Gå til innhold

Hvorfor er det så mange lite attraktive menn, som vil ha casual sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dette, skulle tro de ville ha langvarig forhold..

Er det ikke utrolig vanskelig for en under gjennomsnittet mann å finne casual forhold, casual sex? 

Fint selvsagt at de er ærlige, men ville trodd det var da eksta vanskelig å finne noen som blir med på noe..

Anonymkode: e2fd0...579

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke utrolig vanskelig for en under gjennomsnittet mann å finne casual forhold, casual sex? 

Fint selvsagt at de er ærlige, men ville trodd det var da eksta vanskelig å finne noen som blir med på noe..

Fordi menn flest i Norge i 2025 bare vil pule. Mange menn overvurderer også sin egen tiltrekningskraft, og blir drittsure når de peneste av de pene avviser dem.

Anonymkode: 0cd75...64c

• Liker 16
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn flest i Norge i 2025 bare vil pule. Mange menn overvurderer også sin egen tiltrekningskraft, og blir drittsure når de peneste av de pene avviser dem.

Det er best og lettest å bare ville pule. Faste forhold og slikt er bare slitsomt.

Anonymkode: e150b...afc

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ulempen med fast forhold (og fordelen) er at noen blander seg inn i privatlivet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sykt at de stygge tror de skal få seg noe uten å legge inn innsats 😂

Anonymkode: 0b8dc...392

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best og lettest å bare ville pule. Faste forhold og slikt er bare slitsomt.

Men du må da forstå at du kan gå lenge uten sex, og at du konkurrerer med veldig kjekke menn om den uforpliktende sexen. De fleste damer vil ikke ha tilfeldig sex. De som vil ha det, får mange tilbud, og velger fra øverste hylle.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket type attraktivt utseende bør en mann ha for å ha sjans for å dyppe den i casual sex?

Anonymkode: 31e97...305

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk fra alle sosiale klasser og i alle fasonger som ønsker tilfeldig sex. Det er ikke noe som er unikt for mindre pene menn. Mange syns det er slitsomt å være i langvarige forhold, eller så gidder de ikke legge i en innsats for å finne seg en livspartner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg vet ikke, men jeg tipper de kan få napp her og der, hvis de bare er villig til å bøye ryggen langt nok ned og kysse kvinnen på skoene. Husk at europeiske menn er såpass feminisert nå at de gjerne deler en kvinne for et ligg eller to. Stoiske menn er det langt mellom.

Endret av Gratis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men du må da forstå at du kan gå lenge uten sex, og at du konkurrerer med veldig kjekke menn om den uforpliktende sexen. De fleste damer vil ikke ha tilfeldig sex. De som vil ha det, får mange tilbud, og velger fra øverste hylle.

Jeg forstår ikke dette, da jeg aldri har gått lenge uten sex. Det handler bare om å etablere uforpliktende forhold til kvinner som ønsker det samme. Og kommer dette med følelser inn i bildet, er det bare å avslutte etter en tid.

Siden jeg bare er ute etter sex, legger jeg ikke lista for høyt mtp hvilke kvinner jeg tar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke dette, da jeg aldri har gått lenge uten sex. Det handler bare om å etablere uforpliktende forhold til kvinner som ønsker det samme. Og kommer dette med følelser inn i bildet, er det bare å avslutte etter en tid.

Siden jeg bare er ute etter sex, legger jeg ikke lista for høyt mtp hvilke kvinner jeg tar.

Nettopp. Du har lave standard. Mange mindre attraktive menn som ønsker uforpliktende sex, velger damer som er langt unna deres eget nivå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Du har lave standard. Mange mindre attraktive menn som ønsker uforpliktende sex, velger damer som er langt unna deres eget nivå.

Lav standard er å overdrive. Den er ok.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvilket type attraktivt utseende bør en mann ha for å ha sjans for å dyppe den i casual sex?

Anonymkode: 31e97...305

Først og fremst; alle kvinner har ikke lik smak. Noen foretrekker det ene, og noen det andre. Så det spørsmålet er umulig å svare på.

Men... om man som mann vil gi seg selv en noe bedre SJANSE i alle fall på "markedet", så kan det lønne seg å ha følgende:

Fin og pent klippet hårsveis, rene og pene tenner (rette og ikke se ut som de er kasta inn i munnen) og god ånde (ikke røyk/snus), slank. Bittelitt muskler og ikke kylling-armer er jo også bra, men det er absolutt ikke snakk om noen bodybuilder (det blir for mye igjen).

Anonymkode: 2e78a...bed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med uattraktivt ? Du trenger ikke å ha utseende med deg om du har evner i hodet

Anonymkode: 22b05...147

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva mener du med uattraktivt ? Du trenger ikke å ha utseende med deg om du har evner i hodet

Anonymkode: 22b05...147

Mener de som er tydelig mindre pene ofte skikkelig feite med trippelhake på bilder etc ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (1 time siden):

Det finnes folk fra alle sosiale klasser og i alle fasonger som ønsker tilfeldig sex. Det er ikke noe som er unikt for mindre pene menn. Mange syns det er slitsomt å være i langvarige forhold, eller så gidder de ikke legge i en innsats for å finne seg en livspartner. 

Ja en ting er å ønske det, men en annen å få det? Men antar de stygge mennene ligger nedover? Altså tar de skikkelig stygge damene fordi for de damene er de vel attraktive nok for casual sex, men noen pene kvinner kan de bare glemme å få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en kjæreste som var jeg vil si var mindre pen enn meg, men personligheten hans og måten han behandlet meg gjorde at jeg falt for han og valgte være i forhold med han. Så ble han så høy på seg at par år senere prøvde han å kun ha meg som en casual partner altså behandle deg som forhold men ta bort merkelappen forhold. Så da slo jeg opp på flekken fordi om det ikke er en fremtid og bare kos og fun, så velger jeg heller en kjekkere mann. En høy sterk mann med god jobb til å ha det moro med. Ikke en gjerrig liten fyr med hundre allergier og briller. 

Så da tekstet jeg kjekkasen og koser meg når det passer meg. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må si at jeg selv har skrevet i tråder om dette, da de som opplever at de ikke får tilfeldig sex (og de klager jo her inne støtt og stadig om at det går så dårlig for nærhet og berøring er viktig) burde fokusere på å finne seg en fast partner. En fast partner gir stadig nærhet, berøring, sex, i tillegg så får du støtte, omsorg, latter. Det er fast, stabilt og du slipper et frustrerende marked med tilfeldig sex der man opplever stadige avvisninger. Det blir blankt avvist og jeg tror AB er inne på det her. Nemlig at de fleste menn vil bare pule. Det er ikke noe ønske om et fast forhold, en partner, en å dele livet med. Det er et ønske om at damer skal renne ned døren og at de skal ta en, to og tre av gangen. Sinnet koker når det ikke går og det er damer sin feil (tydeligvis), at det ikke går så bra på tilfeldig sex markedet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lett å få hiv og! 

Anonymkode: 38404...63f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med AIDS?? Sikkert kult å dra til lege og si" jeg har fått hiv" og gå på tabletter resten av livet

Anonymkode: 38404...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...