AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:17 #21 Del Skrevet onsdag kl 10:17 Blått skrev (3 minutter siden): de som opplever at de ikke får tilfeldig sex (og de klager jo her inne støtt og stadig om at det går så dårlig for nærhet og berøring er viktig) burde fokusere på å finne seg en fast partner. En fast partner gir stadig nærhet, berøring, sex, i tillegg så får du støtte, omsorg, latter. Det er fast, stabilt og du slipper et frustrerende marked med tilfeldig sex der man opplever stadige avvisninger. Det blir blankt avvist... For å finne og holde på en fast partner krever mye innsats, evner og ferdigheter. Anonymkode: c127c...5fe 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet onsdag kl 10:19 #22 Del Skrevet onsdag kl 10:19 Dette er vel type menn som har mistet alt håp og bare kaster ut snøret med feil agn, og bare håper at de får napp. Og det blir en selvforsterkende, nedadgående spriral som bare får ut frustrasjon og fortvilekse, og uten noen ønske om å endre oppførsel eller prøve å sette seg inn i hva som egentlig må til. For nysgjerrighet, hvor stor andel av menn er slik? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet onsdag kl 10:21 #23 Del Skrevet onsdag kl 10:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å finne og holde på en fast partner krever mye innsats, evner og ferdigheter. Anonymkode: c127c...5fe For å lære seg noe nytt så krever det erfaringer som tar oss videre. Å gi opp uten i det hele tatt ha prøvd fremstår på meg som veikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:31 #24 Del Skrevet onsdag kl 10:31 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da er det lett å få hiv og! Anonymkode: 38404...63f At det er lett å få hiv tror jeg vi kan fastslå at er en overdrivelse. Det er selvsagt mulig, men før du påstår så skråsikkert at det er lett, foreslår jeg at du tar en kikk på statistikken over hvor mange som smittes innenlands av hiv i Norge på et år. Anonymkode: a2eac...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:32 #25 Del Skrevet onsdag kl 10:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At det er lett å få hiv tror jeg vi kan fastslå at er en overdrivelse. Det er selvsagt mulig, men før du påstår så skråsikkert at det er lett, foreslår jeg at du tar en kikk på statistikken over hvor mange som smittes innenlands av hiv i Norge på et år. Anonymkode: a2eac...c23 Om ikke hiv, så er det massevis av kjønnssykdommer du ikke ønsker!! Kondom beskytter ikke mot alt heller. Anonymkode: 0b8dc...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet onsdag kl 11:05 #26 Del Skrevet onsdag kl 11:05 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Om ikke hiv, så er det massevis av kjønnssykdommer du ikke ønsker!! Kondom beskytter ikke mot alt heller. Anonymkode: 0b8dc...392 Har det ikke vært snakk om at det er en brutal økning i tilfeller med gonore i Norge..? Endret onsdag kl 11:05 av Blått 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:11 #27 Del Skrevet onsdag kl 11:11 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi menn flest i Norge i 2025 bare vil pule. Mange menn overvurderer også sin egen tiltrekningskraft, og blir drittsure når de peneste av de pene avviser dem. Anonymkode: 0cd75...64c Tror faktisk på det med at mange menn overvurderer seg selv voldsomt sammenlignet med kvinners mer realistiske egenvurdering. De tror rett som det er at de er både smartere, mer sjarmerende, kjekkere og mer vellykka, yngre og slankere enn de er. Rart, hvor får de det fra? Anonymkode: ca751...690 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet onsdag kl 11:16 #28 Del Skrevet onsdag kl 11:16 Fjellmannover190 skrev (55 minutter siden): Dette er vel type menn som har mistet alt håp og bare kaster ut snøret med feil agn, og bare håper at de får napp. Og det blir en selvforsterkende, nedadgående spriral som bare får ut frustrasjon og fortvilekse, og uten noen ønske om å endre oppførsel eller prøve å sette seg inn i hva som egentlig må til. For nysgjerrighet, hvor stor andel av menn er slik? Mitt inntrykk er at det er veldig mange. De har også en solid dose misogyny med i bagen og rakker gjerne ned på stygge damer selv om de er stygge selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet onsdag kl 11:18 #29 Del Skrevet onsdag kl 11:18 Vinterjenta skrev (Akkurat nå): Mitt inntrykk er at det er veldig mange. De har også en solid dose misogyny med i bagen og rakker gjerne ned på stygge damer selv om de er stygge selv. Å trekke andre ned eller prate stygt om de er en slags forsvarstekning. En ganske elendig en, men om du ikke har noe igjen og forsvare, så går man vel i kjelleren. Tror disse mennene vil hatt en reel sjanse om de bare prøvde å forstå litt hva behovene til kvinner er, og i det virkelige liv. Men uten selvtillit, så sliter man 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet onsdag kl 11:21 #30 Del Skrevet onsdag kl 11:21 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror faktisk på det med at mange menn overvurderer seg selv voldsomt sammenlignet med kvinners mer realistiske egenvurdering. De tror rett som det er at de er både smartere, mer sjarmerende, kjekkere og mer vellykka, yngre og slankere enn de er. Rart, hvor får de det fra? Anonymkode: ca751...690 Oh, to have the unearned confidence of a mediocre white man. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet onsdag kl 11:26 #31 Del Skrevet onsdag kl 11:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med uattraktivt ? Du trenger ikke å ha utseende med deg om du har evner i hodet Anonymkode: 22b05...147 Om du vil være i forhold med noen, ja da blir evner i hodet relevant. Om dere skal pule, så går jo det ut av vinduet. Greit nok, du bør jo kanskje ha noe talent i senga. Men kroppsfokuset blir jo nesten enerådende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:27 #32 Del Skrevet onsdag kl 11:27 Blått skrev (1 time siden): For å lære seg noe nytt så krever det erfaringer som tar oss videre. Å gi opp uten i det hele tatt ha prøvd fremstår på meg som veikt. Tror de ikke er motivert, eller de tenker at de får ikke sex, så ihvertfall ikke forhold. Anonymkode: c127c...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:35 #33 Del Skrevet onsdag kl 11:35 De har vel behov de også, og kanskje de tenker at de vil være enklere å få tilfeldig sex enn et forhold. Da jeg var singel og på datingapper var det mange menn som ikke nødvendigvis var så lite attraktive, men hele presentasjonen, bildene og det de skrev om seg selv gjorde nok at få kvinner ville bli interessert i dem. Mange kunne ha hatt god nytte i å tenke på egen hygiene, ta vare på eget utseende, ha det ryddig og rent hjemme, ta gode bilder og ikke være passiv aggressiv og ikke skrive merkelige og rare ting. Jeg ble litt overrasket over hvor mange menn som ikke så ut til å bry seg særlig om hvordan de fremstod og ikke engang prøvde å ta fine bilder av seg selv. Det å lage en grei presentasjon av seg selv må vel være noe alle burde være mer bevisst på. Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Om de ikke skjønner hvordan de skal presentere seg på en bedre måte eller om de bare ikke bryr seg. Take me as I am eller noe? Anonymkode: db130...16d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet onsdag kl 11:36 #34 Del Skrevet onsdag kl 11:36 Vinterjenta skrev (18 minutter siden): Mitt inntrykk er at det er veldig mange. De har også en solid dose misogyny med i bagen og rakker gjerne ned på stygge damer selv om de er stygge selv. DETTE! Men etter min erfaring rakker de ned på utseendet til alle. Så en post om Margot Robbie og klikket inn på kommentarer hvor menn kalte henne "mid". Trykket inn på profilen til disse mennene, og ... nei, de selv var ikke mid engang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:04 #35 Del Skrevet onsdag kl 12:04 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ganske sykt at de stygge tror de skal få seg noe uten å legge inn innsats 😂 Anonymkode: 0b8dc...392 Ja, og så har de magisk tankegang i tillegg, hvor de får den pene/mer attraktive personen til å virke som den stygge og desperate personen som selvfølgelig vil ha dem.. Anonymkode: 68519...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:10 #36 Del Skrevet onsdag kl 13:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det lett å få hiv og! Anonymkode: 38404...63f Nei, vil ikke si det. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:12 #37 Del Skrevet onsdag kl 13:12 Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Dette er vel type menn som har mistet alt håp og bare kaster ut snøret med feil agn, og bare håper at de får napp. Og det blir en selvforsterkende, nedadgående spriral som bare får ut frustrasjon og fortvilekse, og uten noen ønske om å endre oppførsel eller prøve å sette seg inn i hva som egentlig må til. For nysgjerrighet, hvor stor andel av menn er slik? Slett ikke. Det kan være menn som rett og slett ikke ønsker forhold. Jeg er blant dem. Bakdelene med dette oppveies i mangfold av fordelene. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet onsdag kl 13:17 #38 Del Skrevet onsdag kl 13:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slett ikke. Det kan være menn som rett og slett ikke ønsker forhold. Jeg er blant dem. Bakdelene med dette oppveies i mangfold av fordelene. Anonymkode: e150b...afc Har kjent på player/fuckboy-tendenser etter å ha vært på Tinder en stund, men der er vi nok forskjellige. Jeg setter pris på stabiliteten og nærheten i et forhold, og ONS gir meg svært lite/ingen ting. Men, som lite atraktiv så kan man vel ikke forvente så veldig mye casual sex på apper? I det virkelige liv, så kanskje bedre, då kvinner vurderer utseende i mye mindre grad da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:06 #39 Del Skrevet onsdag kl 15:06 Fjellmannover190 skrev (4 timer siden): Dette er vel type menn som har mistet alt håp og bare kaster ut snøret med feil agn, og bare håper at de får napp. Og det blir en selvforsterkende, nedadgående spriral som bare får ut frustrasjon og fortvilekse, og uten noen ønske om å endre oppførsel eller prøve å sette seg inn i hva som egentlig må til. For nysgjerrighet, hvor stor andel av menn er slik? Overraskende mange. Anonymkode: e2fd0...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:55 #40 Del Skrevet onsdag kl 15:55 Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Har kjent på player/fuckboy-tendenser etter å ha vært på Tinder en stund, men der er vi nok forskjellige. Jeg setter pris på stabiliteten og nærheten i et forhold, og ONS gir meg svært lite/ingen ting. Men, som lite atraktiv så kan man vel ikke forvente så veldig mye casual sex på apper? I det virkelige liv, så kanskje bedre, då kvinner vurderer utseende i mye mindre grad da Jada. Forskjellen på oss er nok at jeg ser på forhold som begrensende, slitsomme, plikt og personer jeg ikke får velge selv å forholde meg til. Dette er altfor mye å hanskes med i hverdagen for meg. Hvor attraktiv en oppfattes er nok høyst hva man gjør det til selv. Anonymkode: e150b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå