AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:07 #41 Del Skrevet onsdag kl 17:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jada. Forskjellen på oss er nok at jeg ser på forhold som begrensende, slitsomme, plikt og personer jeg ikke får velge selv å forholde meg til. Dette er altfor mye å hanskes med i hverdagen for meg. Hvor attraktiv en oppfattes er nok høyst hva man gjør det til selv. Anonymkode: e150b...afc Så du vil heller pule på kvinner som ligger rundt og risikere kjønnssykdommer? Ligge med damer som dagen før har pult en annen? Anonymkode: 0b8dc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 #42 Del Skrevet onsdag kl 17:25 Livet er enkelt som kjekkas 😌 Anonymkode: b477e...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:40 #43 Del Skrevet onsdag kl 19:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du vil heller pule på kvinner som ligger rundt og risikere kjønnssykdommer? Ligge med damer som dagen før har pult en annen? Anonymkode: 0b8dc...392 Nei, det har jeg ingen planer om. Heller ingen interesse for. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:17 #44 Del Skrevet torsdag kl 10:17 Aner ikke hvor dere møter disse mennene, halvparten av min vennegjeng har ikke vært nær en dame på flere år. Jeg har selv gitt opp helt, fordi jeg vet ingen vil ha meg Er det på tinder osv at disse henger? Sikkert noen arenaer som tiltrekker seg slike typer Men ser ikke det i hverdagen selv Anonymkode: 5ced4...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:23 #45 Del Skrevet torsdag kl 10:23 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, det har jeg ingen planer om. Heller ingen interesse for. Anonymkode: e150b...afc Er jo det du sier. Du ønsker sex uten forhold. Altså damer som ligger rundt med flere? Eller ønsker du som stygg mann en dame som kun ligger med deg men som du ikke forplikter deg til? Dream on son. Anonymkode: 0b8dc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:43 #46 Del Skrevet torsdag kl 10:43 Kan bare snakke for meg selv, men jeg blir nok ansett som attraktiv og har aldri hatt noe særlig utfordringer med damer. Det er en tid for alt. Jeg har hatt min del av casual sex da fokuset mitt var å bygge karriere og følge drømmer. Nå er jeg på et sted hvor jeg er klar for familie. Vel, ikke bare klar, men det er den store drømmen nå og jeg har fokuset på det. Casual sex mistet også spenningen da denne drømmen tok form, så nå avviser jeg de aller fleste tilnærminger for casual Anonymkode: b477e...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:45 #47 Del Skrevet torsdag kl 10:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan bare snakke for meg selv, men jeg blir nok ansett som attraktiv og har aldri hatt noe særlig utfordringer med damer. Det er en tid for alt. Jeg har hatt min del av casual sex da fokuset mitt var å bygge karriere og følge drømmer. Nå er jeg på et sted hvor jeg er klar for familie. Vel, ikke bare klar, men det er den store drømmen nå og jeg har fokuset på det. Casual sex mistet også spenningen da denne drømmen tok form, så nå avviser jeg de aller fleste tilnærminger for casual Anonymkode: b477e...a72 Dette innlegget er jo ikke ment for sånne som deg. Det handler om stygge menn som kun ønsker casual. Ikke attraktive med ambisjoner. Forstår jo at det funker for deg, men hvilken dame vil kun pule en stygg mann? Anonymkode: 0b8dc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:50 #48 Del Skrevet torsdag kl 10:50 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er jo det du sier. Du ønsker sex uten forhold. Altså damer som ligger rundt med flere? Eller ønsker du som stygg mann en dame som kun ligger med deg men som du ikke forplikter deg til? Dream on son. Anonymkode: 0b8dc...392 Nei, ikke damer som ligger rundt med flere. Man holder det på et vettigt nivå. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:53 #49 Del Skrevet torsdag kl 10:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, ikke damer som ligger rundt med flere. Man holder det på et vettigt nivå. Anonymkode: e150b...afc Ja det får du tro. Anonymkode: 0b8dc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:57 #50 Del Skrevet torsdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det får du tro. Anonymkode: 0b8dc...392 En trenger ikke tro når en vet. Litt av hele poenget med måten jeg lever på. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:07 #51 Del Skrevet torsdag kl 11:07 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En trenger ikke tro når en vet. Litt av hele poenget med måten jeg lever på. Anonymkode: e150b...afc Så du vet at din knulle venn ikke knuller andre? Snakk om å være naiv. Anonymkode: 0b8dc...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:47 #52 Del Skrevet torsdag kl 11:47 Men folk har jo veldig forskjellig smak da. De som venninnene mine synes er attraktive, synes ofte ikke jeg er så attraktive, noen kan jeg mene er direkte uattraktive. Hun ene venninnen min sin "drømmemann", eksen hennes, synes jeg er skikkelig ekkel. Men han er hennes "mal" når hun møter nye menn. Han har ingen problemer med å skaffe seg damer, men jeg hadde aldri falt for han. Han er bare langt unna min smak, på alle mulige måter. For min del er det ofte ikke utseende jeg faller for, men en slags "it-faktor" som treffer meg. Det kan være noe med stilen, faktene, sjarmen, smilet, utstrålingen, intelligensen og humoren. Anonymkode: 4255a...d2c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:08 #53 Del Skrevet torsdag kl 12:08 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Så du vet at din knulle venn ikke knuller andre? Snakk om å være naiv. Anonymkode: 0b8dc...392 Jeg vet veldig godt hva jeg holder på med. Du generaliserer utav en annen verden og tas ikke seriøst. Anonymkode: e150b...afc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:14 #54 Del Skrevet torsdag kl 13:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet veldig godt hva jeg holder på med. Du generaliserer utav en annen verden og tas ikke seriøst. Anonymkode: e150b...afc Fortell oss andre om denne løsningen din da som er så genial 😂 stygg mann med genial løsning ang sex wow Anonymkode: 0b8dc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:43 #55 Del Skrevet torsdag kl 13:43 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 11.59): Jeg hadde en kjæreste som var jeg vil si var mindre pen enn meg, men personligheten hans og måten han behandlet meg gjorde at jeg falt for han og valgte være i forhold med han. Så ble han så høy på seg at par år senere prøvde han å kun ha meg som en casual partner altså behandle deg som forhold men ta bort merkelappen forhold. Så da slo jeg opp på flekken fordi om det ikke er en fremtid og bare kos og fun, så velger jeg heller en kjekkere mann. En høy sterk mann med god jobb til å ha det moro med. Ikke en gjerrig liten fyr med hundre allergier og briller. Så da tekstet jeg kjekkasen og koser meg når det passer meg. Anonymkode: 0b8dc...392 Dette er ikke unormalt. Mindre attraktiv mann får seg en attraktiv dame, blir høy på seg selv, behandler dama dårlig og tror han kan få hvem som helst, det blir slutt og han blir værende alene mens dama får en kjekk mann på hennes nivå. Anonymkode: 65cf4...860 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet torsdag kl 16:58 #56 Del Skrevet torsdag kl 16:58 Gratis skrev (På 2.4.2025 den 10.40): Jeg vet ikke, men jeg tipper de kan få napp her og der, hvis de bare er villig til å bøye ryggen langt nok ned og kysse kvinnen på skoene. Husk at europeiske menn er såpass feminisert nå at de gjerne deler en kvinne for et ligg eller to. Stoiske menn er det langt mellom. " Europeiske" du liksom, skandinaviske tenker jeg vi sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:30 #57 Del Skrevet torsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men folk har jo veldig forskjellig smak da. De som venninnene mine synes er attraktive, synes ofte ikke jeg er så attraktive, noen kan jeg mene er direkte uattraktive. Hun ene venninnen min sin "drømmemann", eksen hennes, synes jeg er skikkelig ekkel. Men han er hennes "mal" når hun møter nye menn. Han har ingen problemer med å skaffe seg damer, men jeg hadde aldri falt for han. Han er bare langt unna min smak, på alle mulige måter. For min del er det ofte ikke utseende jeg faller for, men en slags "it-faktor" som treffer meg. Det kan være noe med stilen, faktene, sjarmen, smilet, utstrålingen, intelligensen og humoren. Anonymkode: 4255a...d2c Akkurat samme erfaring. Flere ganger tenkt om partnere av venninner at det er menn jeg ikke ville tatt i med ildtang. Tipper jo de sikkert har tenkt det samme om mine partnere. Vi liker jo alle forskjellige ting💁🏼♀️ Jeg har heller ingen «type» jeg faller for. Kan virkelig ikke peke på enkeltting ved utseende etc som jeg syntes er attraktivt. Det handler i all vesentlighet om det du kaller «it-faktor», som jeg gjerne kaller «x-faktor». Anonymkode: adbce...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:32 #58 Del Skrevet torsdag kl 17:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er ikke unormalt. Mindre attraktiv mann får seg en attraktiv dame, blir høy på seg selv, behandler dama dårlig og tror han kan få hvem som helst, det blir slutt og han blir værende alene mens dama får en kjekk mann på hennes nivå. Anonymkode: 65cf4...860 Samme erfaring her. Og at de behandler deg dårlig, er kontrollerende og sjalu fordi de har dårlig selvtillit. Og er utro ved enhver anledning fordi de trenger bekreftelse fra hva som helst. Sånn er ikke kjekke, snille menn. Anonymkode: 6d734...ed5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:21 #59 Del Skrevet torsdag kl 19:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fortell oss andre om denne løsningen din da som er så genial 😂 stygg mann med genial løsning ang sex wow Anonymkode: 0b8dc...392 Når sa jeg at jeg var stygg? Det er såre enkelt. Finn noen du vil ha et sexforhold til og avtal deretter hvordan du vil at det skal fungere. Ingen rakettvitenskap, akkurat. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:25 #60 Del Skrevet torsdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når sa jeg at jeg var stygg? Det er såre enkelt. Finn noen du vil ha et sexforhold til og avtal deretter hvordan du vil at det skal fungere. Ingen rakettvitenskap, akkurat. Anonymkode: e150b...afc Har du sett tråden, handler om mindre attraktive menn som søker casual. Handler da ikke om deg, herregud. Kasta bort tiden min her du. Hvorfor må folk som ikke er spurt svare på tråder som ikke gjelder dem. Anonymkode: 0b8dc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå