren er f.eks fin: Kvinnene vurderte 81% av mennene som under gjennomsnittet attraktive. Du ser ikke hvorfor dette er nødt til å være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:03 #67 Del Skrevet fredag kl 11:03 KallePils skrev (13 minutter siden): Fordi utseende er noenlunde normalfordelt og gjennomsnitt faktisk kan regnes ut…? Denne klassikeren er f.eks fin: Kvinnene vurderte 81% av mennene som under gjennomsnittet attraktive. Du ser ikke hvorfor dette er nødt til å være feil? Igjen. Utseendet er ikke den eneste faktoren. Og nei, det er ikke noe feil ved det. Hvis kvinner ikke anser deg attraktiv, så er du uattraktiv for dem. Anonymkode: 0cd75...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23 timer siden #68 Del Skrevet 23 timer siden Jeg er tilsynelatende under gjennomsnittlig attraktiv og det er først og fremst sex som er interessant. Det skal mye til for at et fast forhold skal være aktuelt. Jeg har passert 40 og er ikke så interessert i fast forhold som jeg var for 10-20 år siden, som kanskje kommer som en overraskelse. Sikkert mange som tenker at menn på min alder heller sikter seg inn på fast forhold. Ja, det er ikke så lett å få napp, men det betyr ikke at jeg heller vil prøve å finne meg en kjæreste. Da får det heller være tørke i lengre perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 21 timer siden #69 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Igjen. Utseendet er ikke den eneste faktoren. Og nei, det er ikke noe feil ved det. Hvis kvinner ikke anser deg attraktiv, så er du uattraktiv for dem. Anonymkode: 0cd75...64c Enig med AB her. Jeg trenger personlig kjemi for å finne en mann attraktiv. Ut i fra hva jeg har snakket med andre kvinner om så er jeg ikke den eneste som tenker dette. Det er noe med å komme godt overens, kunne le sammen, kunne smile og holde hverandre i hånden på gata. Ha noen å dele livet med og leve et godt liv, noen å sitte sammen med gamlehjemmet på og fortsatt kunne smile til hverandre. Samtidig som jeg ser menn som plukker damer fordi at hun er pen å se på og de fordrar personligheten hennes. For meg så er det vanskelig å forstå at utseendet skal være en så høy og avgjørende faktor, da det er noe som uansett vil forsvinne med alderen. Folk vil endre seg, håret vil bli grått, energien vil falle, muskelmassen vil bli redusert, rynkene vil komme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20 timer siden #70 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Igjen. Utseendet er ikke den eneste faktoren. Og nei, det er ikke noe feil ved det. Hvis kvinner ikke anser deg attraktiv, så er du uattraktiv for dem. Anonymkode: 0cd75...64c Vel… i dagens dating er det nå vitterlig ikke så mye mer enn utseendet du får presentert av kandidatene du blar gjennom? Og kanskje knapt nok det også, for den del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #71 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 12.31): At det er lett å få hiv tror jeg vi kan fastslå at er en overdrivelse. Det er selvsagt mulig, men før du påstår så skråsikkert at det er lett, foreslår jeg at du tar en kikk på statistikken over hvor mange som smittes innenlands av hiv i Norge på et år. Anonymkode: a2eac...c23 Du vet at smitten har økt med nesten 15 prosent siden ukrainerne kom hit? Damene og noen menn har hiv....ussssj Anonymkode: 38404...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #72 Del Skrevet 8 timer siden norw skrev (15 timer siden): Jeg er tilsynelatende under gjennomsnittlig attraktiv og det er først og fremst sex som er interessant. Det skal mye til for at et fast forhold skal være aktuelt. Jeg har passert 40 og er ikke så interessert i fast forhold som jeg var for 10-20 år siden, som kanskje kommer som en overraskelse. Sikkert mange som tenker at menn på min alder heller sikter seg inn på fast forhold. Ja, det er ikke så lett å få napp, men det betyr ikke at jeg heller vil prøve å finne meg en kjæreste. Da får det heller være tørke i lengre perioder. Slik er det her også. Det skal enormt mye til for at jeg ville gått for fast forhold. Det er rett og slett for mye mas med det, omtrent uansett. Det er sexen som er det store hovedpoenget, alt annet fungerer jeg best alene til. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå